Kan dit kanaal nog van haar vinden maar daar heeft ze al een maand geen video geplaatst. Ze had wel eerst samen met Roy een kanaal maar daar zijn ze mee gestopt en is zijn kanaal geworden volgens mij.
Ohh oke! Ik volg haar alleen op Instagram eigenlijk dus krijg niet echt iets mee haha. Dan is het wel veel wat ze verdien met één video per week . Misschien telt ze Instagram samenwerkingen etc. er bij?
Ja dat doet ze volgens mij ook inderdaad, maar dan nog zijn er wel youtubers/influencers die veel groter zijn dan haar, Monica, Enzo etc. Hoeveel verdienen die dan wel niet. Bizar hahah
oh my die Gaby Blaasser is getting out of control. Die nieuwste foto van haar met die billen
ahahaha jij bent snel. wilde net gaan posten maar had eigenlijk geen zin om t te doen HAHA
Ik vind deze ook wel mooi. Het is toch vet normaal om in je ondergoed pizza te eten op het aanrecht?
Ga maar even bij het raam staan, dan valt het licht er mooi op.
hahaha en dan nog even zwaar fotoshop eroverheen:joy:
Haha, ja dat mag niet ontbreken natuurlijk.
ik ben het echt helemaal met je eens, vind het zo te ver gaan dat daar zoveel geld in omgaat en mensen die iets voor de maatschappij betekenen zo onderbetaald krijgen wat dat betreft. Maargoed, die mensen worden natuurlijk bekend omdat er naar ze gekeken wordt en wij doen dat natuurlijk ook, ookal is het soms ook voor de cringe, haha.
STOP MAKING STUPID PEOPLE FAMOUS!!!
Het heeft volgens mij iets te maken met vraag en aanbod of ook nog “brood en spelen”. Voetballers/influencers kunnen zoveel verdienen omdat ze nog zoveel meer opbrengen voor de sponors die hun loon mee betalen. Iemand die elke dag oude mensen verzorgt, is niet sexy en gaat ook niet meer geld opbrengen rechtstreeks. Scheve wereld. Maar we dragen er, zoals @DonnieDarko zegt, allemaal aan bij, willens nillens.
Godver als je dan met een pizza op de foto gaat kies dan een lekkere en niet een diepvries big american.
Waarom ze niet upload ja, en dat is uiteraard heel begrijpelijk.
Maar dan nog snap ik niet waarom ze als ‘blogger’ in een tijdschrift komt, want ze is geen actieve blogger en heeft volgens mij ook geen plannen om dat weer te worden? Ze is nu met andere dingen bezig (wat voor haar natuurlijk fijn is)
Ik smelt echt helemaal bij het zinnetje dat hun met het poppenhuis hebben gespeeld. Wat een schatje.

Vind ik ook wel bijzonder zeker gezien het feit dat haar werk (naast haar youtube kanaal) met youtubers te maken heeft?
Als ik het forum niet zou hebben zou ik Willemijn en Martine ook niet kennen. Heb er ook nog nooit een video van gezien dus ik zou dit eigenlijk ook niet weten. Al zou ik denk ik wel, voordat ik een video zou maken en/of uploaden even kijken of iemand dit al gedaan heeft… Linkje in de beschrijving zetten van een video die je dan tegen komt van mensen die het net wat eerder hebben gedaan, lijkt me toch maar een hele kleine moeite…
Maar Aimee heeft op het forum gezeten.
Insert sure Jan gif
Ik kan haar eerlijkheid in de caption wel appreciëren haha.