Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Wow wat bizar haha, wel interessant dat t veiliger is dan whatsapp terwijl die gesprekken ‘encrypted’ enz zijn!

3 likes

Is de video van Gio hier al besproken? Hij geeft een bevriend meisje van 14 jaar (!!!) 100 euro om uit te geven in een uur. Gewoon random, op straat; hier heb je 100 euro, je mag het uitgeven aan wat je wil.

Wat zijn dit voor rare praktijken?

Hij is zelf 20 (!)…

vanaf 12:26

1 like

Het is hier al vaker benoemd, maar hij weet echt van gekkigheid niet meer wat hij met zijn geld moet doen joh. En wow is zij 14?!

3 likes

Heel geloofwaardige photoshop wel met die extra briefjes :roll_eyes:

Also, € 100 in een uur? 5 minuten in een parfumerie of kledingzaak en je geld is op.

10 likes

Ja ik had het ook gezien, hij had het bij andere youtubers gezien en hij wilt dit misschien vaker doen met nog hogere bedragen (!!!).

Zij heeft trouwens ook een youtube kanaal en ik verveelde mij gister dus ik ging een paar van haar video’s kijken. Maar zij heeft zoveel merkkleding en make up enzo, ze besteld ook gewoon sushi. Is dit tegenwoordig normaal voor 14 jarige of is zij een uitzondering??
Ze ziet er ook wel wat ouder uit dan 14.

2 likes

Ja, ik heb haar filmpjes een paar weken geleden ontdekt en vind ze echt tof.

1 like

ja mrbeast op youtube is een hele bekende die dit vaak doet. Hij verdient mega veel geld met filmpjes over het weggeven van geld

3 likes

Hahahaha ik weet meteen wat je bedoelt :rofl::rofl::rofl:

1 like

Ah je hebt ook van die “we gave A homeless person 100 dollars :sob::sob:EMOTIONAL GIVING BACK” filmpjes. Dat ze zo met camera op iemand afstappen en dan een quasi nonchalant gesprek gaan voeren vol oneliners “it must be hard”, “I just wanted to Bless u” voordat ze dan eindelijk 100 euro geven. Halve video bestaat uit een intro waarin een emotionele speech wordt gegeven en na elke donatie ook nog een “Im So humble” blik met een paar clichés.

En dan iedereen reageren met “Bless u brother :pray:t3::pray:t3:

Terwijl, als je het echt voor de ander doet hoef je niet zo ongevraagd een camera op iemands stui te doen, doe het dan gewoon anoniem.

42 likes

Spill the details, ik ben heel nieuwsgierig nu

2 likes

Bonnie haalt in kringloop kwartier een tshirt van Barney van the flintstones uit het rek " Haha Kijk Barney dat is toch zon darter". Moest echt even nadenken waar zij het over had haha

35 likes

:woman_facepalming:

1 like

41 likes

Wat een mooie manier om je zelf te accepteren. Ik draag zelf geen beugelbeha’s meer, omdat ik ze gewoon rot vind zitten. Dan wordt er natuurlijk gezegd je draagt de verkeerde maat. Maar heel eerlijk ik heb in de goede oude V&D weleens een halve middag beha’s gepast en geen enkele beha vond ik prettig zitten. Sindsdien draag ik alleen nog maar bralettes of sporttopjes en voel ik me daar heel prettig bij.

4 likes

Ja meestal wel, behalve als erbij staat valt klein ofzo, want mijn borsten zijn wel iets uit verhouding.

1 like

Ja ze zegt apparatuur, reiskosten en kosten voor de cameravrouw

Ik heb heel veel bralletes en beugeloze BH’s van LoveStories. Die zijn super mooi en fijn, die heb je ook padded waardoor het niet zo doorschijnend is. Je hebt in Amsterdam het archieve waar ze altijd goede deals hebben. #nospon #tipvanmij

1 like

Ja dat snap ik wel, maar da’s toch geen reden om stemmen te vragen?

Nee ben ik met je eens maar daar heeft ze het geld aan besteed

Het archieve? Klinkt als iets waar ik meer over wil horen. Waar is het?