Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Ja ik draag sinds een jaar ook alleen nog maar bralettes, voel me er ook zo veel fijner in en nu vind ik het eigenlijk ook veel mooier qua vorm onder kleding! Draag zelf meestal 1 maat groter dan mijn normale maat. Wat ik zelf altijd wel fijn vind is als het randje onder iets breder is zodat ze er niet onder uit floepen. Daarom vind ik die van love stories bv zelf minder fijn. Ik heb een paar fijne van h&m, &other stories en monki!

1 like

Zit op de Oudezijds Achterburgwal 145 in Amsterdam. Is een winkelpand dat best ver naar achter loopt met allemaal stellages met bakken. In die bakken zitten oude collecties maar ook samples, dus items die nooit in de winkel zijn gekomen maar wel zijn gemaakt. Die samples zijn altijd goedkoper. Je hebt er lingerie maar ook swimwear en kleding. Echt een aanrader!

6 likes

Wat chill, goeie tip thanks!

Monica is begonnen met een podcast

3 likes

Ik ben echt verbaasd dat zoveel meiden BH’s vervelend vinden zitten. Ik herken dat probleem zelf echt helemaal niet, voel eigenlijk niet eens dat ik er een aan heb.

73 likes

Idem! Moet alleen letten dat de beugels tussen de borsten niet te hoog doorlopen want daar gaat het meestal snijden bij mij. Bij H&M weet ik precies welk model en welk maatje ik moet nemen en dan zit het altijd goed.
#blessed

Bralettes vind ik net heel vervelend zitten, het dunne rugbandje snijdt meestal en zodra ik op mijn zij ga liggen floept er minstens één tiet uit. Je zou kunnen zeggen dat de maat niet goed is. Maar als ik een 38 neem is de rugband prima maar de cups te klein. Met een 40 omgekeerd.

1 like

Jaloers. Weet na al die jaren nog steeds m’n goede maat niet en het verschilt ook weer per winkel en model en het is altijd kut en duur want enorme cupmaat. Zo’n godsgruwelijke hekel aan bh’s. Ga denk ik ook maar stoppen met dragen, vind het een goede zet van @Kusjessoldaat.

3 likes

Ik vind bh’s heerlijk zitten idd, geven me fijne steun en ik vind ze mooi staan. Herken me ook nooit in de verhalen van vrouwen die bij thuiskomst het liefst hun bh uittrekken. Vind t daarnaast ook vreselijk om mn tepels door kleding te zien steken. Dat lost een licht voorgevormde bh ook mooi op.

Bij een ander vind ik t wel weer prima, zoals bij Anna kon ik t niet storend vinden ofzo.

6 likes

Ik draag al een jaar of 4 geen echte beha’s meer, ipv beugels draag ik beha’s van bon prix zinder beugel. Deze zijn katoen en net stevig genoeg maar knellen niet enz. Ik heb sindsdien nooit meer striemen gehad :heart::heart::heart::heart::heart:

2 likes

Stomme vraag miss hoor maar vinden jullie dat dan niet ongemakkelijk als je het koud hebt en je je tepels door je shirt kunt zien? Dat weerhoud mij er echt van om bv geen bh aan te doen naar t werk… zie mezelf al zitten tijdens meetings.

Nee, ik vind er niks mis mee als je een tepel ziet. Zie het ook wel eens bij mannen en vind dat het bij vrouwen net zo goed kan.

3 likes

Nee ik heb er echt geen problemen mee eigenlijk. Maar dat komt misschien door mijn ‘i dont really care’ houding erover. Toen ik stopte met bh’s dragen begonnen mijn vrienden er wel eens over en mijn reactie was dan ‘oke bedankt voor de info’.

Maar ik kan me voorstellen dat dit andere mensen wel weerhoudt van bh-loos gaan.

@flwhrs ja helemaal mee eens!

2 likes

Ik draag eigenlijk zelden strakke shirtjes, ik heb in elk geval nog nooit gehoord, help ik zie je tepels.

1 like

Miss moet ik me er ook gewoon over heen zetten. Mannen hebben idd ook gewoon tepels, niks raars aan!

Ik ben echt als de dood dat ze de bh Francesca van Intimissimi ooit uit de collectie halen, fijnste bh OOIT die ook nog eens wonderbaarlijk past ondankt hij maar tot cup C gaat en ik eigenlijk cup E heb. (Het is een wonder. Hij zit gewoon echt heel erg goed. Voor ik hem ontdekte heb ik 3 jaar lang elke dag sporttopjes van 10 euro van H&M gedragen omdat ik gewoon NIKS kon vinden in normale winkels en ik dikke anxiety kreeg van speciaalzaken waar bh’s 1000000 euro kosten, dus het zit diep.)

4 likes

Op mijn werk woont een vrouw van 100 (!!!) en we helpen veel dames met hun bh losmaken in de avond maar deze mevrouw wil dat niet want dan zijn haar borsten zo lelijk voor het geval ze nog een stukje wil lopen op de gang. Ze slaapt volgens mij ook heel vaak met bh. En het is onzin dat dat ongezond is zei ze.

8 likes

Als ik 100 ben hoop ik dat ik me om andere dingen zorgen maak dan hoe m’n tieten eruit zien.

41 likes

Ah, Elena vind ik zo’n mooi model! Ik pas alleen Sofia en Francesca, maar dat vind ik voor nu wel ok.

@Memoria, ik hoop juist dat ik me als ik oud ben kan veroorloven om met zulke frivole dingen bezig te zijn, haha!

5 likes

Haha ja I feel you, I looove bh’s. Vind juist bralettes enzo niet lekker zitten want houd echt van de stevigheid van beugelbh’s. Ben wel echt pro niet-voorgevormd. Heb ook het idee dat de meer naturel look ook veel normaler is dan die hele ronde borsten omdat je er zo’n dikke schuimlaag in hebt.

2 likes

Het valt me op dat Bonnie zo vaak de kledingstukken die ze in kringloopkwartier aankrijgt koopt (of wil kopen).
Nu ook die grijze broek met ruitjes, ik kan niet zo goed een screenshot plaatsen maar die lijkt toch heel erg op een broek die ze al heeft? Of ligt het aan mij?
Deze, haha:

Ze zei toen zelfs over die schoenen die Nick had uitgekozen dat ze ze wilde kopen, en dat waren gewoon twee verschillende schoenen, niet eens een paar (en dat had ze niet gemerkt) :joy:

Wel echt terecht dat ze is genomineerd voor beste serie, zo leuk zijn als ze wint.
Niet omdat ze geld uitgeeft hiervoor, dat vind ik eigenlijk niet meer dan normaal, en omdat ze goede content maakt versterkt ze haar merk en kan ze weer reclame-inkomsten genereren en in aanmerking komen voor samenwerkingen. Maar wel omdat het een goed concept is en ook een hele leuke uitvoering.

Dat klassement met cijfers lijkt nu trouwens vol te zijn, maar dit was niet de laatste aflevering toch? Of heeft ze daar iets over gezegd?

10 likes