Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Ik heb de laatste minuut van die aflevering niet meer afgekeken, zegt ze daarin dat ze de broek ook echt koopt? Want ik hoorde haar daarvoor zeggen dat ze hem misschien gaat kopen.

Draag je helemaal geen bh meer? Of wel nog bralette of hemdjes? Ik ben sinds een aantal jaar af van mijn beugel bh en dat scheelt al zo veel! Die dingen deden altijd pijn, nu vergeet ik soms dat ik iets aanheb. Draag nu vaker sportbh’s of van die hemdjes ofzo, echt veel fijner. Heb zelfs een voedingsbh, niet vanwege het voedings deel maar omdat dat de enige was zonder beugel die in mijn maat ee was haha. Alleen helemaal zonder iets durf ik nog niet, vind tepels geen probleem meer, maar zo’n hemdje houdt alles toch nog lichtjes op zijn plaats wat ik persoonlijk wel fijn vind. Daarnaast neemt het zweet op, wat in de zomer voor mij ook wel een must is…

Ik draag hemdjes, vaak katoenen want daar had ik er al veel van maar heb ook met polyamide en elastaan van de hunkemoller en daarmee heb ik wel het gevoel dat het het meeste op z’n plek wordt gehouden en minder gewiebel bij het lopen. Vind die ook het fijnste dus heb er daar vandaag nog 2 van gekocht…
Ik denk dat met jouw cupmaat het ook lastiger is omdat je toch meer ondersteuning nodig hebt (denk ik)

Ik heb hele fijne bralettes van H&M die op dit model lijken! Een zwarte en witte in een 2-pack.

Edit: werkt dit?

https://m2.hm.com/m/nl_nl/productpage.0684087001.html

2 likes

Heb je toevallig een linkje van die van de Hunkemöller? Klinkt goed namelijk

Ik heb net een klein stukje gekeken omdat ik niet kan slapen, helaas dacht ik alleen maar. “Wat een lelijke grauwe kutbank” “dat rib is echt zo lelijk” “ hij zou wel lekker zitten” “oh nee wat een lelijke bank” “ doet me denken aan gedateerde vakantiehuisjes in Duitsland”. Echt toen heb ik het daarom afgezet. :scream_cat:. Maar ik het nog een poging geven omdat ik Mo leuk vind.

Oh na de 2e poging dacht ik “doe er dan een paar leuke kussens op i.p.v. dezelfde grauwe kleur als de bank”. Ik vond de podcast helaas iig niet een succes haha

5 likes

De bandjes zijn ook verstelbaar

1 like

Hier ook een bhloze. Ik heb cuperwt en ben vrij mager. Op een 1 of andere manier knellen bhs vreselijk bij mijn ribben. Bij de hunkemuller hebben ze mijn maat niet en ik krijg het op mijn heupen van dat gefrunnink aan me…

1 like

Maar een bralette is toch ook gewoon een bh? Alleen een ander model.

*Ik vind het overigens allemaal erg goede gedachten hoor. Iedereen moet doen waar hij of zij zich prettig bij voelt. Ik denk alleen wel dat als ik met zichtbare tepels of beenhaar door mijn panty op werk verschijn ik er niet meer lang werk. Dat is natuurlijk juist onderdeel van het probleem, maar ik voel er weinig voor om daar tegen te gaan rebbeleren want ik heb een baan nodig.

4 likes

Ik heb zelf ook echt een hekel aan bh’s, ze knellen toch altijd en het zit gewoon net niet lekker. Maar ik heb een e cup en als ik geen bh aan heb, heb ik het gevoel dat ze alle kanten op waaien. Nog maar niet te spreken over hoe ze dan gaan plakken (ze staan al sinds ik 14 ben niet meer echt mooi vooruit). Maar door jullie ga ik deze week wel kijken naar andere oplossingen!! Nooit geweten dat zoveel vrouwen niet de standaard beugel bh dragen! In mijn omgeving doet iedereen dat namelijk wel. Thanks dames

1 like

Niet nu trouwens. Nu zit ik nog in mijn chilloutfit te ontbijten :grimacing:

LEEFT ZIJ NOG?! :scream:

4 likes

Haha nou kan misschien wel maar dan moet ik er met mijn kleding voor zorgen dat het lijkt alsof ik geen tepels heb. Nu ik dit typ heb ik pas door hoe belachelijk dit is.

3 likes

Ik ben juist heel blij dat er tegenwoordig veel meer bhs zijn zonder beugel. Aantal jaar geleden waren er bijna geen mogelijkheden. Zeker niet toen after Eden mijn favoriete beugelloze bh uit het assortiment heeft gehaald.

Deze padded-beha zonder beugels van de hema vind ik heel fijn:

Enige is dat ik de bandjes niet te strak moet trekken want als ik me dan uitrek schuift ie omhoog. Eigenlijk zou ik een omvang kleiner willen maar dat bestaat niet (max 75). Hij is dus niet perfect voor mij, maar hij is wel prima.

Deze zag ik net ook op de site en die lijkt het probleem wel op te lossen:

Binnenkort maar eens aanschaffen!

Ik draag wel beha’s en heb ook geen moeite met beugels maar nu ik de bovenste heb ontdekt vind ik het wel veel fijner zitten, net een sportbeha. Ik zou nooit zonder beha rond willen lopen omdat ik dat gewiebel van mijn borsten niet fijn vind. Ik wil gewoon dat het stevig aan mijn lijf zit.

2 likes

Ik draag het liefs ook geen BH, maar ook niet de kleinste borsten dus ik ‘moet’ wel. Draag tegenwoordig wel juist ouderwetse beugelbh’s. Dus alleen beugel en kant, vind dat veel fijner dan al die vulling waardoor mijn borsten half un m’n gezicht hangen.

3 likes

Huh is dit een recente video? Ik heb echt al jaren niks van haar gekeken maar ze ziet er nog steeds als 15 uit? Is zij niet al volwassen nu?

Voedingbh’s (livera) en deze van de Hunkemöller vind ik fijn doordat ze wel nog gewone bh maten hebben en niet alleen S/M etc. https://www.hunkemoller.nl/niet-voorgevormde-bh-zonder-beugel-zwart-103216.html

of eventueel topjes van de zeeman (maat M/L is best okay)

1 like

Ik draag meestal wel een beugelbh en mwah echt fijn vind ik ze niet zitten. In de winter onder een dikke trui draag ik het niet altijd, alhoewel in de zomer ook niet altijd, maar op een of andere manier voel ik mij dan slonzig🤔 heb wel een grote cup maar helemaal geen last van wiebelende tieten. Maar ik doe ook nooit iets actiefs. Van gewoon lopen of fietsen slaan ze niet op hol.

1 like

Volgens mij komt de video pas rond 1 uur 's nachts onze tijd online :frowning: