Ik vind het wel lekkere shade
Ik zou in mijn omgeving ook tot de dood toe ontkennen dat ik ooit vlogs van Wil en Tien heb gekeken.
Zo zo zo lief!!
Misschien kunnen we een soort To Good To Go app ontwikkelen voor instagrammers die enkel een foto willen maken van hun eten. Ik kom het wel voor ze opeten, vind ik helemaal niet erg.
Leuk ook, die comments van alleen maar hitsige kerels eronder. Ik klikte er net een aan en die insta staat dan ook helemaal vol met allemaal halfblote vrouwen :’)
(Die reactie zelf is ook prachtig: ‘je vreet me op met je lichaam, ontsnappen is onmogelijk’…?)
Ugh ik vind al die kerels die hier op reageren zo sneu.
Sowieso vind ik Enzo best wel een leuke man. Die skivakantie vlogs waren ook best vermakelijk om te zien!
Wacht is dit dat meisje van spangas? Neeeee
Ja precies. Kijk, ieder z’n ding hoor. Maar ik gun haar meer, laten we het zo zeggen.
Was Safia Nygaard niet de eerste YT-er die zoiets deed?
(Kan best dat zij het ook weer van iemand anders heeft hoor, ik ken heel weinig YT-ers)
Precies wat ik me afvraag inderdaad. Ik krijg er echt een plaatsvervangend treurig gevoel van. Daar zit je toch niet op te wachten lijkt mij (ik niet in ieder geval, gatver).
Ik vind hem sowieso super lief met fans omgaan. In dezelfde vlog ziet hij kinderen op het ijs spelen met een slee en roept ie “mag ik ook?” en gaat hij even meedoen. Om even daarvoor al gestopt te zijn om met iemand op de foto te gaan. Vind dat zo lief, hij heeft zoveel aan die kids te danken maar neemt ook echt alle tijd voor ze.
Hoeveel zal Nikkie wel niet binnenharken. Die heeft 12 miljoen volgers.
Geen idee! Maar ze heeft volgens mij aan niemand credit gegeven in de video
Niet eten, maar gewoon er naar kijken is heel normaal
Moeten we het nog even hebben over de foto die Jamie Li eerder vanavond op insta slingerde? Ik vind haar over het algemeen echt leuk, maar dit vond ik toch een beetje goedkoop. En ik stelde me de making-of even voor… killing the moment zeg, houd dit soort dingen gewoon voor jezelf en je liefde. Maargoed, dan zal ik wel zuur en preuts zijn…
Add images
Hahahahaha dit is echt allesbehalve smooth ook wtf
Het zou misschien smoother gaan als ze dr broekje uit dr bilspleet haalt #protip
Ik word echt steeds ongemakkelijker van deze gekke wereld die steeds gekker lijkt te worden
Ben blij dat je dat zegt want als ik zie dat ruim 3000 mensen dit actief leuk vinden ga ik me gewoon afwijkend voelen van die massa’s die, zo word ik bijna overtuigd, wel vrijgevochten en verlicht zijn.
Och jezus zij ook steeds met d’r ‘je moet altijd sexy zijn voor je mannetje!’ Echt om te kotsen.
De dag dat “de boy” er dan meteen zijn camera bij pakt istie zijn vingers kwijt.