Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Inderdaad, zonde ook van het scheren van die bakkebaarden

3 likes

Dat van make-up herken ik ook, op gegeven moment droeg ik uit automatisme iedere dag mascara.
Het begon dus bij mij om dat comfortabel voelen. Wat ik nu ook wel belangrijk vind is dat ik de vorm van m’n borsten en het zichtbaar zijn van tepels accepteer (vooral dat laatste vind ik echt moeilijk). Ik heb echt niets tegen bhs of topjes zoals jij linkt. Ik heb ook zo’n topje maar daar vielen m’n borsten uit als ik m’n handen omhoog deed dus die draag ik niet meer.
Maar juist in de zomer draag ik minder hemdjes vanwege de laagjes en dan wil ik bralettes/topjes gaan dragen. Ik vind dat trouwens ook wel een heel verschil met een beugelbh. Je hebt geen beugels, tis niet voorgevormd en je hebt ook geen sluiting aan de achterkant.
Ik merkte dus ook dat ik me incompleet voelde zonder bh als ik wegging, gelijk aan alsof ik wegging zonder bril. Wat ik echt onzin vond want een bril heb ik nodig en een bh is enkel aangepraat door de maatschappij dat dat iets is wat vrouwen moeten dragen.
Ik ben er trouwens mee gestart toen @mignonnus op instagram zei dat het eigenlijk heel raar is dat je met een voorgevormde bh nieteens je eigen tepels kan voelen. Zij had toen heel fijne bhs gekocht bij een speciaalzaak in rdam noord. Maar dat kon ik me niet veroorloven maar ik wou wel dat gemak /fijne gevoel dus toen ben ik gestopt met bhs dragen. En later kwam dat besef dus dat ik m’n lichaam wilde accepteren.

Toen ik stopte met m’n benen scheren was het ook alleen om te kijken hoe ik me erbij zou voelen, of ik het wat vond en toen voelde ik me eerst heel ongemakkelijk en bekeken maar na een paar weken lekker weer had ik het zelf niet eens meer door en ondertusen heb ik m’n benen al 10 maanden niet geschoren en voel ik me daar prima bij. (ik heb trouwens een dunne haargroei en niet heel donker, denk dat m’n langste beenhaar een centimeter, mss 2, is)

4 likes

Ja heb t gevolgd
 zo heftig. Vind t knap hoe ze er mee om lijkt te gaan, ze in ieder geval nog redelijk actief online. Hoop dat ze veel steun en troost van haar volgers krijgt. En vind het ook heel knap hoe open ze is, doorbreekt miss ook wel een eventueel taboe.

1 like

Oei die streep blush :flushed:

7 likes

Die bovenste heb ik ook, maar dan van Victoria Secret, lijkt er echt heel erg op.

Echt de perfecte bh voor mij en geeft ook geen randjes onder een t-shirt.

https://ww.victoriassecret.com/bras/mix-and-match/lightly-lined-wireless-bra-the-t-shirt?ProductID=414789&CatalogueType=OLS

Edit: oeps, sorry, beetje laat met mijn bh-bijdrage. :frowning:

1 like

Wie is dit en waarom ziet ze eruit alsof ze cacaopoeder over haar hele gezicht heeft gepoederd?

3 likes

Lijkt wel op zo’n stick die je hoort te vervagen

1 like

Hahahah omg

Heb je deze screen van fadim’s beuty place of zelf gemaakt?

1 like

nee zelf gemaakt uit haar nieuwste shoplog (design shoplog)

@TantePollewop fadim kurt, wordt door een aantal meiden hier gevolgd

Zou zij zelf een bubbelmachine mee hebben genomen? Of denken jullie dat er al iemand aan het bubbelen was? Of is het mss wel photoshop
? Zoveel vragen en onduidelijkheden.

7 likes

Oh oh Nikkie. Ik en Cynth gaan naar New York. En dan die 17 levenslengtes.
Iets met klok en klepel.

Ik moest wel een beetje lachen om Bonnie in de video van zondag. Het was vast als compliment bedoeld, maar ze zei over Teske iets van ‘kijk eens hoe kringloopachtig ze eruitziet’, en toen bleek dat Teske op haar tasje na niets van de kringloop aan had haha.

19 likes

Ik lees net Eugenia Cooney eindelijk hulp heeft.

12 likes

Klopt, niet iedereen heeft evenveel last van caffeine. Maar of je nou een espresso drinkt of een cappuccino of frappuccino, cafeĂŻne gehalte blijft hetzelfde. Er zit een espresso shot in dus hoeveel melk je erbij gooot jet blijft een espresso shot.

1 like

Ligt er wel nog een beetje aan hoe de koffie is gezet.

1 like

Volgende foto is Jiami op de wc. 10 koppen koffie :roll_eyes::poop:

6 likes

Oh ik vind hem juist zo leuk voor een kindje! Met die hemel en lichtjes etc. Ik vind het echt warmte en gezelligheid uitstralen

4 likes

Ja dat plantje ook echt naast haar bed. Vet onpraktisch en wat moet een kind daar nu weer mee

2 likes

Er voor zorgen? Misschien is dit mega alternatief of zo hoor maar wij kregen als peuter onze eigen planten om voor te zorgen. (En daarna als kleuter op school ook.)

20 likes

Haha ja wij kregen dat thuis ook! Een cactus dan (en alsnog overleefde ie t niet haha). Maar heb daar wel goede herinneringen aan, was een soort voorloper van het huisdier.

1 like