Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Heb net de life update video van Anna gekeken en inderdaad weer eens een leuke video van haar. Heb het idee dat ze eerlijk is, zoverdat te beoordelen is van een scherm :smile:

Het enige waar ik me wel aan stoorde is dat ze zei over haar (bijna blote) foto’s: het is niet dat ze een tepel laat zien. Nou ik zie geen tepel inderdaad maar ze schijnen wel bijna overal doorheen…

Ik vind die hele trend die gaande is van lipfillers en borst- en bilvergrotingen wel facinerend.
Ik word zelf wel echt te oud om dit te begrijpen. Het moet aan de ene kant ook wel rustgevend zijn om niet zo gefixeert te zijn op uiterlijk en jezelf gewoon te accepteren hoe je bent.

Maandag pas dus. :smirk:

Ineens worden wat oude video’s van Aimée aanbevolen op youtube. Ik was al vergeten dat haar kanaal eerst ‘You do need more’ heette, wel toepasselijk haha

Zij heeft van die motivatiespeeches (om het zo maar even te noemen) via haar Instagram/website en ze is bezig met een boek.

Ze heeft eerst geblogd maar is nu een motivational coach. :sweat_smile:

ik snap niet dat vloggers nog steeds vloggen als ze aan het autorijden zijn. Nu Scarlet? (ik bedoel de blonde) van Ikvrouwvanjou ook weer. Levensgevaarlijk

grappig, ik ook! vind haar op instagram irritant maar nu eigenlijk heel welbespraakt en relaxed overkomen.

Ik volg haar helemaal niet maar ze staat vaak tussen m’n aanbevolen video’s en deze vond ik echt heel interessant!

Als ik de beschrijving lees lijkt het om een samenwerking te gaan. Is dat zo?? Ben nieuwsgierig maar kan niet kijken haha

Ja. Ze had eens benoemd in een video dat ze die tattoo wilde laten laseren en toen werd ze gemaild door het Nat.ionaal Huidc.entrum.

Het overlinen ook echt… :woman_facepalming:

Wel een interessante samenwerking die ook echt bij haar past!

Wauw ik vind haar hier echt kut, echt zo’n kattenkop. :stuck_out_tongue_closed_eyes: En idd wat ook al in de comments staat. Niemand zegt “dat is die van instagram”.

Ja haar mondhoeken staan permanent naar beneden terwijl ze niet droevig is.

Nee komt echt totaal niet sympathiek over, haha, enige wat ik denk na deze video is: nou meid, zo belangrijk ben je nou ook weer niet hoor. :sweat_smile:

Edit: oh god die reacties, kan zo snel even niks positiefs vinden. :scream: Hoe zou zo iemand zelf nu terugkijken op zo’n interview?

Ik heb net ook zitten scrollen. En kan geen positieve reactie vinden maar ik kan zelf ook echt niks positiefs erover zeggen. Bah

Zegt Yara nou in haar vlog dat ze haar kamer gaat verven? Heeft ze dat niet al 2 a 3x in een andere kleur gedaan de afgelopen maanden :sweat_smile:

Ik vind haar juist wel lekker zelfverzekerd en relaxed overkomen!

Ik ook hahahaha. Vind d’r wel leuk. Denk dat ze juist ook van het ‘Enzo’-associatie afwil en dat ze daarom niet benoemd van ‘ze kennen me van enzo knol’ maar ‘ze kennen me van instagram’. Ze is vast bezig met d’r eigen naam opzetten of hoe je zoiets zegt!