Schoenen op de bank
Ik vind het best raar… misschien dat ze met instagram genoeg verdient? Aan de andere kant dacht ik ook terug aan de video’s rondom haar break up, en dat xe toen eerst niet wist of ze financieel gezien in dat appartement kon blijven wonen. Terwijl ze naar mijn idee toen actiever was op YouTube
Haha, ik zie nu hoe dubbelop het is.
Over Jill: in bad gaan met je hond is niet normaal. Hoe bedenk je het?
Als ik onze hond eerder onder de douche deed, dan stond ik er wel bij in (in bikini) maar zodra dat klaar was, maakte ik de hele douche schoon en ging daarna zelf douchen. Voelde me echt niet fris dan door al dat zand en hondenhaar wat voornamelijk tegen mn benen, armen en buik geplakt zat. Kan me dus ook echt niet voorstellen dat je samen met je hond ín bad gaat. Brr
Echt hè? Ik hou van mn hondje, maar het blijft wel een hond en geen mens of pop.
Misschien ben ik een beetje schuldig en zullen er vast ook mensen zijn die dit weird vinden maar de laatste zomer dat mijn hond nog leefde was het heel warm en heb ik wel regelmatig samen met hem in een opblaasbadje gezeten. Hij hield niet zo van water in zijn eentje, sterker nog we dachten eerst dat hij niet kon zwemmen maar hij was gewoon lui. Maargoed als ik er bij was en hem vast had was het prima en vond ie het wel leuk. Hij was toen blind en we hadden toen een soort van trucje dat ik op mijn knieën zat (ondiep badje) en hij op mijn uitgestrekte armen hing. Dan hoefde hij maar een beetje te dobberen en ik kon hem sturen zodat hij niet tegen de kant botste. Later heb ik nog een hele contructie gemaakt in een opblaas zwemband en kon hij daarop rond dobberen. Vond ie prachtig.
Douchen deden we ook meestal samen omdat ik anders toch zeiknat was en in de zomer ook soms buiten maar zowel onder de douche als buiten had ik dan ook een bikini aan al zal het een hond weinig schelen, maar toch . Maargoed, samen naakt in bad vind ik toch wel een beetje next level. Love honden en waarschijnlijk is haar hond ook niet super smerig ofzo maar dit is toch wel een beetje apart zeg maar. Kan me ook nog een post herinneren van een heeeele tijd terug dat ze met haar hond in bad zat met een lush bruisbal. Dat is dan wel een organisch merk (zeg je dat zo?) maar er is een reden dat er hondenshampoo bestaat lijkt me…
Ze heeft nu een samenwerking met een vleesvervanger merk toch? Misschien wil dat merk het op die manier?
Want normaal test ze ook wel eens vleesvervangers in de vlogs en doet dat dan inderdaad zoals jij beschrijft.
Ja hoor, zou dat gewoon dragen. Vind dit ook geen súper heftige look eigenlijk.
Haha ik voel me nu echt een enorme plain jane.
Ik vind het zo lief hoe blij Bonnie is met die luxe melkopschuimer. Zoveel beter dan al die imfluencers die maar kopen kopen kopen
Hahaha jaaaaa ik ook. Voel me dan altijd helemaal een vrouw van de wereld.
edit: helaas zat ik de laatste keer in een Romeins-themed hotel waar al het personeel verkleed was als oude Romein, dus de vibe werkte niet helemaal mee
Ik ook!
Hahaha ik vind dit zooooo grappig die bikini ook hahaha.
Cynthia heeft net een brief aan d’r hond geschreven.
Klopt. Daar eindigt het mee idd. Dat ze nu een jaar bij hun is en ze Kees niet meer zou willen missen.
Vind het net een soort liefdesbrief aan dr hond ofzo. Man man
Dit gehuil van al die influencers dat ze volgers zijn verloren. Mega irritant. Terwijl ze normaal zo mega trots promoten dat ze ‘écht geen volgers kopen en 100% echt zijn!!!’. Dan is het toch juist fijn dat deze neppe volgers weg zijn? Echt hoor, waarom is dat nummertje zo belangrijk voor ze?
Kunnen ze meer geld vragen voor campagnes en reclame etc.
Maar je bent nu wel 100% real en no fake followers en rauw!!! Ik wil je wel volgen trouwens want ik wil je NZ avonturen gaan volgen (omg +1)
Ja dat van @tuula zag ik ook en dat vind ik dan wél weer een geldige reden waarom je baalt, want je mist er daadwerkelijk iets bij.
Hoe kun je dat überhaupt zien, haha?