Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Dat ze bekend is geworden via Enzo Knol weet iedereen wel en dat is ook prima. Dat is gewoon gebeurd maar nee ik vind haar zo onaardig in die video.

Ik vind haar video over pgd echt heel fijn. Goed uitgelegd. Ken haar niet van Instagram verder.

Kan iemand een samenvatting geven??

Vanaf 4:50 gaat het over forums waar over youtubers wordt geroddeld;
‘een forum is er niet meer’

Ze heeft het er ook over dat we het hier laatst hadden over dat ze die video van Willemijn en Martine had en dat hier toen niet zou zijn teruggekoppeld wat haar uitleg was onder haar video (wat hier wel gewoon geplaatst is. En ze leest zelf niet meer mee maar krijgt screenshots doorgestuurd.

Ah net waar ik zin in had, iemand die met een mond vol sushi een heel langdradig verhaal houdt waarbij ze het zowel over forums, fora en Foras heeft. Make up ur mind en empty ur mouth byeeee

683b995e3961fca05b034cb6df621be8

Niemand leest mee natuurlijk…

Ah de minions in de comments vragen welk forum dat doet. Zal ik ze allemaal wtf linken?

Ze is voor bodypositivity, is niet jaloers op Famke Louise, maakt geen foto’s met fans tijdens het stappen en nog iets maar het was een saaie video

Gebeurt daar ook nog eens wat.

Oké ik ga al weg.

Ik vraag mij af of hij ooit een interview heeft gegeven waarin hij het niet over Enzo heeft.

’ Toen kwam de politie, die door hem was gebeld. Heel grappig. Enzo wilde niet naar beneden komen om ons cadeautje aan te nemen. Zo kinderachtig.’

‘We wilden grote series maken, niet alleen grappige filmpjes, zoals bij Enzo.’

Ja onwijs onaardig en ik erger mij kapot aan die chagrijnige mond.

In ieder geval was het wel echt een high key video

We WiLlEn GroTe pRogRaMmA’S MaKEn

Laatste video’s:

Illegale scootmobiel race
Jaarverbod in bouwmarkt

Begrijp me niet verkeerd, ik vind jachtseizoen en de kluis toffe series, maar heb niks met de andere video’s die ze nog steeds online gooien. Maar ja, ik zal ook niet meer bij de doelgroep horen :woman_shrugging:t2:

Ik kan het zo slecht hebben hoe youtubers mukbang uitspreken. Het is geen mukbeng of moekbeng!!

Mukbang spreek je uit als mokbang… een mok die bang is, zeg maar :triumph:

hahah waar komt hoepsalabim vandaan?

먹방 ipv 묵뱅 :grimacing:

Yes! Dat mensen niet weten hoe je het in Hangul schrijft vind ik prima maar iedereen in Nederland heeft het echt klakkeloos overgenomen van Mascha. Doe je huiswerk -_-

Edit: is ㅔ niet dichterbij in foute uitspraak dan ㅐ?

O ja hoor, vast wel. Ik heb het al op zoveel manieren gehoord haha

Ik begrijp verder ook helemaal geen Koreaans hoor maar ik kan het lezen en doe het vaak als een soort puzzel om mn brein te trainen :rofl:
Mn doel is ieder jaar een nieuw schrift dus wil nu dit jaar beginnen met Chinese karakters :sweat_smile:

“Vandaag hebben we een…”
Zeg het goed, zeg het goed… of niet
MukBENG!” (Vooral die nadruk op beng)
why-gif