Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Ik blijf me over dat soort bedragen verbazen. En dat terwijl de grotere bloggers echt zoooveel meer krijgen

Dank je, heb net een paar video’s van ze gezien.

1 like

Over instagram… Ik ben ook 600 volgers kwijt en kan oprecht zeggen dat ik er nooit 1 heb gekocht. Vraag me dan af hoe zoveel nepprofielen mij konden volgen…

1 like

Zij lijkt wel elk jaar over haar verjaardag te mopperen :roll_eyes:

24 likes

Lijkt? Doet ze gewoon. 4 maanden van te voren al dat ze bang is dat iemand het vergeet en op de dag zelf dat ze alleen is en geen cadeaus heeft gehad.

10 likes

Begrijp sowieso niet hoezo iemand anders dat zou moeten organiseren. Het is toch best vanzelfsprekend om je eigen verjaardagsfeest te organiseren?

36 likes

Goeie stiekeme hints voor d’r nieuwe date om haar die dag mee te nemen op date. :smirk: Die jongen volgt ook YT’ers dus wellicht leest hij mee op haar Twitter.

Waarom kan Sanne zelf geen feestje organiseren? Ik heb hele goede vrienden maar ik weet nu al dat hun niks voor mij gaan regelen dit jaar en dat neem ik hun ook absoluut niet kwalijk.

Jeetje, iemand reageert ook heel aardig maar niets is goed. Ze verzint wel een manier om het negatief te bekijken.

2 likes

Staat dit op Twitter? Ik kan het niet zien want geblokkeerd.

Jup:

16 likes

#teamWianda :ok_hand:t2:

66 likes

Mijn god kan ze ook gewoon eens in oplossingen denken in plaats van in problemen? :roll_eyes:Doodvermoeiend zulke mensen

69 likes

Dat Wianda er nog zo lang op ingaat. Ik had het na 1 berichtje al opgegeven. ze blijft ook met oplossingen komen. Als influencer mag je blij zijn met dit soort volgers

35 likes

Zo jeetje, ik vind het best sneu voor Sanne. Niet het feit dat niemand een feestje voor dr organiseert (dat doe je zelf imo) maar dat ze zo denkt en reageert op goed bedoeld en op zich zelf staand heel goed advies. Op die manier lijkt me het leven in het algemeen een stuk zwaarder ofzo

9 likes

Jen Campbell, Lauren Wade, Jean Bookishthoughts, booksandquills, Ariel Bissett, Portal in the Pages en A Case for Books.

1 like

Ik volg PaigeY en John Fish.

Peruse Project, Hailey in Bookland en JeansBookishThoughts. :books:

1 like

Ja ik heb ook precies dit gevoel. Dat stuk van MDMA staat voor mij heel erg los van det middel dat hij uiteindelijk gebruikt dus dat zo een podium geven mi niet nodig. En nu lijkt inderdaad zoiets uitzonderlijks opeens de oplossing. Ik vind het jammer dat hij zo buiten zichzelf legt hiermee en daardoor ook wat moeilijk om mee te identificeren omdat je als ander persoon er gewoonweg zo weinig mee kan.

1 like

Daarom dacht ik: als ze nu op het forum komt kan ze met ons mee zeiken over andere youtubers en meteen een hoop nieuwe vriendinnen maken.

6 likes