Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Ik mag die Goel dus niet, simpelweg en alleen door dat incident. Hoe kan je als volwassen man niet inzien, dat iemand het niet leuk vindt, als jij midden in de nacht in zijn tuin een megarave organiseert. En dan steeds verbaasd zijn dat Enzo hem niet moet. Joh, je geef in interviews aan dat jij het nog steeds als een mega geslaagde stunt ziet, vind je het gek?

Ik las hanglul en was er voor een paar seconden van overtuigd dat dat een taal was :joy:

Ik vond dat wel echt heel grappig, zou het zelf echt fantastisch vinden als ik dat kreeg als verrassing. Helaas is mijn tuin een postzegel dus wordt een mini rave dan.

HAHAHHA wie is dit

Niet om over je te gaan roddelen, hahahaha SURE JAN.

image

Ik snap ook prima dat er mensen zijn die het wel hilarisch vinden, maar als iemand aangeeft echt geschokken te zijn vind ik dit niet de manier om ermee om te gaan.

Haha hot mommy Debbie throwt shade (zo zeg je dat toch) over Gaby Blaser in haar Instastories. :joy: Iets over haar opgespoten lippen.

Huh ik vind haar hier gewoon normaal overkomen. Best een leuke meid. Waar stoor jij je dan aan?

Ik vind overigens niet dat we hier echt roddelen, om nog even op Aimee te reageren. We bespreken hier toch gewoon iemands werk/content. Dat zij er voor kiezen dat dat werk/die conent heel persoonlijk is omdat ze hun leven filmen zorgt er ook voor dat de kritiek op je werk/content persoonlijker is.
(Nou ja soms wordt er wel echt wat gemeens gezegd maar dan zijn er ook altijd minstens 10 mensen die zeggen dat dat niet kan)

Tsjah ik vind haar gewoon niet sympathiek overkomen. Tegen het arrogante aan, en dan dat stemmetje bij 0:45. “Dat is die ene van instagram”. :sweat_smile:

Ik had echt een hele rant verwacht door jouw post… Maar het valt mee? :sweat_smile:

Nja dit wereldje is klein, vind dit best een pittige opmerking (inclusief foto) zo via insta

Het is wel shade eigenlijk.
Maar jeetje, zo wil je er toch niet uit zien?

Ik zeg toch ook niet dat het geen shade is :joy: Ik had alleen verwacht dat het weer de gebruikelijke 10 stories van Debbie zouden zijn waarin ze alles even breed uit meet…

Die lippen zijn wel heftig. Lijkt me niet verantwoord ofzo?

Lijkt me vooral allesbehalve praktisch.

Maar ik snap het ook niet zo goed, Gaby heeft toch al hele volle lippen van zichzelf? Why dis? :woman_shrugging:
Edit: hier bedoel ik mee, waarom laat ze ze opspuiten?

Die zijn wel echt heel erg heavy

Heeft ze dat? Volgens mij heeft ze al opgespoten lippen zolang als ik me herinner

Joy die een examenreis met vrienden boekt/spont… ik vergeet altijd dat zij ook ouder wordt en niet altijd 12 blijft haha