Hahahaha wie trekt er nou zo een broek aan.
Ik zit al een week lang oude BG filmpjes te kijken en ik vind Mascha echt zo leuk in haar oude filmpjes. Ik kon me als 15/16-jarige een soort van met haar identificeren. Denk dat meiden die nu die leeftijd hebben dat niet meer kunnen…
Ja ik vond mascha zo leuk vroeger! Ik keek alleen haar video’s en die van Michelle phan. Echt jammer dat het allemaal. Zo is veranderd.
Huh, wast ze haar haar nu wel of niet? Eerst zegt ze van niet en dan weer wel. En met wat dan als ze geen shampoo gebruikt?
Conditioner of andere alternatieven zoals appelazijn en baking soda
Het zou me ook nog niks verbazen ook…
Oh wauw. Wat zou ze bedoelen met ‘‘lekker makkelijk’’? Toch niet om ze uit elkaar te houden mag ik hopen?
Volgens mij wel
Is dit weer een hint naar het “leuke nieuwtje” van Luna en Marley?
Darcy krijgt het echt elke keer voor elkaar om mij van de ene verbazing in de andere te laten vallen.
Ik vind dat ze dan ook net doet alsof ze ‘‘dingen’’ zijn. Zo van: ik kan deze twee dingen niet uit elkaar houden dus ik geef ze allebei een ander kleurtje.
Oh ik mag echt hopen van niet. Zie het niet voor me dat een ouder het goed vindt om haar kinderen hun haren te bleken en te verven.
je broek halverwege je billen doen en je man erbij roepen voor een foto of peuterharen verven?
ik probeer te bedenken wat ik erger vind, maar het zijn niet echt vergelijkbare zaken. de overeenkomst is instagram. l’enfer, c’est instagram.
Haha never a dull moment in vlogland
What a time to be alive
Een paar maanden geleden kregen Wil en Tien veel commentaar op de domme clickbait titels die ze gebruikten op youtube, maar dat hebben ze weer aardig losgelaten.
Willemijn gaat twee weken naar Mauritius en wat is de titel van haar vlog?
24 uur reizen met jonge kinderen + wat zit er in onze handbagage.
Ik vind het wel aandoenlijk en lekker normaal haha. Ben wel benieuwd naar de vlog, de foto’s zagen er heel mooi en ontspannen uit.
Klopt, maar er zit een groot verschil tussen een armbandje of andere kleuren kleding en haren verven in blauw en roze.
Ik vind het ook knap dat hij ondanks zijn verdriet uit bed gaat, de gordijnen open doet, een banaantje eet, vers soepie voor zichzelf maakt, naar buiten gaat.
Ahh ik vind Alwin echt hartverscheurend Als hij huilend zegt dat hij niet boos is maar alleen heel verdrietig omdat deze keuze gemaakt moest worden.