Eigenlijk lijken de vlogs van Massa nog steeds op die zoals die ene met die omg labello’s!!!1 soort dagboek maakt ze altijd
Onlangs had Monica het in een vlog over een documentaire waardoor ze wou stoppen met suiker eten. Weet iemand misschien uit het hoofd welke dit is? Geen zin om de laatste vlogs te doorspeuren haha!
Sowieso vind ik het altijd heel mooi hoeveel fijne mensen Bonnie om zich heen heeft staan (en ben ik er ook wel eens een klein beetje jaloers op). Ze heeft een supergoede band met haar ouders en ziet ze ook vaak, maar het komt altijd wel heel gezellig en ongedwongen over. Haar vriendengroep vind ik ook heel erg leuk inderdaad (als ze met z’n allen zijn, maar ook als Bonnie met één van hen of met een kleiner groepje samen is) en volgens mij hebben zij en Nick het ook heel erg fijn met z’n tweeën!
What the health? Kan me herinneren dat iemand op Youtube het hier laatst over had, weet alleen niet zeker of het Monica was
Waarschijnlijk! Thanks!!
That sugar film dacht ik?
What the health is meer gericht op veganisme dan op suiker toch?
Geen idee, heb hem zelf niet gezien!
Haha, ik dus ook niet, maar volgens mij is die titel één van de docu’s die ik vaak voorbij zie komen op vega(n)/groene blogs
Oh Huh! Ik ook niet! Waar zie je dat?
Vond Charlotte en Sanny qua namen wel altijd wat random bij elkaar, Suzanne is dan wel logischer haha maar lekker belangrijk ook
Ooh dat had ik ook niet verwacht! Vind het wel leuker dan suus/suz oid.
Ha dat zag ik idd ook op de echo staan
Jawel toch? Marije en Teske zag ik voorbij komen. Een Mascha oid zou idd niet zo snel reageren.
Ik lig al uren Bram in de buurt en De mensenmening te kijken en vind het fantastisch, kende dit nog helemaal niet.
Bram.
Jaaaa hij’s leuk!
Schaaaamteloos.
Of het is juist de moeder van drie kinderen…
Maar lijkt me serieus echt naar. Jongeren zouden een ‘wat is normaal fatsoen op internet’-cursus moeten krijgen ofzo.
Bonnie heeft haar haren laten verven. Op instagram ziet het er niet echt geslaagd uit, ben benieuwd hoe het er echt uitziet.
Wel leuk dat ze met die samenwerking van die vleesvervangers als voorwaarde heeft gesteld dat ze eerlijk mocht zijn.