Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Ik hou van bh-loos, bralettes en beugel bh’s! Gewoon net wat me die dag uitkomt.

Haha ja I feel you, I looove bh’s. Vind juist bralettes enzo niet lekker zitten want houd echt van de stevigheid van beugelbh’s. Ben wel echt pro niet-voorgevormd. Heb ook het idee dat de meer naturel look ook veel normaler is dan die hele ronde borsten omdat je er zo’n dikke schuimlaag in hebt.

ik ga nooit zonder bh want dan ben ik net een jongetje van 10 qua bovenlijf, terwijl mn onderlijf vrouw van 35 zegt. Maar ik slaap ook vaak met bh aan, ik vind ze super comfortabel ook.

Het valt me op dat Bonnie zo vaak de kledingstukken die ze in kringloopkwartier aankrijgt koopt (of wil kopen).
Nu ook die grijze broek met ruitjes, ik kan niet zo goed een screenshot plaatsen maar die lijkt toch heel erg op een broek die ze al heeft? Of ligt het aan mij?
Deze, haha:

Ze zei toen zelfs over die schoenen die Nick had uitgekozen dat ze ze wilde kopen, en dat waren gewoon twee verschillende schoenen, niet eens een paar (en dat had ze niet gemerkt) :joy:

Wel echt terecht dat ze is genomineerd voor beste serie, zo leuk zijn als ze wint.
Niet omdat ze geld uitgeeft hiervoor, dat vind ik eigenlijk niet meer dan normaal, en omdat ze goede content maakt versterkt ze haar merk en kan ze weer reclame-inkomsten genereren en in aanmerking komen voor samenwerkingen. Maar wel omdat het een goed concept is en ook een hele leuke uitvoering.

Dat klassement met cijfers lijkt nu trouwens vol te zijn, maar dit was niet de laatste aflevering toch? Of heeft ze daar iets over gezegd?

Ik heb de laatste minuut van die aflevering niet meer afgekeken, zegt ze daarin dat ze de broek ook echt koopt? Want ik hoorde haar daarvoor zeggen dat ze hem misschien gaat kopen.

Ik juist niet :star_struck: wat een leve

Draag je helemaal geen bh meer? Of wel nog bralette of hemdjes? Ik ben sinds een aantal jaar af van mijn beugel bh en dat scheelt al zo veel! Die dingen deden altijd pijn, nu vergeet ik soms dat ik iets aanheb. Draag nu vaker sportbh’s of van die hemdjes ofzo, echt veel fijner. Heb zelfs een voedingsbh, niet vanwege het voedings deel maar omdat dat de enige was zonder beugel die in mijn maat ee was haha. Alleen helemaal zonder iets durf ik nog niet, vind tepels geen probleem meer, maar zo’n hemdje houdt alles toch nog lichtjes op zijn plaats wat ik persoonlijk wel fijn vind. Daarnaast neemt het zweet op, wat in de zomer voor mij ook wel een must is…

Ik draag hemdjes, vaak katoenen want daar had ik er al veel van maar heb ook met polyamide en elastaan van de hunkemoller en daarmee heb ik wel het gevoel dat het het meeste op z’n plek wordt gehouden en minder gewiebel bij het lopen. Vind die ook het fijnste dus heb er daar vandaag nog 2 van gekocht…
Ik denk dat met jouw cupmaat het ook lastiger is omdat je toch meer ondersteuning nodig hebt (denk ik)

Ik heb hele fijne bralettes van H&M die op dit model lijken! Een zwarte en witte in een 2-pack.

Edit: werkt dit?

https://m2.hm.com/m/nl_nl/productpage.0684087001.html

Heb je toevallig een linkje van die van de Hunkemöller? Klinkt goed namelijk

Ik heb net een klein stukje gekeken omdat ik niet kan slapen, helaas dacht ik alleen maar. “Wat een lelijke grauwe kutbank” “dat rib is echt zo lelijk” “ hij zou wel lekker zitten” “oh nee wat een lelijke bank” “ doet me denken aan gedateerde vakantiehuisjes in Duitsland”. Echt toen heb ik het daarom afgezet. :scream_cat:. Maar ik het nog een poging geven omdat ik Mo leuk vind.

Oh na de 2e poging dacht ik “doe er dan een paar leuke kussens op i.p.v. dezelfde grauwe kleur als de bank”. Ik vond de podcast helaas iig niet een succes haha

Bij het klassement vond ik het echt slordig dat ze de cijfers door elkaar had staan en niet van hoog naar laag :see_no_evil:

De bandjes zijn ook verstelbaar

Lijkt mij eerlijk gezegd ook onzin? Wat zou er ongezond aan moeten zijn?

Nooit geweten dat zoveel vrouwen bh’s zo kut vinden.

Hier ook een bhloze. Ik heb cuperwt en ben vrij mager. Op een 1 of andere manier knellen bhs vreselijk bij mijn ribben. Bij de hunkemuller hebben ze mijn maat niet en ik krijg het op mijn heupen van dat gefrunnink aan me…

Maar een bralette is toch ook gewoon een bh? Alleen een ander model.

*Ik vind het overigens allemaal erg goede gedachten hoor. Iedereen moet doen waar hij of zij zich prettig bij voelt. Ik denk alleen wel dat als ik met zichtbare tepels of beenhaar door mijn panty op werk verschijn ik er niet meer lang werk. Dat is natuurlijk juist onderdeel van het probleem, maar ik voel er weinig voor om daar tegen te gaan rebbeleren want ik heb een baan nodig.

Ja haha buste houder toch. :woman_shrugging:t3:

Ik heb zelf ook echt een hekel aan bh’s, ze knellen toch altijd en het zit gewoon net niet lekker. Maar ik heb een e cup en als ik geen bh aan heb, heb ik het gevoel dat ze alle kanten op waaien. Nog maar niet te spreken over hoe ze dan gaan plakken (ze staan al sinds ik 14 ben niet meer echt mooi vooruit). Maar door jullie ga ik deze week wel kijken naar andere oplossingen!! Nooit geweten dat zoveel vrouwen niet de standaard beugel bh dragen! In mijn omgeving doet iedereen dat namelijk wel. Thanks dames

Draag jij een bh?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Hopelijk vanavond echt de nieuwe video van Shane. :raised_hands:t3: