Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Vind dat eerste zinnetje ook een beetje impliceren alsof Anna vooral mooi staat te zijn en hij het echte geld binnenhaalt ofzo. Terwijl zij lijkt me ook behoorlijk verdiend en hard werkt

1 like

Sorry dat ik er weer over begin maar ik wil ook even mijn ei kwijt:

En vriendin van mij moest huilen toen er op haar verjaardag niet voor haar gezongen werd. Ze werd toen 20 of 21 ofzo en ik snap het oprecht niet. We zijn ook geen vrienden meer dus blij dat ik niet meer met dat soort ongein hoef te dealen.

12 likes

Maar
 het fijn vinden dat je vrienden en familie die je uitnodigt erbij zijn op je verjaardag die je zelf organiseert vind ik wel iets dan verlangen van je vrienden dat zij je verjaardag organiseren :thinking::joy:

Hier organiseren we nooit feestjes voor elkaar, maar komen we wel op verjaardagen waarvoor we worden uitgenodigd :woman_shrugging: Of ben ik nu een slechte vriendin haha.

4 likes

Poeh je zou dan bijna denken dat je je crematie of begravenis op je verjaardag wil hebben. Zodat iig toch nog op die dag iets georganiseerd is voor je door anderen. :ghost:

5 likes

Oh wat erg. Ik heb zo weinig met verjaardagen, het is iedere dag een feest om je leven te vieren. Vorig jaar sliep ik al om 0.00 en toen mijn vriend mij wilde feliciteren (wakker maken) zei ik dat hij op moest sodemieteren
 :blush::blush:. Schaamde me rot s ochtends.

36 likes

Ja nee helemaal mee eens! Zou dat ook niet verwachten haha

Iemand die zo rijk is geworden met een callcenter heeft per definitie nul moraal. Staatsloterij is Ă©Ă©n van zijn klanten. Probeer eens voor de lol met hun klantenservice te bellen om je loten op te zeggen. Ik ben een halfjaar zeker maandelijks gebeld of ik echt niet terug wilde komen.

21 likes
  1. Sanne :cherries: ‏ @ Sanneke89 7 uur7 uur geleden

Ik had gister dus een date. Het was heel gezellig, hij had een cadeautje wat te maken had met een inside Joke en zelfs een rode roos (too soon?) maar ik voelde hem niet. Dus wees ik een volgende date af en kregen we vervolgens dikke onenigheid (yay voor whatsapp miscommunicatie

Dus happy Valentine’s day to me. Toch jammer dat je liefde niet kunt afdwingen. Want is iemand helemaal leuk en lief en doet moeite en betaalt je sushi, is het nog niet genoeg, Sanne?!!

Haha, zijn treurnis duurt ook niet lang, alweer lekker actief op de apps.

5 likes

Omg Bibi Breijman heeft echt de leukste baby ever gemaakt. I need die roze bolle wangen in my life.

(disclaimer: dit zeg ik over alle babies dus het is geenszins een waardeoordeel over het uiterlijk van babies)

i need this too

25 likes

Ik vind het ook mooi! Maar wel een beetje tuttige foto ofzo maar misschien komt dat eerder door die tas en hoe ze hem draagt. Ik vind die echt niet mooi.

3 likes

Ik maak mezelf echt van kant voordat ik in die auto plaatsneem, wat een gĂȘnante bedoening.

44 likes

Smaak is niet te koop

11 likes

Stijl en klasse ook niet

16 likes

Yeehes!

(volgende week zaterdag toch :astonished:)

1 like

‘‘Voor mij is iemand die 30 miljoen per jaar verdient, maar daarvoor wel honderd uur per week moet werken, niet succesvoller dan iemand die tien miljoen verdient met maar vijftig uur werk. Want wat heb je aan geld alleen?’’

Dit zegt hij om aan te geven dat hij niet zo veel om geld geeft :face_with_raised_eyebrow: Nobele man hoor, dat hij genoegen zou nemen met maar tien miljoen in een jaar.

Ik heb net even drie seconden op zijn instagram gekeken, maar met zijn foto’s daar onderstreept hij ook wel echt zijn statement uit dit artikel waarin hij zegt dat hij niet van kaakgeblaas (wat ik persoonlijk liever blaaskakerij zou noemen, maar dat terzijde) houdt.

18 likes

Mooi dus Anna wordt de nieuwe Amanda Balk

15 likes

Ja maar dit is toch ironisch? Omdat het het LV-monogram heeft (en hij Gucci in de beschrijving zet)?

Ik blijf oprecht verbaasd dat mensen hem niet bij Anna vinden passen op basis van zijn schrale sociale media en interview. We kennen Anna een stuk beter door haar video’s etc., waardoor we weten dat zij intelligent is en ook wel wat meer te bieden heeft dan alleen haar uiterlijk en dure items, maar ik denk dat als zij zo’n oppervlakkig beeld van zichzelf zou neerzetten als hij ze wel een perfecte match zouden zijn.

2 likes

Ik vind het wel goed passen bij iemand die Kim K als voorbeeld had en wiens droom een merk van zichzelf maken is door middel van sexy selfies en merchandise van zichzelf, hoor. Mensen zijn multidimensioneel en Anna is veel meer dan dat, maar ik ga ervan uit dat hij dat ook is!

8 likes

Ik heb mijn haar laatst door die kapster laten knippen, voel nu een diepe connectie met mo natuurlijk :grin:

6 likes