Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Niet nu trouwens. Nu zit ik nog in mijn chilloutfit te ontbijten :grimacing:

Ongeveer 50% van de tijd… wat moet ik nou antwoorden #crisis

LEEFT ZIJ NOG?! :scream:

Het is nog steeds ondergoed natuurlijk maar ik denk dat het wel duidelijk is dat iedereen het heeft over wel of geen beugel bh’s toch? Of je tieten wel of niet op een plek worden geduwd zegmaar. Zo’n hemdje of topje zit wel echt anders en dan zie je in strakke kleding tepels en borstvormen. Het soort ondergoed wat jij niet naar je werk aan mag dus :grimacing:

Haha nou kan misschien wel maar dan moet ik er met mijn kleding voor zorgen dat het lijkt alsof ik geen tepels heb. Nu ik dit typ heb ik pas door hoe belachelijk dit is.

Ik ben juist heel blij dat er tegenwoordig veel meer bhs zijn zonder beugel. Aantal jaar geleden waren er bijna geen mogelijkheden. Zeker niet toen after Eden mijn favoriete beugelloze bh uit het assortiment heeft gehaald.

Volgens mij geeft deze poll een eerlijker beeld :yum:
Vind jij een beugelbh lekker zitten?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Deze padded-beha zonder beugels van de hema vind ik heel fijn:

Enige is dat ik de bandjes niet te strak moet trekken want als ik me dan uitrek schuift ie omhoog. Eigenlijk zou ik een omvang kleiner willen maar dat bestaat niet (max 75). Hij is dus niet perfect voor mij, maar hij is wel prima.

Deze zag ik net ook op de site en die lijkt het probleem wel op te lossen:

Binnenkort maar eens aanschaffen!

Ik draag wel beha’s en heb ook geen moeite met beugels maar nu ik de bovenste heb ontdekt vind ik het wel veel fijner zitten, net een sportbeha. Ik zou nooit zonder beha rond willen lopen omdat ik dat gewiebel van mijn borsten niet fijn vind. Ik wil gewoon dat het stevig aan mijn lijf zit.

Ik draag het liefs ook geen BH, maar ook niet de kleinste borsten dus ik ‘moet’ wel. Draag tegenwoordig wel juist ouderwetse beugelbh’s. Dus alleen beugel en kant, vind dat veel fijner dan al die vulling waardoor mijn borsten half un m’n gezicht hangen.

Ik vind ze best lekker zitten eigenlijk, geen bh dragen geeft me vooral een soort mentaal gevoel van vrijheid, hoe raar dat ook klinkt haha

Huh is dit een recente video? Ik heb echt al jaren niks van haar gekeken maar ze ziet er nog steeds als 15 uit? Is zij niet al volwassen nu?

Hahaha ze is ook nog wel redelijk jong, 23 geloof ik? Het is wel een recent geuploade video

Voedingbh’s (livera) en deze van de Hunkemöller vind ik fijn doordat ze wel nog gewone bh maten hebben en niet alleen S/M etc. https://www.hunkemoller.nl/niet-voorgevormde-bh-zonder-beugel-zwart-103216.html

of eventueel topjes van de zeeman (maat M/L is best okay)

Ik draag meestal wel een beugelbh en mwah echt fijn vind ik ze niet zitten. In de winter onder een dikke trui draag ik het niet altijd, alhoewel in de zomer ook niet altijd, maar op een of andere manier voel ik mij dan slonzig🤔 heb wel een grote cup maar helemaal geen last van wiebelende tieten. Maar ik doe ook nooit iets actiefs. Van gewoon lopen of fietsen slaan ze niet op hol.

Volgens mij komt de video pas rond 1 uur 's nachts onze tijd online :frowning:

Ik weet het niet zeker, ze komt er later nog op terug geloof ik en zegt dat ze alleen moet kijken hoe duur hij is, maar dat ze ervan uitgaat dat hij niet duur zal zijn en hem daarom wel zal kopen.

@Maestoso het staat op volgorde van de afleveringen!

Maar voor de dames zonder bh, hebben jullie niet last van tietzweet? Ik heb geen enorme borsten maar als ik zonder bh rondloop gaat dat toch altijd een beetje zweterig worden.

Ik heb het volgens mij juist andersom. Met bh heb ik meer tietzweet. Mijn bh’s zijn wel eens helemaal nat geweest vooral in het midden. Echt goor en ook zonde. Maar heb sowieso veel last van tietzweet. Lijkt wel alsof al mijn zweetklieren in Mn tieten zijn geplaatst. Zelfs als ik in de winter op mijn zij lig kan het helemaal nat ertussen zijn. Ik haat mezelf dan zo. :nauseated_face: