Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

En dan seks ook nog heel vreemd uitspreken. Is dat een accent of een grapje? 't klonk eerder als saks namelijk :sweat_smile: Vond de opmerking juist niet bij wil passen :see_no_evil:

Nee ik ook niet. Al vind ik wel dat ze in hun video’s de laatste tijd ook steeds meer van dat soort opmerkingen proberen te maken. Zoals in een of andere bak video dat het ging over het “kwakkie” van hun mannen ofzo. En dan met zo’n houding alsof het echt súper grappig is. Echt wtf.

2 likes

In het begin zei wil en die michelle toch dat ze zo ontzetttendddd op elkaar lijken in alles. En toen dacht ik wel… hmm wat zou martine nu denken?

3 likes

ik dacht echt waarom noem je haar steeds Martina ze heet toch Martine. Maar ze was met een andere Martina op pad haha.

13 likes

Ja een andere vriendin van haar heet Martina. Om de verwarring compleet te maken :sweat_smile:

1 like

Ik voel het sarcasme druipen

18 likes

De manier waarop die reactie geschreven is, doet me echt denken aan mijn oma in onze familieapp.

42 likes

Ik lach hem helemaal niet uit hoor!

Oke flauw, haha.

Maar je hebt wel gelijk! Vond dat ook bij dat stukje over boksen. Maargoed. Het is heel fijn om te luisteren vind ik wel

2 likes

Ik ben zo’n muts dat ik dat niet erin lees.

5 likes

Michelle Bollen, nog nooit van gehoord. Maar wat een mooie vrouw.

Haha echt? :smiley:

Is het wel sarcastisch bedoelt?
Want Rutger reageert op die tweet van Alwin met :hearts: thanks!

4 likes

Zo zou ik ook reageren, ongeacht wat ermee bedoeld wordt.
Ik denk wel dat hij het sarcastisch bedoelt, kan me veel fragmenten herinneren waarin Alwin loopt te klagen over zo weinig views maar zo veel werk
Rutger heeft genoeg views

Maar omdat hij weleens heeft lopen klagen over zijn eigen views betekent niet dat ie nu perse sarcastisch is. Ik haal het er niet uit in ieder geval.

2 likes

Oh dat is toch ook gewoon prima :smile: Vlogs kijk je voor je plezier en als een vlogger niet helemaal bij je past, dan kijk je niet, daar hoef je je niet voor te verantwoorden. Maar ik snap wel dat men zich af en toe afvraagt tot in hoeverre een vlogger ‘echt’ is haha

Ik vond die video niet om aan te zien. Na 1 minuut afgezet.

1. Hee MIESSSSSS

2. Die klauwen zo geforceerd om die kop thee

3. VERTEL ONS MIES HOE FLIK JE HET HOE DOE JE HET HEB JE EEN BEPAALD GEN OFZO???
    (Zegt wil die ongeveer de perfecte moeder probeert uit te hangen en naar mijn idee zelf naar een compliment vist)

Toen was ik er helemaal klaar mee, maar toen keek ik de vlog en toen vertelden ze dat die meid was langs geweest.
Willemijn: Wat een leuk mens! Wat een leuk wijf!
Martine: En een lekker wijf!
Willemijn: Ja ook een lekker wijf!!

Leuk mens? Leuk wijf? Lekker wijf?? Moeten dat complimenten zijn?

30 likes

Ik kan hem nu niet kijken maar wat is die grote verrassing haha?

Ik heb gezocht op Monica en Monica Geuze in de podcast-app maar vond ‘m niet. Hoe heet-ie precies?

Hij staat op Spotify!

Ik vond deze met Tim en Famke wel leuk! De vorige vond ik saai, ging eigenlijk nergens over ofzo, wel chill dat je het tijdens werken kunt luisteren

Nee naar de Lion King!

2 likes