Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Ik heb net de video dan wil en tien met Michelle Bollen gekeken, was best vermakelijk maar waarom gaat Martine tijd net een tandje te ver in haar platte opmerkingen :confounded: sommige dingen zijn zo veel leuker als het subtiel geïnsinueerd wordt…

En aan het einde zie je hoe ze de thumbnail maken en Willemijn trekt die verbaasde gezichten dus expres, echt tenenkrommend om te zien

11 likes

Ik zag gister op stories dat Willemijn met Martina trouwjurken ging kijken. Stonden ze voor een etalage voor een jurk die Wil wel mooi vond. Zegt Martina: “is wel een beetje seks”. Roept Wil: seks, ik hou van seks!!", terwijl ze idioot de camera in kijkt. Ook echt cringy… Ze wordt steeds meer een karikatuur. Bleh

36 likes

Ik zit op het werk de podcasts van Monica te luisteren, ik vind het echt leuk! Luistert lekker weg, niks moeilijks.

11 likes

Ik vond alleen de eerste op het einde irritant worden. Ik weet even zijn echte naam niet meer, maar Negativ lach voor mijn gevoel echt Nessim uit en laat hem helemaal niet uitpraten. Vond ook terecht dat Nessim een opmerking maakt van ‘zo heb ik geen zin om het te vertellen’. Verder wel heel leuk en luchtig concept inderdaad! Ben nu die met Tim en Famke aan her luisteren en die is tot nu toe echt leuk en ook interessant om Famke eens van een andere kant te zien.

6 likes

Ik vond Martine er zó ongemakkelijk bij zitten in die video. Alsof ze niet op haar gemak was. Ze kwam er ook bijna niet tussen voor mijn gevoel. Overigens kende ik die Michelle nog niet, maar dat leek me wel een leuke.

3 likes

Oh ja die heb ik niet helemaal afgeluisterd, ben ook benieuwd naar Xelly en Roxeanne!

En dan seks ook nog heel vreemd uitspreken. Is dat een accent of een grapje? 't klonk eerder als saks namelijk :sweat_smile: Vond de opmerking juist niet bij wil passen :see_no_evil:

Nee ik ook niet. Al vind ik wel dat ze in hun video’s de laatste tijd ook steeds meer van dat soort opmerkingen proberen te maken. Zoals in een of andere bak video dat het ging over het “kwakkie” van hun mannen ofzo. En dan met zo’n houding alsof het echt súper grappig is. Echt wtf.

2 likes

In het begin zei wil en die michelle toch dat ze zo ontzetttendddd op elkaar lijken in alles. En toen dacht ik wel… hmm wat zou martine nu denken?

3 likes

ik dacht echt waarom noem je haar steeds Martina ze heet toch Martine. Maar ze was met een andere Martina op pad haha.

13 likes

Ja een andere vriendin van haar heet Martina. Om de verwarring compleet te maken :sweat_smile:

1 like

Ik voel het sarcasme druipen

18 likes

De manier waarop die reactie geschreven is, doet me echt denken aan mijn oma in onze familieapp.

42 likes

Ik lach hem helemaal niet uit hoor!

Oke flauw, haha.

Maar je hebt wel gelijk! Vond dat ook bij dat stukje over boksen. Maargoed. Het is heel fijn om te luisteren vind ik wel

2 likes

Ik ben zo’n muts dat ik dat niet erin lees.

5 likes

Michelle Bollen, nog nooit van gehoord. Maar wat een mooie vrouw.

Haha echt? :smiley:

Is het wel sarcastisch bedoelt?
Want Rutger reageert op die tweet van Alwin met :hearts: thanks!

4 likes

Zo zou ik ook reageren, ongeacht wat ermee bedoeld wordt.
Ik denk wel dat hij het sarcastisch bedoelt, kan me veel fragmenten herinneren waarin Alwin loopt te klagen over zo weinig views maar zo veel werk
Rutger heeft genoeg views

Maar omdat hij weleens heeft lopen klagen over zijn eigen views betekent niet dat ie nu perse sarcastisch is. Ik haal het er niet uit in ieder geval.

2 likes