Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Ik heb zelf niet zo veel moeite met het feit dat ze heel veel tweedehands kleding en spullen koopt. Ze gebruikt ook heel vaak dingen voor haar werk (allerlei freelance klussen die ze doet) en ze verkoopt dingen ook weer door. Bovendien vind ik het ook heel mooi dat ze dingen ook weer oplapt. Tweedehands kleding met gaten of vlekken gaat ze repareren of schoonmaken en soms gaat ze dingen zelf vermaken zodat ze er weer iets mee kan.

Maar het feit dat ze sinds een aantal weken continu goedkope troep van allerlei webshops naar haar huis laat sturen vind ik echt heel raar. Zo tegenstrijdig met hoe zij zich verder profileert. Ze weet heel erg veel over de hele fashionindustrie, maar ook over de kwaliteit van kleding. Als ze in een kringloopwinkel kleding zoekt is ze altijd heel kritisch op de kwaliteit en gaat ze ook vertellen waarom ze bepaalde dingen niet koopt. En nu met al die gratis zooi die ze krijgt hoor ik haar daar ineens helemaal niet meer over, echt heel vreemd :o_o:

7 likes

Ohhh inderdaad! Ik kijk de nieuwste vlog van Bibi Breijman. Haar baby is zooooo schattig :heart_eyes:. Ik kan het niet aan omg. Ik kijk eigenlijk ook alleen maar omdat ze voor het eerst Teddy ging laten zien.

5 likes

dƩjƠ vu :face_with_raised_eyebrow:

Zo beter dan? Ik wist niet meer waar ik het al gelezen had.

Hahaha vooral je disclaimer voelde erg dƩjƠ vu-erig

1 like

Ik kijk nu de nieuwe video van Shane Dawson en het verhaal van die vriendin is mega heftig.

Even in spoiler

Hoe erg haar leven nu op de kop staat is echt niet normaal. :scream: Wat een zieke kerel. Soms dacht ik wel: ze heeft echt extreem veel vanaf het begin al van hem maar laten gaan al en toegelaten qua geldzaken en aparte verzoeken (zoals met die paspoorten etc). Makkelijk praten natuurlijk als buitenstaander, maar ik hoop wel dat meisjes hiervan leren als ze het verhaal horen en alle signalen/niet kloppende verhalen eerder oppikken. Er waren vanaf date 1 al zoveel signalen dat deze kerel niet klopt en al die vage geldzakenā€¦

Eigenlijk is het best vreemd dat ze trouwens aangeeft dat je niet meer zomaar moet internetdaten, want dit had in principe ook kunnen gebeuren met een kerel uit de kroeg.

2 likes

Wat een goede video!
20 likes

Omg, in de nieuwe video van Jiami komt de vraag ā€œIs er een andere YouTuber waar je eerst wel, en nu niet meer bevriend mee bent?ā€

En dan moet Jiami daar op antwoorden en niet Mascha :frowning: This couldā€™ve been our chance jongens

16 likes

Welke kans?

Dat Mascha iets zou zeggen over haar en Cynthia? Weet dat het onrealistisch is hoor haha

1 like

Oh dacht dat al wel bekend was bij iedereen waarom ze niet meer met elkaar omgaan.

2 likes

Hahaha waarom dan?! Groot mysterie nog voor mij :yum:


Dit kapsel vind ik goed bij Bonnie staan!

12 likes

Volgens mij was het gewoon dat ze uit elkaar waren gegroeid en gedoe met de verkoop van de kaartjes van die evenementen die ze hadden.
Volgens mij had Cynthia toen haar kaartjes in de verkoop gedaan en toen had Mascha ze opeens ook heel snel in de verkoop gedaan terwijl ze dat normaal pas later deed, of net andersom. Had toen een bekende van een van die twee op egf gepost.

1 like

Ik vind het niet zo mooi.

1 like

Ik vind het ook niet zo leukā€¦ het blijft zoā€™n tuttig kapsel, maar dat heb je denk ik al heel snel als je stijl haar in een bob hebt

1 like

@flwhrs @crazyplantlady Ik vind het juist net wat leuker dan ze hiervoor had omdat dit echt een bepaalde coupe is die haar beter lijkt te staan. En eerst vond ik het dus heel erg playmobil.

1 like

Ik vind die kleur bij haar vooral niet mooi. Maar mijn ā€˜favorieteā€™ kaspsel van haar is wat langer en geen pony.

2 likes

Wow, serieus? Hoe ben je daar achter gekomen? :open_mouth: Maar ze moeten volgens mij wel heel veel van dat bedrag afstaan

Krijg echt rillingen van mensen die iemand van wie ze iets krijgen ā€˜lieve ā€¦ā€™ noemen. Debbie heeft daar ook een handje van. Ze kan superbitchy uit de hoek komen, maar PR-dames zijn allemaal lief.

1 like