Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Oh dat is toch ook gewoon prima :smile: Vlogs kijk je voor je plezier en als een vlogger niet helemaal bij je past, dan kijk je niet, daar hoef je je niet voor te verantwoorden. Maar ik snap wel dat men zich af en toe afvraagt tot in hoeverre een vlogger ‘echt’ is haha

Ik vond die video niet om aan te zien. Na 1 minuut afgezet.

1. Hee MIESSSSSS

2. Die klauwen zo geforceerd om die kop thee

3. VERTEL ONS MIES HOE FLIK JE HET HOE DOE JE HET HEB JE EEN BEPAALD GEN OFZO???
    (Zegt wil die ongeveer de perfecte moeder probeert uit te hangen en naar mijn idee zelf naar een compliment vist)

Toen was ik er helemaal klaar mee, maar toen keek ik de vlog en toen vertelden ze dat die meid was langs geweest.
Willemijn: Wat een leuk mens! Wat een leuk wijf!
Martine: En een lekker wijf!
Willemijn: Ja ook een lekker wijf!!

Leuk mens? Leuk wijf? Lekker wijf?? Moeten dat complimenten zijn?

30 likes

Ik kan hem nu niet kijken maar wat is die grote verrassing haha?

Ik heb gezocht op Monica en Monica Geuze in de podcast-app maar vond ‘m niet. Hoe heet-ie precies?

Hij staat op Spotify!

Ik vond deze met Tim en Famke wel leuk! De vorige vond ik saai, ging eigenlijk nergens over ofzo, wel chill dat je het tijdens werken kunt luisteren

Nee naar de Lion King!

2 likes

Dat was toch niet de verrassing? @flwhrs Nick had tickets gekocht voor The Lion King in Scheveningen. Super lief
Sowieso draaide de hele dag om Bonnie volgens mij is Nick echt een lieve vriend

16 likes

hahaha zo ging het ook precies bij mij

2 likes

9 likes

Nou eerlijk gezegd vraag ik me dit ook regelmatig af.

26 likes

En misschien ook wel omdat ze zo vaak moet delen dat ze een youtuber van de eerste generatie is :slight_smile:

41 likes

Aahh oké, dat wist ik niet! Dank je :blush:

1 like

Woooow dit gaat echt ver, wat denken mensen tegenwoordig?

Alstu!

1 like

Gelukkig lees ik dit nu voor het eerst. Dus het komt in ieder geval niet van hier.

20 likes

Ik ben ziek en verveel me dus heb op youtube het filmpje van daddyhox aangeklikt over hoe zij hun geld verdienen. Heb het nog niet afgekeken maar vind het verrassend genoeg best wel leuk en eerlijk gedaan. Had ik niet verwacht!

1 like

Ja, wat een verjaardag joh. Een verzorgd ontbijt met pannenkoeken, een versierd huis, een taart met foto’s van Bert en Ernie (? dat was een grapje tussen hen of zo), een etentje bij de Chinees en als afsluiter eersterangs tickets voor de Lion King. Allemaal als verrassing.

3 likes

Gevonden, tnx! Heerlijk voor op de fiets uit m’n werk.

Dank je! :slight_smile:

Omg