Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Huh wat overdreven dit. Ik denk dat Bonnie hartstikke zichzelf is en dat maakt haar ook wel leuk vind ik.

27 likes

Ik stuitte op de united wardrobe van Ser.ena en zij verkoopt die jurken uit de wish trouwjurken video, wat ik wel goed vindt want anders vangen ze toch alleen maar stof, maar waarom zou je Ć¼berhaupt iets kopen als je bij voorbaat al weet dat je het nooit gaat dragen???

2 likes

Haha eeuwig dank voor de uitleg! Had niet verwacht dat het om mannen zou gaan haha maar toch zonde van een vriendschap!

Ze staan er ook voor de originele prijs op, terwijl daar nog verzendkosten bij komen dus mensen kunnen beter zelf via wish kopen, ook niet slim.

Huh mannen?

1 like

Hahaha ja vriendin en ik hadden hele theorieƫn waarom het stuk gegaan zou zijn tussen hun, onder andere iets met mannen, maar dat was niet meest aannemelijke theorie :wink: was gewoon ons gedachtespinsel haha, geen daadwerkelijke roddel (voordat ik iets de wereld in heb gebracht :joy:)

1 like

Maar die vraag daargelaten, worden er nog andere juicy dingen verteld?

Die vlogs van Enzo Knol met de opgekochte koffers en spullen zijn zo leuk :rofl::sweat_smile: schaam me er wel een beetje voor dat ik ze kijk haha !

5 likes

Love Enzo

5 likes

Ja is heftig maar tegelijkertijd ook goed dat ze nu weet dat haar adres te vinden is en dat ze daar wat aan kan gaan doen

2 likes

Ja haar adres is heel makkelijk te vinden. Van wel meer bloggers/youtubers als ze hun bedrijf op hun eigen adres hebben staan.

Komt door die klote kvk. Die maken je adres gewoon openbaar.

8 likes

Ik kijk ook vaak de vlogs met veilingkarren, en die van vandaag had ook nog yes-r erin, mijn puberhart is gelukkig

2 likes

Hij is vestigingsmanager bij een salesbedrijf (mijn collega lol) en heeft nog een eigen bedrijf en zij werkt bij een agency voor youtubers

1 like

Ik vind het zo niet meer van deze tijd dat je een adres openbaar moet hebben. Zeker nu het niet meer alleen grotere bedrijven zijn die zich inschrijven maar ook zzpā€™ers en kleine bvā€™s (lekker late to the party kvk). Eerder dacht ik nog dat het noodzakelijk was ivm eventuele schuldeisers maar dat is niet zo. Waarom is dit nog een vereiste?

11 likes

Bij Kalvijn kan ik altijd alleen maar naar zijn haar kijken, net als bij die Marije.

4 likes

Ze hebben het iig teruggedraaid dat je je adres verplicht op je website moet hebben staan. Zou me niks verbazen als ze uiteindelijk ook beslissen om adresgegevens in het handelsregister beter af te schermen.

1 like

Kijk Sanne, zo kan het ook. Bonnie geeft zelf een leuk 90ā€™s verjaardagsfeestje! Geen gebedel of gezeik vooraf!!

9 likes

Ik hƔƔtte dit als zzper. Ik werd heel erg lastiggevallen door allemaal louche energiebedrijven (per telefoon en ze stonden bij me voor de deur!), en ik schrok me kapot toen ik een keer mijn naam googelede (hehe) en ik gewoon een Google maps resultaat van mijn huis kreeg?? In die tijd had ik ook nog eens een vrij recente gestoorde ex waarvan ik echt niet wilde dat hij mijn adres lekker eenvoudig kon vinden. Vriendinnen van mij hebben er nog engere ervaringen mee. Het is echt nergens voor nodig en potentieel onveilig om dit soort informatie online te hebben. Ik zei dit een keer op EGF en herinner me dat mensen me echt vonden overdrijven maar wtf?? De belastingdienst weet me echt wel te vinden als ik niet betaal, maar iedereen die de zoekfunctie van de kvk website weet te vinden hoeft die informatie echt niet te hebben.

33 likes

Ik sta momenteel niet in het register omdat ik in het buitenland in loondienst ben, maar dat zal later dit jaar weer veranderen. Ik denk ook dat ik dan ga kijken naar andere mogelijkheden als de privacy issues niet zijn opgelost dan, misschien inderdaad een ander adres en zelfs een zakelijk telefoonnummer? Wat een gedoe :disappointed:

1 like