Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Haha, hoe wannabe shane dawson is de nieuwe video van rutger :stuck_out_tongue:

1 like

Huh inderdaad, niet alleen de manier waarop hij bewerkt is maar vgm heeft shane zelfs precies zo’n video waarin hij zn vrienden verrast met een reis?

Ik ben jaloers :sob:

1 like

Ik ook. Vond het ultiem cringe maar wel ZO lief, best boyfriend ever

3 likes

Ik kon alleen maar denken: je pannekoek wordt koud!

3 likes

ja jezus Willemijn schreeuwt ook de hele tijd zo? Echt fucking vervelend zeg, zo dominant en semigrappig doen hou opppp

4 likes

Ik vond het jammer dat de hele aflevering eigenlijk nergens over ging en ik vond hem super langdradig. Hoop dat de volgende aflevering iets meer tempo heeft

Bonnie en Nick zijn ook echt zo leuk samen, ook hoe Bonnie helemaal onder de indruk is van de tafel die Nick gedekt heeft. Ze zegt ā€œdit is zooo mooi, dit is echt helemaal Pinterest gewoon!ā€

Pinterest tafel

…

Zo lief haha

60 likes

Ik verbaas me er altijd over dat Nick best wel smaak heeft. Ik ben niet gewend aan mannen die smaak hebben, meer aan mannen die je moet helpen aankleden.

17 likes

Ik heb dat stukje rond 01:30 meerdere keren afgespeeld en heb elke keer zó hard gelachen om die scheetgeluiden.

Vind het echt fantastisch dat die oma gewoon al die onbekende en nieuwe dingen doet, zo’n leuke vrouw <3

6 likes

Hahaha oooh, oma Miep <3 ze heeft echt mijn dag gemaakt.

Ik ben halverwege bij de vlog van Monica, maar wat zijn de beelden irritant zeg. Ze laat geloof ik het dochtertje van de vriend van Anna een stuk vloggen.

4 likes

Ik zie echt een verandering in YouTubeland: vroeger waren bijna alle video’s gewoon zittend achter een camera en nu zie je dat steeds meer YouTubers gebruik maken van een cameraman/vrouw die ze vanuit een ander perspectief filmen, video’s worden ook meer buitenshuis opgenomen en dan niet als vlog maar echt als een soort van productie (kijk bijvoorbeeld naar Kringloopkwartier.) Ik vind dat wel echt een goede ontwikkeling en bij sommigen is dat wel een beetje afgekeken bij Shane Dawson. Maar ik denk dat Rutger er vanuit gaat dat veel van zijn doelgroep niet naar Shane Dawson kijkt. Merk ik wel vaker bij Rutger, hij had laatst een video van naar de slechtste kapper van de stad gaan en dat is dan weer zwaar geĆÆnspireerd door Amerikaanse video’s. Ik vind dat wel een makkelijke manier van video ideeĆ«n bedenken, Amerikaanse concepten nadoen want je publiek weet toch niet beter.

1 like

Bijna alles is al een keer gedaan door een youtuber en zeker in Amerika. Vind het zelf eigenlijk ook geen probleem als ze een concept nadoen van een ander, zou alleen wel netjes zijn als ie credits had gegeven.

6 likes

Hahaha die oma Miep is echt een heldin. Wat een geniaal mens. Ik wil bijna dat het mijn oma was, Maarja ik heb dan ook geen oma’s meer.

2 likes

Zie net op het account van de kids van Darcy een nieuwe foto met als hashtag ā€œeindaprilā€. Het bericht dat er binnenkort leuk nieuws is, werd in januari gepost. Zal Darcy dan toch zwanger zijn? Iemand in de comments vraagt of dan eind april het nieuws bekend gemaakt wordt en die reactie heeft Darcy geliket. Januari - april is 3 maandenšŸ¤”

2 likes

Als je zelf weet dat je zwanger bent, ben je eigenlijk al 4 weken. Dus dan zou je het 2 maanden later bekend maken, maar ik geloof ook gewoon niet dat ze zwanger is. Al Kan het natuurlijk altijd.

1 like

Oh mo heeft echt een heel stuk van haar haar af. 12:17. Vind het wel leuk, al ben ik meer een fan van lang haar bij dr. Geen idee of iemand dit boeit maar ik ben altijd geĆÆnteresseerd in het haar van youtubers. :’)

3 likes

Ze had een keer in een vlog of livevideo (ik weet het niet meer) welke na het bericht op het account van de tweeling gefilmd was gezegd dat ze niet zwanger is.
Maar ik vind het eerder vervelend dat ze zo lang wacht met de onthulling wat het is. ā€˜Binnenkort meer’ is nu al een maand geleden. Zou toch fijn zijn dat ze met een tijdsindicatie komt voor nieuwsgierige aagjes zoals ik.

1 like