Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Ben beniewd naar het kanaal van Diana, na haar video over de stop op fast fashion.

Vind het knap en gedurfd en hoop ook echt dat ze het oppakt. En leuk om te horen dat het nav commentaar vaan haar publiek is. Merk zelf ook dat ik vepaalde yters die ik eerst leuk vond (zoals aimee of queen of jetlag bijv) niet meer kijk, omdat ik me zo irriteer aan hun koopgedrag en vele kleding.

2 likes

Ja ik heb dit ook, lijkt me echt heel fijn om zoveel leuke vrienden te hebben!

2 likes

Ik vind het ook een hele goede en eerlijke video, ik hoop dat ze het nu ook echt gaat oppakken en veranderen! Maar dat denk ik deze keer wel, uit de toon van de video.
Het lijkt me een lastige situatie om in te zitten, omdat haar werk voor een groot deel samenhangt met die industrie. Ik vond het ook heel goed hoe ze zei “vergis je niet, de content die jullie gratis kijken wordt grotendeels betaald door deze fast fashion ketens”.
Go Diana!

4 likes

I agree, vond het ook een leuke eerlijke video om te zien, ondanks de toch sroge setting eigenlijk.

Leuk om te zien hoe haar publiek haar hier van bewust maakt en zij ook weer bezig is haar andere volgers hierover te informeren en ze ook om een dialoog vraagt.

Hopelijk maakt ze een serie over de weg naar een duurzamere kast, want dat mis ik ook wel in de (nederlandse) yt.

1 like

Ik ging echt weer stuk om Nick in de vlog van Bonnie toen ze de auto in de parkeergarage van de AH hadden gezet en Nick zich helemaal de bom voelde omdat ie nu via de roltrap de AH inkwam :rofl: vanaf 14.30 ongeveer

18 likes

Zij maken alles heel bewust mee. Ik sta nooit zoveel stil bij dingen en maak veel sneller keuzes dan zij lijken te doen, daar blijf ik me iedere keer over verbazen dat ze alles zo bewust doen. Ik zou willen dat ik dat zo kon

13 likes

Vind het een hele goede video van Diana. Hopelijk stimuleert ze hiermee ook haar (jongere) volgers om hier wat mee te doen.

2 likes

Eigenlijk lijken de vlogs van Massa nog steeds op die zoals die ene met die omg labello’s!!!1 soort dagboek maakt ze altijd

1 like

Onlangs had Monica het in een vlog over een documentaire waardoor ze wou stoppen met suiker eten. Weet iemand misschien uit het hoofd welke dit is? Geen zin om de laatste vlogs te doorspeuren haha!

Sowieso vind ik het altijd heel mooi hoeveel fijne mensen Bonnie om zich heen heeft staan (en ben ik er ook wel eens een klein beetje jaloers op). Ze heeft een supergoede band met haar ouders en ziet ze ook vaak, maar het komt altijd wel heel gezellig en ongedwongen over. Haar vriendengroep vind ik ook heel erg leuk inderdaad (als ze met z’n allen zijn, maar ook als Bonnie met Ă©Ă©n van hen of met een kleiner groepje samen is) en volgens mij hebben zij en Nick het ook heel erg fijn met z’n tweeĂ«n!

41 likes

What the health? Kan me herinneren dat iemand op Youtube het hier laatst over had, weet alleen niet zeker of het Monica was

1 like

Waarschijnlijk! Thanks!!

1 like

That sugar film dacht ik?

2 likes

What the health is meer gericht op veganisme dan op suiker toch?

Geen idee, heb hem zelf niet gezien!

Haha, ik dus ook niet, maar volgens mij is die titel Ă©Ă©n van de docu’s die ik vaak voorbij zie komen op vega(n)/groene blogs

Fed up gaat ook over suiker.

1 like

Oh Huh! Ik ook niet! Waar zie je dat?
Vond Charlotte en Sanny qua namen wel altijd wat random bij elkaar, Suzanne is dan wel logischer haha maar lekker belangrijk ook :upside_down_face:

3 likes

Ooh dat had ik ook niet verwacht! Vind het wel leuker dan suus/suz oid.

Ha dat zag ik idd ook op de echo staan :smile:

1 like