Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Jawel toch? Marije en Teske zag ik voorbij komen. Een Mascha oid zou idd niet zo snel reageren.

Ik lig al uren Bram in de buurt en De mensenmening te kijken en vind het fantastisch, kende dit nog helemaal niet.

11 likes

Bram. :heart_eyes:

3 likes

Jaaaa hij’s leuk!

1 like

Comment bij Hans en Shifra. Misschien hebben ze daar geen zin in, jeezzz.

62 likes

Schaaaamteloos.

1 like

WAAR zijn de ouders van deze kinderen?

15 likes

Of het is juist de moeder van drie kinderen…

Maar lijkt me serieus echt naar. Jongeren zouden een ‘wat is normaal fatsoen op internet’-cursus moeten krijgen ofzo.

Bonnie heeft haar haren laten verven. Op instagram ziet het er niet echt geslaagd uit, ben benieuwd hoe het er echt uitziet.
Wel leuk dat ze met die samenwerking van die vleesvervangers als voorwaarde heeft gesteld dat ze eerlijk mocht zijn.

6 likes

Ja! Ik vind Bonnie sowieso één van de betere youtubers als het gaat om spon. Ze is eerlijk naar haar volgers hierover en volgens mij is ze ook vrij kritisch bij het aannemen van opdrachten en kijkt ze echt of een merk bij haar past.

19 likes

Ik heb haar video’s een hele poos niet gekeken, eerst was ik helemaal fan van haar vlogs, maar na een aantal maanden gingen haar video’s alleen nog maar over vloggen / youtuber zijn / video’s bewerken / … (een soort rare inception) en toen was ik het een beetje zat.

Maar later had ze dat zelf ook in de gaten en toen is ze overgegaan van iedere dag een vlog naar nog maar drie per week en sindsdien vind ik haar weer helemaal leuk :grinning:

Ik heb ook wel eens negatieve opmerkingen over Bonnie, maar dat is dan soms meer op gedrag wat ik gierig vind (of iets anders, maar weet even niet nog een voorbeeld) dan dat ik haar echt afkraak. Ik heb volgens mij het meest op die manier negatief commentaar over Bonnie gezien.

Ik vind haar verder erg leuk om te volgen en ze is ook een van de weinige youtubers van wie ik vrijwel alle video’s kijk. Maar meestal als ik hier een comment plaats, benadrukt dat wel de negatieve dingen (wat eigenlijk natuurlijk heel stom is)

3 likes

Ik heb soms ook even teveel Bonnie gezien. Maar zij heeft natuurlijk de hoofdrol want het is haar kanaal.
Maar ze doet echt mega leuke dingen met vrienden, is consequent, reageert lief en correct op comments, goede spon dingen😊. Naja ik vind haar een van de beste youtubers! Ook niet enorm uit de hoogte en dat soort dingen, en geeft een goed voorbeeld aan jongere kijkers.

3 likes

Ik kwam op deze video en ik heb zo gelachen hierom (vind hun 24Fur Kitchen video’s ook vaak leuk omdat ze zo’n lol hebben samen). Vond het ook leuk om te kijken doordat ik die lichte paniek van Denise als verse vrijgezel op Tinder me zo goed kan voorstellen haha. Wat moet je zeggen, straks kom je je match tegen, etc.

20 likes

Haha ja zij zijn zo leuk samen. Dat zij de hele tijd stukgaan is echt aanstekelijk

1 like

Was er geen slotgracht waar je ze in kon kiepen?

24 likes

Ah ik had hier zo graag een foto van willen zien! Haha.
Het is toch gewoon te absurd dat twee normale mensen (als in: geen modellen die daar met een team iets professioneels moeten schieten) daar een hele shoot gaan houden incl. verschillende outfits?!

5 likes

ook @Maestoso en @Xiomara

Gossip

Ik durf dit bijna niet te plaatsen hier, maar ik kende Bonnie zo’n 8-10 jaar geleden (niet heel intiem) en ze speelt geen typetje. Bijna iedereen is voor de camera anders dan privé, maar bij haar vind ik het verschil niet noemenswaardig. Wel denk ik dat haar vriend haar extra jong houdt. Vroeger had ze een wat ouder vriendje, en toen kwam ze in mijn idee niet jonger over dan leeftijdsgenoten. Denk dat het bij haar gewoon een combinatie is van een bubbly persoonlijkheid en een jongere vriend.

Zelf heb ik eigenlijk geen sterke mening over haar (contact is verwaterd). Ik vind haar één van de leukere vloggers en in het echt ook een prima persoon, voor zover ik daar nog over kan oordelen.

44 likes

That sugar film was het, keek die vlog toevallig vandaag :blush:

1 like

Ja dit heb ik van de week ook in New York gezien! Het meisje stond met een blote buik en een kort rokje ergens op straat terwijl het -3 was en haar vriend maar foto’s maken. Vond het wel heel komisch om in het echt te zien!

4 likes