hahah ik volg haar niet dus nav de thumbnail dacht ik dat Nick echt nog maar 19 zou zijn… maar dat lijkt me een beeetje jong
Dat influencers er bewuster mee om kunnen gaan geldt voor bijna alle tropische vakantieoorden. Maar ik vind de situatie in Zuid-Afrika met de apartheid in het achterhoofd nog wel een tikkie erger. Je kan daar niet doen alsof je blind bent voor de armoede en de spanning die daar tussen mensen met verschillende afkomsten speelt, terwijl je gebruik maakt van alle luxe en hippe faciliteiten die tot de dag van vandaag compleet oneerlijk verdeeld zijn over de bevolking. Om het vervolgens iedereen aan te raden om daar eens een paar maandjes lekker te gaan ontspannen.
Maar dat hopelijk niet een van jouw vriendinnen
Die vriend van haar heeft mij ooit benaderd via mijn werk voor een samenwerking, maar kon uit zijn mailtjes al ophalen dat hij van niveau Tim (Snapking) is.
Ik word hier echt niet goed van en vrees echt voor Mn neefje en nichtje
Zonde zeg die vale oranje kleur van Bonnies haar nu
Wow getver hoezo bestaan er zulke zieke mensen. Echt misselijkmakend wat mensen doen. Vrees inderdaad voor de toekomst van kindjes die dit tegen komen, wat verschrikkelijk.
Bizar trouwens hoeveel kliks je hebt op je link in een uurtje.
Ah, ja vreselijk. Van de zomer waren mijn man en ik en onze dochter van bijna 3 uit eten op vakantie, en ze kreeg voor het eerst de telefoon om een filmpje op te kijken, zodat wij wat langer konden blijven zitten. We zaten er gewoon naast, het begon met Peppa Pig, en daarna kwam een ander filmpje, en daarna weer een andere. Dat was een panda en die had allemaal beestjes in zijn buik die zijn darmen vanbinnen opaten en zijn longen, en de panda ging huilen en had veel pijn terwijl die beestjes hem vanbinnen opaten. Je hebt zoiets niet meteen door, dus ze heeft er zeker 2 minuten naar zitten kijken. Ze was nog dagen helemaal van slag door dat filmpje.
Waarom doen mensen dat toch? Zo sneu.
Hoe pak je dat nu aan met je kindje en YouTube / telefoons / iPads?
Ik zag laatst iets op het Jeugdjournaal over een YouTube speciaal voor kids, maar het fijne weet in er niet van. De tieners die het probeerden konden iig geen enkele YouTuber vinden, dus het filter staat scherp ingesteld
Er is tegenwoordig een Youtube Kids app die veilig zou moet zijn. (Ik ken het verder niet want heb geen kleine kinderen in m’n omgeving)
Ja mijn zoontje heeft echt zoveel zooi gekeken, achteraf zo slecht en ook naïef van mij… Maar je zet nijntje op en ze komen bij Japanse gare shit met zwaarden en afgehakte koppen. Nu doe ik Netflix en kinderslot. Oh en mijn dochter is verslaafd aan de bellingas
Ja of mss gewoon wat filmpjes op je telefoon zetten (downloaden) en dat ze daaruit kunnen kiezen.
Ik heb inderdaad YouTube kids gedownload. Die lijkt redelijk afgeschermd te zijn. Kon zo gauw geen gekke filmpjes vinden, ook niet via frozen filmpjes.
Maar op de gewone YouTube staan inderdaad soms dingen… Bizar wat mensen bedenken.
Ik vind het ook helemaal niet mooi. En dat ze er dan 5uur gezeten heeft en 190€ betaald heeft…
Is 190 euro duur voor vijf of juist niet haha ik heb echt geen idee. Ik heb alleen een keer mijn haar van zwart naar bruin laten doen maar dat duurde geen vijf uur en ik was ook niet zoveel kwijt, resultaat was toen wel echt heel mooi en natuurlijk. Vind het bij Bonnie echt niet mooi geworden.
[quote=“En_17_Anderen, post:1810, topic:8396, full:true”]
Ik zou er bij blijven. Maar helaas laten sommige ouders hun kinderen uren alleen op YouTube.
Ik/we zaten erbij, we zaten er naast notabene, maar we hadden het zo snel inderdaad niet door, want het was ‘gewoon’ een tekenfilmpje om te zien die steeds meer evil werd.
Ze krijgt verder nooit een iPad of telefoon in haar handen van ons, dat was alleen op vakantie toen. Verder kijkt ze Netflix en dan het kindergedeelte. Moet je ook nog opletten, want je hebt alle leeftijden en vanaf 6 jaar bijvoorbeeld, en dat is ook nog te spannen voor haar. Dus dat monitoren we goed.
Ik krijg de YoutubeKids app niet gedownload op mijn telefoon, maar misschien ligt dat aan mij. Heb het al vaker geprobeerd, ga het nu weer proberen.
Edit: een multicitaat is blijkbaar niet mijn sterkste kant.
Thanks voor jullie lieve reacties op mijn haar:sparkling_heart: Ik vind het ook heel duur hoor (zoals ik ook zeg in de vlog), maar ben er wel heel blij mee! Nog even als toevoeging voor mensen die nu sturen ‘ik laat mijn haar altijd voor 50 euro verven’, het zal idd vast ergens anders goedkoper kunnen. Maar ik heb niet alleen mijn haar in een kleur laten verven, dit is een balayage waarbij eerst mijn haar geverfd is (ik was na 2 uur blond), er daarna verschillende toners gebruikt zijn, en dure producten zoals Olaplex, en waarna ook nog eens bijna 2 uur heel zorgvuldig mijn haar geknipt en geföhnd is. Bovendien zou ik me niet chill voelen ergens 50 euro af te rekenen als iemand 5 uur met mijn haar bezig is geweest (waarvan ze bijna de hele tijd gestaan heeft en gewoon zich helemaal te pletter heeft gewerkt :)). Dus thanks voor de tips maar ik ben blij met mijn keuze!
Nou als je als kapper zijnde TWEE UUR bezig bent om haar haar te knippen en föhnen dan doe je iets fout lijkt me.
Aha, vertelde ze dat in die ellenlange stories. Ik had ze al expres niet bekeken, dacht al dat het niets positief zou bevatten.