Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Jiami heeft een huis gekocht.

Zag het ook voorbijkomen op Instagram. Toch netjes op die leeftijd!

1 like

Ja zou willen dat ik dat kon.

Oei inderdaad! Gelukkig is ze er zelf erg blij mee, maar ik vind ze persoonlijk te dik en voornamelijk de aanzet echt te stickerig. Vond het eigenlijk ook wel mee vallen hoeveel de kleur lichter is geworden, terwijl ze zelf zei dat het tot 70% zou gaan.

2 likes

Jill heeft weer een vlog online staan. Ik snap er echt weinig van? Het is super hak op de tak. Zo jammer, want ze is in Miami…

Edit: en stiekem vind ik Jill en Pleun samen behoorlijk irritant.

Edit2: Oh… Ze geeft aan het eind van de vlog aan dat ze juist van hak op de tak houdt. Jammer :sweat_smile:

1 like

Kijkt iemand wel eens de vlogs van ThingsJuliaLoves?

In die vlogs komt wel eens naar voren dat haar vriend gierig is met geld en dingen delen, nu zegt ze dit ook in de vlog van vandaag (ook die van gisteren toevallig) en dat ze het vervelend vindt dat hij zo gierig is. Vanaf 10:51

Een gierig vriendje zou voor mij echt een dealbreaker zijn. Of de vorige keer wilde hij haar niet komen ophalen toen zij de bus ging missen ivm oponthoud met de metro, want hij vond dat haar eigen schuld en zou haar dan een uur laten wachten op het busstation. Vind het wel grappig en real dat ze zulke dingen gewoon deelt, maar schetst niet echt een positief beeld van haar vriend.

7 likes

Zo zat ik net ook, heb het even gegoogled. Filmpjes die eruit zien alsof ze geschikt zijn voor kinderen, met in de titel Frozen en Elsa, maar heftig zijn met geweld en bloed en vooral niet geschikt voor kinderen.

Ik durfde niet zo goed te googelen op mijn werk, maar dit hoef ik idd niet te zien ook.

Waaat?? :scream::scream::scream:

1 like

Dit heeft verder niks met je post te maken, maar bij haar moet ik altijd denken aan zo’n video die was gedeeld op egf. Een q&a met haar vriend over hun seksleven ofzo? En dat ze gingen rollebollen op bed? Ik ben benieuwd of iemand weet waar ik het over heb, want in m’n herinneringen was het iets heel raars haha.

3 likes

Was dat niet deze video? Echt te ongemakkelijk om te kijken haha

3 likes

Jaa haha! Ik kon me alleen dus ook zoiets herinneren dat ze op een bed lagen, maar misschien was dat iets anders.

1 like

Wat ik niet begrijp is hoe je het in je hoofd haalt zulke saaie content publiek te maken. Dit kan toch NIEMAND boeien behalve oma, opa en pedo’s?

5 likes

zij begint ook over het stukje fashion - niet helemaal lekker erbij voelen (zoals diana leeflang vorige week)
vanaf 7:45

1 like

ja, dit laat je toch op je computer staan?
zelfs ik vind het totaal oninteressant om ze over de wildwaterbaan te zien glijden. Joh, leuk…

maar goed, hoeveel kinderen proberen het niet, een youtubekanaal starten in de hoop dat…
jippie 49 subs!

1 like

Ja echt te ziek voor woorden. Je had eerst ook een vader die zulke filmpjes met z’n dochters maakte :confounded:

Haha ik weet niet precies welke video je bedoeld helaas, maar ze hebben een hoop video’s gemaakt over dat onderwerp haha. Ik moet door jouw post weer denken aan deze video van haar vriend:

Ahhhh de cringeee (vanaf minuut 8). Je zoon of dochter zal maar op youtube staan met video’s waarin ze hun seksleven bespreken of een standje nadoen. Ik vind het vooral grappig omdat ik regelmatig met haar of hen allebei in de bus zit, dan denk ik altijd van ik weet veel te veel over jullie en jullie seksleven.
32 likes

Hebben zij ooit gehoord van oversharing and TMI? Sommige dingen moet je met elkaar bespreken en niet met de rest van de wereld.

Een like was niet genoeg! Ik ben het hier zo mee eens! Ik kijk haar videos ook niet meer om deze reden, 1 Kaapstad video gekeken en echt een naar gevoel aan over gehouden. Ik ken zelf ook veel mensen die er een maandje naar toe gaan en ook allemaal hetzelfde insta perfecte plaatje delen zonder ook maar een seconde uit hun white privilege bubbel te stappen, dat vind ik al mega storend, maar juist van een influencer over geluk vinden trek ik het echt niet dat ze zo moedwillig aan de realiteit voorbij gaat.

3 likes

Ik ken deze lui niet maar je ziet aan hem ook heel duidelijk dat hij van sommige dingen denkt “aaarggghhh waarom vertel je dit, noooo”.

Vooral rond 8:30 waarin ze zegt dat hij nog nooit met iemand gezoend had en hij er (dus) niks van bakte de eerste keer

3 likes

Geldt dit niet voor veel andere vakantieoorden waarvandaan vrolijke plaatjes van het happy leven aldaar op social media worden geplaatst?

Ik heb ook wel als ik Sanny haar vlogs zie zo’n sterk bubbel gevoel. Maarja, zullen vlogkijkers dan echt de illusie hebben dat zij als toerist in ZA een volledig en realistisch beeld geeft van het leven daar? Dat denk je toch ook niet als je een vlog van een toerist op Bali ziet?

1 like