Ik volg Kimberley.Klaver op insta en volgens mij wonen ze nu in het oude huis waar Anna liss uit is gegaan. Lijkt mij nog steeds zo vreemd
Ik volg haar nu ook een tijdje maar snap niks van wat er gaande is. Ze heeft iedere dag nieuwe kleding binnen en overshared zoveel details over haar relatie. Moet je maar net willen⦠Maar wat ik dus helemaal niet snap is het volgende: ze doet de kappersopleiding en mij lijkt dat je dan op zijn minst fatsoenlijk haar moet hebben. Ze heeft laatst extensions laten zetten in een vlog en toen ze een paar weken later naar een nieuw stageadres ging hebben ze het bijgeknipt voor haar omdat het geen gezicht was. Ik zou me kapot schamen joh haha.
Blijf deze situatie zo fucked up en sneu voor haar vinden, maar wil toch alles weten en volgen. De Albert Verlinden in mij neemt de overhand.
Ja mij ook, vind het zo vreemd⦠Zie je kimberley op dat kleed liggen, dat kleed was ook in dat oude huis toen Anna daar nog woonde⦠Het is niet mijn leven maar ik blijf het vreemd vinden dat kimberley nu al zwanger is.
Ik vind het mega irritant en shady dat de zus van de vriend van Shane (jaja) een week na zijn conspiracy video met dat hele verhaal van Brittany Louise een video online zet met de titel āi trusted the wrong personā. Ik heb geprobeerd te kijken maar vind haar te irritant. Maar uit de comments kan ik opmaken dat haar vrienden een grapje met haar uithaalden ofzo? Maar vind het echt mega clickbait, zo na die video van Shane.
joeyjaq koopt gewoon even een huis in Amsterdam
Persoonlijk vind ik het wel vreemd Anna is nog maar net het huis uit, woont nog tijdelijk bij haar zus en Kimberley maakt al insta stories in dat huis, het komt voor mij erg respectloos over. Haar vriend heeft ook insta stories dat ze een pretecho hebben met alle kindjes erbij. Ouders zijn nog maar net een half jaar uit elkaar super heftig voor kinderen een scheiding en moeder nog geen nieuw huis etc nee sorry werd er gewoon beetje misselijk van
hahah ik volg haar niet dus nav de thumbnail dacht ik dat Nick echt nog maar 19 zou zijn⦠maar dat lijkt me een beeetje jong
Dat influencers er bewuster mee om kunnen gaan geldt voor bijna alle tropische vakantieoorden. Maar ik vind de situatie in Zuid-Afrika met de apartheid in het achterhoofd nog wel een tikkie erger. Je kan daar niet doen alsof je blind bent voor de armoede en de spanning die daar tussen mensen met verschillende afkomsten speelt, terwijl je gebruik maakt van alle luxe en hippe faciliteiten die tot de dag van vandaag compleet oneerlijk verdeeld zijn over de bevolking. Om het vervolgens iedereen aan te raden om daar eens een paar maandjes lekker te gaan ontspannen.
Maar dat hopelijk niet een van jouw vriendinnen
Die vriend van haar heeft mij ooit benaderd via mijn werk voor een samenwerking, maar kon uit zijn mailtjes al ophalen dat hij van niveau Tim (Snapking) is.
Ik word hier echt niet goed van en vrees echt voor Mn neefje en nichtje
Zonde zeg die vale oranje kleur van Bonnies haar nu
Wow getver hoezo bestaan er zulke zieke mensen. Echt misselijkmakend wat mensen doen. Vrees inderdaad voor de toekomst van kindjes die dit tegen komen, wat verschrikkelijk.
Bizar trouwens hoeveel kliks je hebt op je link in een uurtje.
Ah, ja vreselijk. Van de zomer waren mijn man en ik en onze dochter van bijna 3 uit eten op vakantie, en ze kreeg voor het eerst de telefoon om een filmpje op te kijken, zodat wij wat langer konden blijven zitten. We zaten er gewoon naast, het begon met Peppa Pig, en daarna kwam een ander filmpje, en daarna weer een andere. Dat was een panda en die had allemaal beestjes in zijn buik die zijn darmen vanbinnen opaten en zijn longen, en de panda ging huilen en had veel pijn terwijl die beestjes hem vanbinnen opaten. Je hebt zoiets niet meteen door, dus ze heeft er zeker 2 minuten naar zitten kijken. Ze was nog dagen helemaal van slag door dat filmpje.
Waarom doen mensen dat toch? Zo sneu.
Hoe pak je dat nu aan met je kindje en YouTube / telefoons / iPads?
Ik zag laatst iets op het Jeugdjournaal over een YouTube speciaal voor kids, maar het fijne weet in er niet van. De tieners die het probeerden konden iig geen enkele YouTuber vinden, dus het filter staat scherp ingesteld
Er is tegenwoordig een Youtube Kids app die veilig zou moet zijn. (Ik ken het verder niet want heb geen kleine kinderen in mān omgeving)
Ja mijn zoontje heeft echt zoveel zooi gekeken, achteraf zo slecht en ook naïef van mij⦠Maar je zet nijntje op en ze komen bij Japanse gare shit met zwaarden en afgehakte koppen. Nu doe ik Netflix en kinderslot. Oh en mijn dochter is verslaafd aan de bellingas
Ja of mss gewoon wat filmpjes op je telefoon zetten (downloaden) en dat ze daaruit kunnen kiezen.