Ik begin nu wel een beetje nieuwsgierig te worden naar dat nieuwtje. Hoe erg is dat?!
Ik heb zelf nog nooit een break-up gehad waarvan ik zelf helemaal stuk was maar wel depressie/paniekaanvallen en ik vind het echt inspirerend. Al vind ik dat lullig om te zeggen over andermans leed.
Woow ik vind echt dat Alwin hier op een volwassen manier mee om gaat. Ook heel sterk. Ik bedoel, zoals hij zelf al aangaf dat hij zoveel aan Saske hing en nu meer aan zichzelf kan werken. Alsnog hartverscheurend om hem zo te zien, maar hoop wel dat het snel beter met hem gaat.
Weg want ik ben een dodo
Hahahahaha ik ben een dodo ik zag een #1 maar die staat in zijn titel. Sorry. Loos alarm.
Ja, ik ook. Ik vind hem zo sterk overkomen eigenlijk. En zo bijzonder dat hij zo kwetsbaar durft te zijn.
Ik vind het ook echt heel sterk van Alwin!
Het is bedoeld als toelachen HOOR
Judith,
Haha ik ga echt stuk om Monica in dr nieuwe vlog dat ze zoân spray spuit op haar besneeuwde autoramen hahaha wat denkt ze, oh dan lost het vanzelf wel op allemaal?
Hahahaha kwam net posten hoe ze al die kastjes openrukt en laat zien hoeveel troep ze heeft en wat een zooi het is
Zo lekker eerlijk
Ik keek net eerst de vlog van Monica en daarna Jamie Li. En het verschil is echt mĂĄjor. Waar Jamie Li het heeft over the struggle die real is en waar ze allerhande truukjes uithaalt om de vlog op te fluffen, zien we Monica een chaos-huis opruimen, met onvaste stem vertellen over de struggle van balans en sneeuw wegvegen met een Jumbo-tas om haar hand. En daar heb ik dan zoveel sympathie voor gewoon. Geen nep-sexy gedoe met billen in beeld en rare ingestudeerde dansjes, maar gewoon de dagelijkse dingen. 100x leuker om te zien. Ik vond Jamie Li zĂł leuk, maar ik haak steeds meer af om dat opgeflufte gedoe.
Darcy: als ze het heeft over zoân pastelkrijt in de haren doen wat je er gelijk uitwast, dat kan best leuk zijn voor een keer. Maar echt verven gaat wel ver. Al denk ik dat het een âhint/rode haringâ is voor het nieuwtje.
Alwin: ahw ik had het zo met hem te doen! Hij is ook zo lief en eerlijk, ik zou hem graag een knuffel willen geven. En dat heb ik nog nooit gehad bij een vlogger haha.
Ps: er werd eerder wel eens gesproken over dat alwin en saske niet goed voor elkaar zouden zijn, degene die toen die mening hadden, zouden die er nu voor uit willen komen? En hebben ze die mening nog steeds of nu niet meer?
Owja en mascha: zij had een foto op insta, gewoon een selfie met een dooie caption, ik kreeg gelijk flashbacks naar die azg-campagne waar ze ook zoân simpele post had gemaakt. Toch gek hoe lang dat blijft hangen.
Ik vind het wel heel bijzonder hoe de kinderen zoveel hebben meegekregen van die andere culturen in een all-inclusive resort.
Ze gingen ook eten bij een lokaal tentje op het resortâŠ
Volgens mij hadden ze net zo goed naar centerparcs kunnen gaan, daar heb je ook een tropisch zwemparadijs
Ach als mensen zo vakantie willen vieren dan moeten ze dat toch lekker doen. Echt onzin dat je alleen naar het buitenland mag als je vol van de cultuur geniet. Lekker weer en het strand kunnen ook hele goede redenen zijn.
Alleen wel apart als je dan zegt dat je kinderen zo veel meekrijgen van andere culturen.
Ik heb mijn vader uitgenodigd want hij hoefde niet te helpen bij mijn zusje, heh? Wat een logica?
Hoezo, heeft jouw pa geen verfquotum dan
Ja, daar had ik nadat ik de vlog had gezien nog een reactie over getypt, maar uiteindelijk verwijderd omdat ik niet te negatief wilde doen
âWe zitten alleen op het resort aan het strand en zwembad, maar de kinderen van 2 en 3 genieten zo van alle (!) andere culturen hier dus het is de lange reis echt waardâ
Ook het hele stuk om te zeggen dat zo lang vliegen met jonge kinderen het echt waard is en je het gewoon moet doen, ondanks dat het zwaar is omdat je zelf weinig slaap krijgt. Het lastigste lijkt me eigenlijk de (eventuele) overlast tegenover de andere mensen in het vliegtuig (die ook een lange nachtvlucht hebben)?
Waar zij dus blijkbaar geen last van hebben gehad (gelukkig), maar dat noemt ze niet eens?
(En nee, dit is niet om te zeggen dat mensen met jonge kinderen niet mogen vliegen maar het lijkt me wel een belangrijk onderdeel in de afweging en iets waar je je wellicht vooraf zorgen om maakt) Of denk ik nou zo vreemd?
Vond je? Ik vond 'm helaas weer niet leuk en heb 'm ook niet afgekeken. Ik vind haar leven gewoon echt niet boeiend meer, dus ik denk dat ik haar maar ga de-abonneren op Youtube. Op Instagram volg ik haar al een tijdje niet meer.
Over Willemijn! Ik begrijp best dat je dat soort vakanties aanspreekt met jonge kinderen en een man die vaak van huis is. Zij hebben volgens mij best een druk leventje vol âmoetjesâ dus een week op een bedje liggen is dan denk ik geen straf. Maar wat ik dan weer niet zo goed begrijp is dat ze daarvoor helemaal naar Mauritius moeten? Het is vet ver reizen en dat soort resorts en weer heb je ook dichterbij. Aangezien ze ook niet van het resort af zijn gekomenâŠ