Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Ja ik volg hem vooral op insta. Ik volg zn vriendin Ella ook, maar ik heb het idee dat die twee niet het beste in elkaar naar boven halen op het gebied van mental health, maar misschien zit ik er naast. Ze lijken steeds zweveriger te worden en ik heb het idee dat ze allebei ook wat dunner worden.

2 likes

Waar lees je dit? Ben wel benieuwd hoe of wat.

Haar insta stories!

Ik wou dat we dit hier hadden. Verhuizen is zo stressig en dit is zo zenā€¦

13 likes

ja dit!

2 likes

Wat is dit ineens dat Saske weer videoā€™s gaat posten op vet gezellig?

Volgens mij stond dat nog op de rol, ten minste zoiets herinner ik me.

Het valt mij vaker op hier dat er vaker dingen worden gezegd zonder context. Alleen een mededeling. Zoals dat van Saske, @negativ. Doel niet alleen op jou hoor.

Maar het zou wel fijn als er dan bij wordt gezet waar je dat leest etcā€¦

8 likes

Volgen jullie de vlogs van Pamela Kroes? Ik volg haar al best lang omdat ik het leuk vind dat ze ook in Tilburg woont en daadwerkelijk naar school gaat naast vloggen, maar ik trek het echt geen seconde meer dat ze altijd haar speeksel zo ranzig weg ā€œzuigtā€. Mijn hemel.


(bijvoorbeeld op 1:53)
2 likes

Met geld investeren kun je meer geld verdienen. Zij verdient geld met content maken, niet met mailen. Hoe meer tijd ze heeft voor goede content, des te meer ze verdient. Dan is de kost voor een PA die mailtjes etc doet snel terug verdient.

3 likes

Er stond nog een samenwerking op de planning, en ze vonden het wel zo netjes om die af te maken. Beelden waren volgens mij al gemaakt.

1 like

Ik zie geen video van VetGezellig? Waar staat 'ie dan

Was een update via de instastories van saske:

1 like

1 like

Ik vind het er op die ene Instagram foto uitzien als een goedkope wassing van de DA ofzo? Het ziet er al zo vaal uit

Eigenlijk vind ik niet dat je content creaters of youtube zelf kunt blamen omdat er filmpjes bestaan die eruit zien als kinderfilmpjes met bloeddorstige themaā€™s. Het is ook niet mijn smaak maar ik vind wel dat creators die creatieve vrijheid moeten hebben. Als je niet wilt dat je kind dat ziet moet je ze geen youtube laten kijken zonder toezicht met de ā€˜automatisch verderā€™ functie.

10 likes

Goed nieuws!
Er is een nieuwe Bram in de buurt onlinešŸ˜
joejoe

8 likes

Ja ik ga zondag! En jij?

Ik kende dit nog niet, maar doet hij altijd zoā€™n Valerio imitatie? Zijn maniertjes doen mij zo erg aan hem denken.

Wow dat ene filmpje is op het NOS! Zou het FF ook de NOS hebben geinfluenced?

2 likes