Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Wow dat ene filmpje is op het NOS! Zou het FF ook de NOS hebben geinfluenced?

2 likes

Haha ja het was een beetje sarcastisch haha, omdat dit ook bij nieuwtjes van EGF boulevard soms gebeurt.

Maar wel goed dat het nu iig gemeld is, hoop dat het lang genoeg was om ouders aan het denken te zetten

1 like

Bonnie is naar Kinki Kappers geweest van wat ik op de beelden zie (en heeft ze ook wel eens gezegd volgens mij) en daar betaal je dat indd voor balayage. Heb het zelf ook laten doen daar, voor die prijs, in september voor het laatst, en er werd laatst door een kapster in een andere salon (ging naar een goedkopere kapper om alleen puntjes te laten knippen) aan haar collega die met mijn haar bezig was gevraagd of zij dat net geverfd had. Met andere woorden: de kwaliteit daar is echt top, het blijft superlang mooi en het knippen doen ze (zoals Bonnie ook zegt in haar vlog) heel secuur en nauwkeurig. Ik vind het dat geld wel echt waard, iig bij mezelf. Heb hetzelfde effect ook bij die goedkopere (75 euro voor balayage) kapper geprobeerd te bereiken en het verschil was echt groot. En ik vind Bonnie’s kleur wel echt heel mooi en haar haar zit echt top nadat ze geweest is in die vlog, vind de kleur alleen niet zo mooi bij haar passen maar dat is persoonlijk.

7 likes

Ben benieuwd hoe jij het vindt! :smiley:

Zoek op instagram eens op dr hashtag teenmodels en kijk daar eens wat er voor een beerput aan foute fotos van minderjarige meisjes naar boven komt met veels te gore reacties van meerderjarige mannen. Ik heb dit op instagram al zo vaak gerapporteerd, maar het is volgens hen niet in strijd met de richtlijnen :frown::frown:

Ik vind het zo walgelijk dat bedrijven als youtube en instagram dit soort dingen in stand houden

2 likes

Wow… Ik ben echt geschokt. Kwam foto’s tegen van een meisje (Sandra orl. ow fan page ofzo?) en dat kind lijkt 14/15 maar die foto’s kunnen echt niet! Heb het ook maar gerapporteerd… Bizar.

4 likes

Nouja, ik kan me wel voorstellen als je naar een ‘goedkopere’ (niet denigrerend bedoeld) kapper gaat, dat je die prijzen gewend bent en dat je het dan duur vindt. Maar inderdaad, ook bij salon B betaal je veel meer en is de kwaliteit ook gewoon beter.

2 likes

Ik ben vast een negatieve krab, maar dit bericht op Martine’s instagram:

Hoe kom je zo wijs? Één van de vragen/complimenten die ik vaak te horen heb gekregen. Maar wijsheid is geen kunst. Ik ben (soms) wijs. Jij bent (soms) wijs. Het is eerder een kunst om de diepe wijsheid des levens te negeren totdat het je helemaal in zijn greep heeft en je het gevoel hebt vast te zitten.

Met daarachter nog een heel lang “diep” verhaal.
Het kan dat je vaak zo’n vraag/compliment krijgt (ik denk dat ze dat inderdaad best vaak hoort van volgers) maar ik vind het vreemd verwoord op deze manier. :neutral_face:

29 likes

Ik ben hier niet verlicht genoeg voor, snap nie.

26 likes

Ohhh wat erg ik dacht serieus dat het om voetmodellen ging (teenmodels) en dat er mannen met voetenfetisj op reageerden hahahaha pas toen ik geen voetenfoto’s zag snapte ik het :upside_down_face:

49 likes

Hahaha Bram. :heart:
2 likes

190 euro

1 like

Soms lijkt het net alsof ze een vrouw van 50 is die dan in een lange jurk in het mos zit en alle energie in zich laat komen door te hummen.

4 likes

Helaas is dit ook een ding, ontdekte ik net toen ik ging kijken wat je tegenkomt als je op teenmodels zoekt. Als je op hashtag teenfeetmodel zoekt kom je echt zoveel smerigheid tegen :worried: foto’s van borstvoedinggevende vrouwen worden verwijderd, maar ondertussen is er wel een heel netwerk van smerige mensen die geilen op (de voeten van) jonge meisjes

1 like

:nauseated_face: hoe ver kun je gaan?

1 like

Ja ik vind het echt shockerend, vooral dat dit gewoon mogelijk is op een ‘onschuldig’ medium als instagram (ben ook te naïef vrees ik) en dat dergelijke foto’s, die een kind zelf alleen maar als grappig/gek zal zien, ook misbruikt kunnen worden. Heb net lekker even wat accounts zitten rapporteren haha (al vrees ik dat het niet veel zin heeft)

3 likes

Maar dit zijn gewoon ‘gestolen’ foto’s en op een account gezet voor zulke gekken! Bizar en smerig.

Heb er soms een dagtaak aan om dingen te rapporteren. :see_no_evil: Blijf het iig doen.

1 like

De aubergine is ook wel goed verpest inmiddels he.

2 likes

Huh Aranka plaatst een blog over “vet bevriezen met coolsculpting” en dan is het hele artikel uitleg over wat het inhoudt en welke resultaten er worden beloofd enzo, en dan aan het eind staat:

“Ik moet toegeven dat ik best nieuwsgierig ben geworden naar de CoolSculpting behandeling. Maar omdat ik niet stabiel van gewicht ben zou het voor mij op dit moment zonde zijn om de behandeling te doen. Ben jij nieuwsgierig geworden naar de CoolSculpting behandeling of wil je meer informatie over de behandeling, check dan de website.”

Haha oké nou daar hebben we wat aan zeg. Vind het sowieso raar dat zij zo’n artikel plaatst want plaatste zij onlangs niet dat ze zichzelf juist wil accepteren hoe ze is etc? Echt puur voor de sponmoneys dus (ohja en geplaatst in categorie “lifestyle” ipv “advertorial” PFFFF :face_with_symbols_over_mouth:)

13 likes

Ik ga echt kapot hier om de nieuwe #BOOS aflevering.
15 likes