Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Ja dat was het moment dat ik bijna stikte in mijn avondeten. :laughing:

ugh wat een irritante foto.

36 likes

misschien moet je het dan ook eens proberen met je ogen dicht, een bloem in je haar, je broekje tussen je billen en je kont naar achter!!!

38 likes

Is wel beantwoord

oh ok

Wat bedoel je hier mee? Ik vind het een mega irritante foto omdat het zo geposeerd is, dertien in een dozijn etc.

2 likes

Pff ik heb dus een aantal van die vieze accounts gerapporteerd, eentje gewoon met hele jonge, sowieso minderjarige meisjes in lingerie en soms echt naakt. Geen van de accounts zijn in violation with the guidelines. Wtf? Wat is dat misselijkmakend beleid?

4 likes

Als er geen tepels te zien zijn is het niet in strijd met de guidelines.

1 like

Ja bizar dat vajayjays wel oke zijn, van kids nog wel. Ik blijf nu ver van die # vandaan. Dat rapporteren doet toch niks.

Wat heftig dit. Weet niet wie haar allemaal volgt !

5 likes

Wie of wat of hoe is dit.

En als het niet van dat zweverige gewauwel is, komen er wel van die platte ordinaire kreten uit :confounded:

7 likes

Podcast met wat foto’s van Marlou.

Wtf :woman_facepalming:t4:!

Wauw. Ik weet nog heel goed dat dit bij mij in groep 2 al werd afgeschaft omdat het racistisch was. En ik kan je vertellen dat dit al heeeeel lang geleden was! Ik vind het heel vreemd dat deze docent hier zich niet bewust van is/bewust van wil zijn.

4 likes

Ik ben dinsdag geweest! Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet heel hard gelachen heb… Had er misschien te veel van verwacht. Het stuk na de pauze vond ik wel leuker

Ben wel benieuwd wat ze zegt na “Wat betekent dat eigenlijk? Hankiepankie Shanghai?”.

ohh ik volg haar, zo ontzettend heftig, kan er bijna niet naar luisteren, zo intens!!

3 likes

Ze ziet er goed uit en mag showen wat ze wil irl.

Maar wat is het nut om dit op ig te zetten? De likes, comments van kerels die ongepast zijn? Je ziet net niets, maar genoeg.

Zegt deze foto van wauw ja ik wil ook naar Bali? Ik zie geen authentiek Bali?

3 likes

Jeetje wat rauw ook deze opname. Mijn hart breekt.

8 likes