Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Helaas is dit ook een ding, ontdekte ik net toen ik ging kijken wat je tegenkomt als je op teenmodels zoekt. Als je op hashtag teenfeetmodel zoekt kom je echt zoveel smerigheid tegen :worried: foto’s van borstvoedinggevende vrouwen worden verwijderd, maar ondertussen is er wel een heel netwerk van smerige mensen die geilen op (de voeten van) jonge meisjes

1 like

:nauseated_face: hoe ver kun je gaan?

1 like

Ja ik vind het echt shockerend, vooral dat dit gewoon mogelijk is op een ‘onschuldig’ medium als instagram (ben ook te naïef vrees ik) en dat dergelijke foto’s, die een kind zelf alleen maar als grappig/gek zal zien, ook misbruikt kunnen worden. Heb net lekker even wat accounts zitten rapporteren haha (al vrees ik dat het niet veel zin heeft)

3 likes

Maar dit zijn gewoon ‘gestolen’ foto’s en op een account gezet voor zulke gekken! Bizar en smerig.

Heb er soms een dagtaak aan om dingen te rapporteren. :see_no_evil: Blijf het iig doen.

1 like

De aubergine is ook wel goed verpest inmiddels he.

2 likes

Huh Aranka plaatst een blog over “vet bevriezen met coolsculpting” en dan is het hele artikel uitleg over wat het inhoudt en welke resultaten er worden beloofd enzo, en dan aan het eind staat:

“Ik moet toegeven dat ik best nieuwsgierig ben geworden naar de CoolSculpting behandeling. Maar omdat ik niet stabiel van gewicht ben zou het voor mij op dit moment zonde zijn om de behandeling te doen. Ben jij nieuwsgierig geworden naar de CoolSculpting behandeling of wil je meer informatie over de behandeling, check dan de website.”

Haha oké nou daar hebben we wat aan zeg. Vind het sowieso raar dat zij zo’n artikel plaatst want plaatste zij onlangs niet dat ze zichzelf juist wil accepteren hoe ze is etc? Echt puur voor de sponmoneys dus (ohja en geplaatst in categorie “lifestyle” ipv “advertorial” PFFFF :face_with_symbols_over_mouth:)

13 likes

Ik ga echt kapot hier om de nieuwe #BOOS aflevering.
15 likes

Ja dat was het moment dat ik bijna stikte in mijn avondeten. :laughing:

ugh wat een irritante foto.

36 likes

misschien moet je het dan ook eens proberen met je ogen dicht, een bloem in je haar, je broekje tussen je billen en je kont naar achter!!!

38 likes

H&M heeft nu gewoon van zulke broekjes, hoef je niks meer tussen de billen te stouwen.

Is wel beantwoord

oh ok

Wat bedoel je hier mee? Ik vind het een mega irritante foto omdat het zo geposeerd is, dertien in een dozijn etc.

2 likes

Pff ik heb dus een aantal van die vieze accounts gerapporteerd, eentje gewoon met hele jonge, sowieso minderjarige meisjes in lingerie en soms echt naakt. Geen van de accounts zijn in violation with the guidelines. Wtf? Wat is dat misselijkmakend beleid?

4 likes

Als er geen tepels te zien zijn is het niet in strijd met de guidelines.

1 like

Ja bizar dat vajayjays wel oke zijn, van kids nog wel. Ik blijf nu ver van die # vandaan. Dat rapporteren doet toch niks.

Wat heftig dit. Weet niet wie haar allemaal volgt !

5 likes

Wie of wat of hoe is dit.

En als het niet van dat zweverige gewauwel is, komen er wel van die platte ordinaire kreten uit :confounded:

7 likes