Zeker wel, hij houdt precies bij hoeveel hij voor mij en mijn zus gedaan heeft. Alles moet precies gelijk zijn.
Zijn er veel vakantiebestemmingen waar het in januari gegarandeerd bikini weer is en wat niet ver vliegen is?
Gegarandeerd denk ik sowieso niet. Daar moet je wel verder voor vliegen. Marokko lijkt me best een goede optie zoals @tuula al zegt! Maar daar heb je ook geen garantie, het was er bij mij vorig jaar in april nog rond de 20 graden, dus de bikini is in mijn koffer gebleven. Maar andere mensen die twee weken eerder waren hebben wel heel warm weer gehad. Het blijft een gokje!
Canarische of Kaapverdische eilanden.
Dubai is 6,5 uur vliegen en daar is het nu bijna 30 graden. Daar barst het van de resorts. Niet dat ik Dubai hoog op mijn lijstje heb staan, maar voor zoān vakantie als zij hebben gehad zou ik dat eerder doen dan 24 reizen met 2 kleine kinderenā¦
Weet je zeker dat je in het goede topic zit?
Pardonnez-moi. Dacht even dat hier een serieuze vraag over vakanties werd gesteld.
Was inderdaad inhakend op Willemijns vakantie.
Maar wat is er mis met 16 uur vliegen met kinderen? Je hoeft toch niet perse ākortā te vliegen als je de zon op wil zoeken omdat je toevallig kinderen hebt.
Anders dan het milieu zie ik ook geen reden.
Mensen zitten altijd zo te haten op kinderen. Ze zijn er nu eenmaal, get over it.
(Overigens ga ik wel op een vakantie waar kinderen niet toegestaan zijn maar je kunt het gewoon niet overal vermeiden.)
āTeennagels knippende mensenā
Zojuist een klein kotsje in mān mond gelegd.
Ik zou liever naast een (niet huilend!!) kind zitten dan een grote man hoor, heb je toch meer ruimte in zoān krap vliegtuig.
KINDEREN ZIJN GEWOON KUT
Dankje!
Hahaha goed van Annemerel dat ze het meteen heeft aangepakt. Wat een intens lelijke kleur inderdaad.
Die vakantie van Willemijn, iedereen zijn ding hoor maar het slaat toch helemaal nergens op om zo lang te reizen voor een resort wat je overal kan vinden. Ik heb een beetje het gevoel dat ze het vooral cool vinden klinken dat ze naar Mauritius zijn gegaan.
in januari moet je wel echt ver weg om lekker weer te hebben hoor. en zijn ze alleen in dat resort geweest dan? sorry ben zelf ook naar mauritius geweest in november en vond het echt geweldig, heb heel veel leuke dingen buiten het resort gedaan, museum, rum proeven, watervallen, natuurpark, leuke dorpjes opzoeken etc
En dan is het eigenlijk gewoon een spon post voor de zonnebank #nietoke
(Had dit juist in het beutyblogtopic geplaatst)
Ik vind die lettertypes op insta net zo irritant als mensen die het lettertype van hun telefoon anders hebben.
Haha ik twijfelde ook maar dan dacht ik: ze doet toch nog wat met make up oa looks maken. Dus toen maar beutyblogtopic gekozen.