Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Oooooh ik hoop dat YouTube permanent alle kanalen met kinderen erin demonetized. Twee vliegen in 1 klap, kunnen ook al die kinderen niet meer uitgebuit worden voor geld en hun privacy geschonden. Niemand gaat meer uploaden als het niks oplevert.

Doei Bellinga’s.

59 likes

Ja wooow van de meeste weet je het wel, maar echt geen idee bij haar!

Die filmpjes waarin die kinderen met moeder naar de speelgoedwinkel gaan om alles te kopen wat ze willen uitproberen voor een “vlogje” doen zowel mijn vroegere kinderhart als mijn pedagogische kennis heel erg veel pijn.

11 likes

Ik had bij Bonnie hetzelfde inderdaad, even beetje kortsluiting bij het besef dat ze een achternaam heeft; en dat die dan niet Color is :joy:

11 likes

Dat, maar ook heel de manier waarop hij praat tegen en over zijn zusjes. Ik vind het een raar verschijnsel, maar wat verwacht je ook als er vanaf dag 1 een camera op je gezicht staat, iedere dag opnieuw.

3 likes

Ik vraag me af, zouden zij ook hun eigen video’s bekijken? Dat de ouders iedere avond (of 1x per week met weekvlog) de Kids op de bank zetten om lekker de vlog te bekijken. Lijkt me zo apart haha

Voor iemand die zo van leopard houdt zou je denken dat ze het wel gewoon goed uit kon spreken… de eerste 10 sec.

3 likes

Voor in mn klas: wie weet in welke vlog Enzo Knol aan het vertellen is over zijn leven als tiener, dat ie niet naar school ging en blowde etc.? Ik wil die gebruiken voor een les maar kan hem niet vinden.

Ik heb het hem recent nog horen zeggen maar ik kan het niet meer vinden. Ik ga nog even verder zoeken.

1 like
1 like

Auteur: Rene Oskam

106 likes

Hahaha, alsof je vruchtbaar wordt van tweedehands kleding?

3 likes

Waar gaat je les over? :slight_smile:

Kan Sanne Vloet alsjeblieft stoppen met woorden als ‘twoday’ en I’m going ‘two’ :face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth:

7 likes

Cirkel van invloed. Covey methode.

1 like

OMG Ja please! Grote vraag ook hoe deze uitspraak ooit bij dr is ontstaan.

Voor iemand die veel Engels spreekt vanwege haar werk heeft ze ook veel Nederlandse zinsconstructies in haar Engels.

Het gaat helemaal los in de laatste vlog van Selma Omari. Ze is samen met Boef gezien en ze wordt uitgescholden voor hoer etc. Lijkt me echt heftig om zoveel stront over je heen te krijgen. Ze wordt ook bekritiseerd omdat de haar nagels heeft gedaan en zo niet mag bidden.

1 like

Ik denk niet dat ze hierdoor stoppen hoor. Demonetized betekent alleen dat ze niet meer die automatische advertenties op hun video’s hebben. Maar volgens mij verdien je daar sowieso niet zo heel erg veel mee. Behalve als je video’s miljoenen views hebben denk ik. Ze kunnen nog wel brand sponsorships doen, dat brengt het echte geld binnen. En natuurlijk helpt je youtube kanaal je instagram en daar kan je ook geld mee verdienen.

Er zijn heel veel grote youtubers die demonetized zijn. Zoals Shane Dawson, Tana Mongeau, zij verdienen als nog bakken met geld.

Ik weet natuurlijk niet of er ook sponsors zijn voor kinder channels maar het hoeft niet automatisch te betekenen dat ze dan stoppen (helaas).

1 like

Ja, zij is inderdaad ook geen heilige en in dat programma probeert ze wel zo over te komen, maar vind de reacties best wel heftig.

Het schijnt dat haar ex dit heeft gepost

Selma haar insta is ook gehackt en uit de lucht

4 likes