Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Ze zegt toch ook niet dat dat niet zo is?

Nee maar leest nu net dat als ze weer ontwaakt ze zich druk moet gaan maken over de invullingen die ze aan haar leven heeft gegeven.

1 like

Ik lees het als dat @Twijfelaar zich afvraagt of ze dat zal doen, niet dat ze dat zou moeten doen.

Overigens geen idee wie dit meiske is, hoorde het wel net zelfs op de radio voorbij komen, dus ze zal wel bekend zijn.

1 like

Jongens laten we dit niet doen.
Het is hoe dan ook enorm triest :pensive:

2 likes

Wat @kika zegt. Je hoort vaak dat mensen na zoiets ingrijpends anders in het leven gaan staan. Dus mijn vraag is inderdaad of dat zo zal zijn, niet dat het zo zou moeten zijn.

2 likes

Ah bah wat naar voor haar en haar omgeving. Ik hoop dat ze hier weer gezond uit komt en dan weer kan genieten van het leven met wat dan ook wat ze gaat doen. Ongeacht influencer of niet.

1 like

Dat laatste vooropgesteld natuurlijk!

1 like

Keto is dat je over gaat op je vetverbranding en dat doen mensen juist om af te vallen, maar ik weet niet wat er bij haar achter zit en of het wellicht nog andere medische doeleinden heeft…?

Koolhydraat arm. Ze zegt omdat ze de koolhydraten niet goed kan verdragen.

Ik zag laatst dat ze is gevraagd om als ervaringsdeskundige mensen met een eetstoornis te gaan coachen. Heel bizar

1 like

Het ging hier laatst over veneers toch…

8 likes

Hoezo bizar? Ze is toch vooropgesteld een ervaringsdeskundige

2 likes

Ja, maar of ze nou per se mensen moet gaan coachen is een tweede natuurlijk.

3 likes

Ja precies

Ze zal heus geen 1 op 1 gesprekken gaan voeren. Maar het is best normaal dat mensen die zelf nog problemen hebben gevraagd worden voor dit soort dingen.

1 like

Ja is ook mijn ervaring inderdaad.

Hmmm ik spreek voor mezelf hoor, maar ik neem eerder iets aan van iemand waar ik een voorbeeld aan wil nemen hoe diegene hersteld is.

3 likes

Jezus, haar tanden zijn net zo wit als de achtergrond van t forum.

4 likes

Deze vraag hoort hier niet, waarvoor mijn excuses, maar is er geen sekstopic meer? :nerd_face:

In het members only gedeelte is er eentje

1 like