Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Dank je! Alleen geen idee hoe ik daar moet komen :smile:

Er is een verschil tussen ervaringskennis en ervaringsdeskundigheid. Bij dat tweede kun je je voorbij je eigen problemen en kwetsbaarheid deze inzetten om anderen verder te helpen. (Zo wordt dit in de ggz ingezet bij -betaalde- ervaringsdeskundigen.) Ervaringskennis hebben heel veel mensen, deskundigheid is een stap 2.
Een veel gebruikte toevoeging is dat ze geen hulpverlener, maar hoopverlener zijn.
Ik ken Rachel onvoldoende om dat te beoordelen.

NB. Ze kan natuurlijk ook voor lotgenotencontact gevraagd zijn. Valt onder ervaringskennis.

15 likes

Naar wat ik heb geleerd is de stelregel bij ervaringsdeskundigheid wel dat iemand over de problematiek heen is/hersteld is. (Al zijn er genoeg bedrijven en instellingen die daar lak aan hebben). Omdat de belasting voor iemand die nog niet volledig hersteld is onveilig hoog kan zijn en coaching van anderen averechts kan werken.

Ja dit. Bij de instelling waar ik werk, werken ook ervaringsdeskundigen. Voorwaarde is wel dat ze hersteld zijn Ć©n een opleiding tot ervaringsdeskundige hebben afgerond.

1 like

Bij mij is de achtergrond grijs :joy:

2 likes

Ik heb er geen woorden voor. Deze meidā€¦ En die moeder ook. Ze hadden ruzie en die moeder maakt het even goed door 35.000 uit te geven :roll_eyes:

4 likes

Waarom heeft deze meid geen broek aan?

16 likes

en vervolgens weer heel veel geld verdienen met deze video en van dat geld dan weer extreem shoppen en een video maken. youtubeception

9 likes

Oh My God Like :roll_eyes:

Dit kind is echt niet te doen

1 like

Holy shit what did I just watch.

En waarom, denk dat mā€™n hersenen zijn afgestorven nu.

Dit kind is echt alles wat ik niet ben.

Groetjes van lelijk eendje met al 10 jaar Ć©Ć©n en dezelfde tas :heart:

12 likes

The difference between the two teens is that Nicolette was first to appear on Dr. Phil in May 2018. At the time, she complained because her mom was attempting to lower her monthly allowance from $5,000 to $1,000.

Snap ik, dat je dan geen broek meer kunt betalen.

9 likes

Gadver, dit soort types gaan zo erg tegen mijn principes in dat ik er naar van word. :roll_eyes:

1 like

Aangezien we nu opeens heel veel aanvragen binnen krijgen van Jan en alleman. Dit kan alleen als je aan de voorwaarden voldoet.

(Updates en mededelingen)

Alle aanvragen worden handmatig verwerkt dus bespaar jezelf en ons alsjeblieft de tijd en moeite als je nog niet aan de voorwaarden voldoet.

5 likes

Ik wou zeggen, al die tassen lijken op elkaar! Oh en dat stuk dat ze voortaan alleen Evian uit glazen flessen drinkt, doe even normaal zeg.

Heb daarna een filmpje gezien over haar moeder, dagelijkse werkdag. Is me ook een type hoor, maar goed, die heeft er tenminste voor gewerkt.

1 like

Ja als er uit hun kraan slechts bankbiljetten komen snap ik wel dat je flessen water nodig hebt.

3 likes

Oh maar volgensmij dronk ze al een tijd water uit flessen. Nu echter uit glazen flessen ipv plastic flesjes

nou nou lotte bonnie en sarah hebben samen gefilmd hoor
alledrie tegelijk de video online vandaag, in mijn lijstje staan ze ook letterlijk achter elkaar haha

die van bonnie wel al 8k bekeken en die van de rest 3,3k

8 likes

Dat is ook niet slim. Ze konden beter ieder een andere dag uitkiezen lijkt me zo. Nulijkt mij dat mensen er mss 1 of 2 uit kiezen om te kijken.

1 like

Anders kunnen ze niet zeggen klik in de beschrijving voor hun videos ofsošŸ¤·

Omg is dat dat meisje dat niet wilde gaan werken en perse een super dure auto wilde van 2 ton want een mercedes is niet goed genoeg.

Nouja ze heeft iig wel wat ze wil nu, lekker money spenden en niet werken.

1 like