Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Ik heb Bonnie zelf een keer in het wild gezien en zelfs een paar woorden met haar gewisseld!!!

Nee, het was verder allemaal totaal niet boeiend, maar ik zat daarna te denken dat het eigenlijk wel heel vreemd is dat het voor haar een gesprekje met een vreemde was en dat ze waarschijnlijk dacht dat het dat voor mij ook was, maar dat ik eigenlijk gewoon wist wie zij is :thinking: Alsof ik een beetje stiekem zat te doen ofzo, maarja, om nou heel random mee te delen dat ik haar trouwens ken van youtube zou ook weer vreemd zijn.

5 likes

Volgens mij is het juist geen impopulaire mening gezien de likes die je er op kreeg :stuck_out_tongue:

Ik ben vlogs aan het terugkijken dus loop wat achter, maar wat is dit stukje uit die verjaardagsvlog van Bonnie op 12:14 :joy:

Ik kan ook echt niet verstaan wat ze zegt na “seksuele”? Vind het eigenlijk iets voor haar om het zo in de vlog te laten :sweat_smile:

Ze zagen er allemaal wel heel leuk uit vond ik!

Volgensmij omdat ze bukt voor die guy en ze een kort rokje aan heeft?

Ik heb ook die podcasts geluisterd maar omg wat een ellende. Candice komt op mij altijd over alsof ze geen levenslust heeft en altijd sacherijnig is en Casey als iemand die totaal geen rekening met haar houdt en er nooit is. Toen ze weer zwanger was hield ik echt mijn hart vast want zij was heel ongelukkig tijdens/na haar bevalling volgens mij.

Maar als ik die verhalen over haar van vroeger hoor lijkt ze me heel leuk en spontaan? Maar volgens mij passen ze helemaal niet bij elkaar en maken ze elkaar eerder ongelukkig.

Ik vind trouwens vlogs van Casey niet interessant maar zijn creatieve video’s wel. Al heb ik niet meer gekeken sinds zijn video met Logan Paul want die vond ik gewoon dom en ik snap niet waarom hij hem een platform gaf.

3 likes

Bonnie en Lotte hebben ook meegepost op egf he jongens remember :crazy_face:

Hahaha ja dit vond ik ook pikant voor Bonnie’s doen. Dat ze ook zo met haar bips gaan schudden

1 like

En Noëlle, Jill en nog een fantastische, maar die wordt denk ik niet echt gevolgd

Aimee en Lindsay V

Oh brrrr, de Huismuts gebruikt ironieloos het woord “Babymoon”. Gruwel. Ben wel benieuwd wanneer haar baby er is, omdat ik nu zelf zwanger ben vind ik de vlogs weer echt leuk, hoewel ik de hoeveelheid Pip wel echt teveel vind.

Gok bij de namen op iets van Lou ofzo, of Lola. Hier nog andere ideeën? :smiley: Hij zal volgende week wel komen.

2 likes

In de vlog van Daddyhox (bah deze naam), hebben ze al wat namen laten vallen die het net niet zijn geworden. Dus dan kun je al een beetje zien welke kant het op gaat. Willem vroeg aan Pip wat zij een mooie naam vindt en dat bliept 'ie er vervolgens uit. Zag eruit als iets van Sophie ofzo :stuck_out_tongue:

1 like

Bij het kijken van die video realiseer ik me wat ik zo irritant vind: dat Pip overal doorheen schreeuwt de hele tijd. Word echt helemaal gek van dat gekrijs (heel hard schel praten).

4 likes

Ik krijg bij 't zien van de vlogs altijd het idee dat Pip op nummer 1 staan en Dibbus (de hond) op plek 10 ofzo. Vind het soms ongemakkelijk om naar te kijken omdat ik het sneu vind om te zien hoe hij er altijd bij loopt alsof hij ‘in de weg’ loopt. Hij kijkt ook zo sip :frowning: En ze reageren ook zo kattig op 'm of dan krijg je 100 sfeerbeelden van Pip te zien en dan eentje van Dibbus oh ja de hond is er ook nog. Maar ze zullen ongetwijfeld van 'm houden

17 likes

Beetje raar als Dibbes op plek 1 komt toch? Maar snap je punt wel :stuck_out_tongue:

1 like

Aww. Ik volg haar niet dus ik kan er niet over oordelen, maar dit breekt mijn hart een beetje

Ik moet bekennen dat ik nog nooit naar haar vlogs heb gekeken, maar het lijkt me juist nogal bizar als je je hond op dezelfde plek zet als je kind. Je kind is iets van jezelf, niet te vergelijken met een huisdier. Voor een hond moet je uiteraard ook goed zorgen, maar ik vind het echt niet te vergelijken met een kind. Ik zou het ook heel treurig vinden als mijn ouders mij op dezelfde plek zouden hebben staan als een hond.

10 likes

Nee is ook niet te vergelijken. Ik hou zelf meer van onschuldige hondjes dan van verwende kindertjes :upside_down_face:

Maar het viel me gewoon op. Vind dat ze altijd zo liefdevol omgaan met Pip maar dat zie ik niet terug bij Dibbus

22 likes

Ah ja, zover kan ik niet meepraten, want ik kijk haar vlogs niet. Het is natuurlijk ook niet de bedoeling dat een hond vergeten of achtergesteld wordt. Ik vind alleen wel dat je je huisdieren onder je kinderen moet plaatsen, maar ik heb geen kind en geen hond dus ik kan me ook niet inleven.

Ow ja!

Ja maar pip plek 1 en dibbes plek 10 is wel wat anders dan plek 4 ofzo. Vind het bij ikvrouwvanjou ook heel leuk om te zien dat ze nog steeds aandacht hebben en lief zijn voor Snor.

20 likes