Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Heel mooi ingericht wel

Een tijdje terug ging het over Julia van thingsjulialoves. In de vlog van vandaag heeft ze nieuwe wimperextensions laten zetten en ze is er super blij mee. Ik schrok echt van het resultaat omg :scream:.

Is dit serieus hoe het hoort?

5 likes

Ziet er lekker symmetrisch uit ook hahaha

11 likes

Oh jeetje, ziet er echt niet mooi uit…

1 like

Omg dit is niet hoe het hoort haha.

1 like

Omg Sanne zeurt op haar stories al twee dagen over dat ze ziek is en dat ze nu haar verjaardag maar moet overslaan… Tja, ziek is ziek toch? Daar kan niemand wat aan doen en komt nooit uit. Maar echt hoeveel kun je zeiken over je eigen verjaardag?!

Ben trouwens wel serieus benieuwd naar de foto’s van haar 30-years-birthdayparty-cakesmash. Ben benieuwd hoe hysterisch het is :joy:

3 likes

Wat zeurt ze nou. Niemand heeft iets voor haar georganiseerd dus welke verjaardag?

72 likes

Het grote feest wat ze nog steeds verwacht! En alle kaarten die ze hoopt te krijgen omdat haar moeder daar om vroeg!

Haar vrienden houden natuurlijk alles geheim, anders is het niet leuk!! :rofl:

5 likes

Hahaha het ziet eruit alsof ze twee harken aan d’r wimpers heeft geplakt

8 likes

Oprecht al een week ELKE tweet gaat erover. Vol verwachting en vooringenomen teleurstelling. Ik vind het zo bijzonder?!

5 likes

Ik kan er nog steeds niet bij dat ze verwachtte dat iemand een feest organiseerde EN betaalde…

8 likes

Welkom in het magische brein van Sanneke

8 likes

Ik was gisteren jarig (dus elke keer weer vlak voor Sanne haha) en ik vind mijn eigen verjaardag nog steeds een leuke dag steeds. Maar door al dat geklaag vaan haar erover en hoe ‘groot’ zij het maakt denk ik soms haast dat ik niet genoeg geef om mijn eigen verjaardag of zo?

(Lastig uitleggen haha. Ik word gewoon een beetje ongemakkelijk van die tweets, als ik zie dat iemand er ZO mee bezig is en ik zelf niet)

Wat betreft Cynthia: ze vertelt wel vaker dat ze ongeveer een maand vooruit schrijft. Daardoor merk je ook wel dat er soms ‘geforceerde’ content online komt of zo, zoals dat fastfood artikel…

2 likes

Valt mee dat ze de term ‘crowdfunding’ nog niet heeft laten vallen. Dat haar volgers een feestje kunnen organiseren :roll_eyes:

7 likes

Pas op! Straks breng je haar nog op ideeën hahaha

2 likes

Feestfunding heuj

1 like

Oh dat is echt heel erg heftig! Vorige keer dat ze het bij haar had gedaan was het ook al zo rampzalig

2 likes

Ik snap wel wat je bedoelt, maar weet niet of het mooier was geweest als ze zelf haar eten op de foto had gezet?

(Al had ze misschien a la Noor met pizzadozen kunnen poseren :grin:)

Gebruik op mijn blog eigenlijk ook alleen maar stockfoto’s, heb geen goede camera en geloof ik ook geen plezier in fotografie, en zou het jammer vinden als mensen afhaken omdat ze mijn foto’s zo amateuristisch vinden.

Maar je zet me wel aan het denken erover, haha.

1 like

Veenmollenalert

1 like

@tuula Ik haak hier even op in. Ik kom eerlijk gezegd vaker terug naar de blog van tuula omdat naast een fijne schrijfstijl en leuke onderwerpen, de foto’s ook goed en relevant zijn. En stockfoto’s vind ik echt minder mooi. Met telefoons kun je echt goede foto’s maken en stockfoto’s zijn (vind ik) zo nep en komen op mij vaak een beetje lui over. Dus dat is inderdaad voor mij wel een reden minder vaak naar een bepaalde blog terug te gaan.

3 likes