Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Ik heb dus helemaal niks met kinderen maar vond die podcast van Monica wel vermakelijk met Roxanne en Xelly. Blijf het een leuk concept vinden.

2 likes

In een nieuwe video van Jessie zitten zij en Noor te praten over roken/blowen/drinken.
Hoogtepunten:

  1. Noor: “Drink je niet??? Wat ongezellig!!”
  2. Deze comment van Haagse Rach :joy:
13 likes

Die comment hoeft dat ook helemaal niet te zeggen toch?
Vind het overigens ook een hele irritante reactie van haar, blijf vooral lekker doorgaan met het promoten van ongezonde dingen op allerlei vlakken :thumbsup:

12 likes

Jaa ik weet natuurlijk niet of we deze conclusie kunnen trekken, maar ergens zou ik het niet heel erg verrassend vinden haha

4 likes

Ik wil dit wijf echt kapotslaan. Samen met die moeder. Heb die Dr Phil aflevering toen gezien en die mensen zijn echt serieus gestoord.

3 likes

Ik wist dus niet dat ze daar bekend van was. Ze stond opeens tussen de aanbevelingen omdat ik een aantal overdreven ‘hauls’ heb gekeken. Krijg echt de rillingen van dit kind.

Hoe ze praat ook, SLAAN WIL IK. Sowieso haat aan alle mensen die zo praten, dan heb je dus echt 0 werkende hersencellen.

Die moeder moet zich helemaal de pleuris schamen, je kind zo opvoeden. Dan ben je het ouderschap niet waard hoor.

2 likes

Youtube heeft blijkbaar actie ondernomen om videos met kinderen te markeren zodat er geen comments geplaatst kunnen worden of er geen geld mee verdiend kan worden (want geen adverteerders toegestaan). Het zal wel een paniekreactie zijn die wat ver gaat ofzo, maar ik vind dit soort reacties dus zoooo tekenend:

Zit je nou serieus te zeiken over het feit dat je geen geld kan verdienen op videos van je 5 jarige zoontje?

31 likes

Wat is er grappig dan? Ik snap het niet geloof ik :thinking:

Edit: ik zie het al. Gaat om de getagde personen. Wel een beetje vreemd dat ze gewoon random mensen tagt. Als dat bij mij zou gebeuren zou ik daar echt niet blij mee zijn…

4 likes

Heb ook even gekeken en meine gute… Ze kijkt ook heel leeg en emotieloos. Ging even een rondje Insta doen en moeder is net zo vreselijk. Wat erg dit. Ik kende heel die chick en de uitzending van drPhil niet, maar dat is dus een dingetje…?

Ja ik vind ook echt dat Monica dit leuk doet! Die gesprekken lopen gewoon heel relaxed en ongedwongen, zonder dat het een chaos wordt. Best knap als je geen ervaring hebt met interviewen.

6 likes

Ja vind ik ook! Maar het zijn wel bijna allemaal bekende van Monica. Dat scheelt ook al heel veel natuurlijk, want dan kun je echt een gesprek voeren en weet je al veel van je gasten. Nog steeds knap trouwens hoor!

Wel jammer dat het geluid van de laatste af en toe heel slecht was, volgens mij zat de microfoon van Xelly niet goed. Zou daar bij een podcast toch meer aandacht aan besteden.
Maar vond Roxeanne en Xelly allebei heel leuk!

1 like

Oh ja big boohoo, nu kan ik geen geld meer verdienen over de rug van mijn kinderen :sob::sob::pleading_face: dat dit kereltje met zijn acrobatiek echt een gemakkelijk prooi is voor predators, deert haar klaarblijkelijk niet :confounded::woman_shrugging:

1 like

Als de Ballingers iets doen, is het wel geld over de rug van hun kinderen verdienen. Vader Chris doet nog wat sidejobs in de entertainment industrie, maar hun grootste inkomstenbron is hun familie youtube kanaal.

Artikel van de NOS over influencers en fast fashion etc

Met pareltje van een quote van Serena, die geen statements wil maken. Want dan kan je nooit meer op persreis enzo

34 likes

Lekker welbespraakt :joy:

Ik las dit artikel net maar ik vond vooral ineens de combinatie van Bonnie met achternaam en Lotte met achternaam vreemd klinken haha. Niet dat ik hun achternamen vreemd vind, maar ik ken ze zo erg als boncolor en lottelovesbeauty dat ik even vreemd opkeek hahahaha

5 likes

Vind het ook wel fijn dat er geen clickbait is bij de podcast van Monica

2 likes

Ik ben vanavond naar de show van Kaj Gorgels geweest. Ik vond het echt best wel tegenvallen. Ik heb een paar keer gelachen, maar vond het verder vooral echt heel plat. Ik kan echt lachen om platte humor, maar dit was wel heel veel piemels, beffen, natte dromen, schaamhaar (mijn telefoon geeft als suggestie ‘schaamhaarpolitie’? Is dat een ding? :joy: ), etc. Jammer wel want in zijn korte filmpjes op Instagram vind ik hem vaak wel leuk.

9 likes