Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Dat is trendyyyy duuuuuuh! het is echt zoooo 1997 om een broek te dragen :sob:

1 like

Oh My God Like :roll_eyes:

Dit kind is echt niet te doen

1 like

Holy shit what did I just watch.

En waarom, denk dat mā€™n hersenen zijn afgestorven nu.

Dit kind is echt alles wat ik niet ben.

Groetjes van lelijk eendje met al 10 jaar Ć©Ć©n en dezelfde tas :heart:

12 likes

The difference between the two teens is that Nicolette was first to appear on Dr. Phil in May 2018. At the time, she complained because her mom was attempting to lower her monthly allowance from $5,000 to $1,000.

Snap ik, dat je dan geen broek meer kunt betalen.

9 likes

Gadver, dit soort types gaan zo erg tegen mijn principes in dat ik er naar van word. :roll_eyes:

1 like

Aangezien we nu opeens heel veel aanvragen binnen krijgen van Jan en alleman. Dit kan alleen als je aan de voorwaarden voldoet.

(Updates en mededelingen)

Alle aanvragen worden handmatig verwerkt dus bespaar jezelf en ons alsjeblieft de tijd en moeite als je nog niet aan de voorwaarden voldoet.

5 likes

Ik wou zeggen, al die tassen lijken op elkaar! Oh en dat stuk dat ze voortaan alleen Evian uit glazen flessen drinkt, doe even normaal zeg.

Heb daarna een filmpje gezien over haar moeder, dagelijkse werkdag. Is me ook een type hoor, maar goed, die heeft er tenminste voor gewerkt.

1 like

Ja als er uit hun kraan slechts bankbiljetten komen snap ik wel dat je flessen water nodig hebt.

3 likes

Oh maar volgensmij dronk ze al een tijd water uit flessen. Nu echter uit glazen flessen ipv plastic flesjes

nou nou lotte bonnie en sarah hebben samen gefilmd hoor
alledrie tegelijk de video online vandaag, in mijn lijstje staan ze ook letterlijk achter elkaar haha

die van bonnie wel al 8k bekeken en die van de rest 3,3k

8 likes

Dat is ook niet slim. Ze konden beter ieder een andere dag uitkiezen lijkt me zo. Nulijkt mij dat mensen er mss 1 of 2 uit kiezen om te kijken.

1 like

Anders kunnen ze niet zeggen klik in de beschrijving voor hun videos ofsošŸ¤·

Omg is dat dat meisje dat niet wilde gaan werken en perse een super dure auto wilde van 2 ton want een mercedes is niet goed genoeg.

Nouja ze heeft iig wel wat ze wil nu, lekker money spenden en niet werken.

1 like

Ik heb dus helemaal niks met kinderen maar vond die podcast van Monica wel vermakelijk met Roxanne en Xelly. Blijf het een leuk concept vinden.

2 likes

In een nieuwe video van Jessie zitten zij en Noor te praten over roken/blowen/drinken.
Hoogtepunten:

  1. Noor: ā€œDrink je niet??? Wat ongezellig!!ā€
  2. Deze comment van Haagse Rach :joy:
13 likes

Die comment hoeft dat ook helemaal niet te zeggen toch?
Vind het overigens ook een hele irritante reactie van haar, blijf vooral lekker doorgaan met het promoten van ongezonde dingen op allerlei vlakken :thumbsup:

12 likes

Jaa ik weet natuurlijk niet of we deze conclusie kunnen trekken, maar ergens zou ik het niet heel erg verrassend vinden haha

4 likes

Ik wil dit wijf echt kapotslaan. Samen met die moeder. Heb die Dr Phil aflevering toen gezien en die mensen zijn echt serieus gestoord.

3 likes

Ik wist dus niet dat ze daar bekend van was. Ze stond opeens tussen de aanbevelingen omdat ik een aantal overdreven ā€˜haulsā€™ heb gekeken. Krijg echt de rillingen van dit kind.

Hoe ze praat ook, SLAAN WIL IK. Sowieso haat aan alle mensen die zo praten, dan heb je dus echt 0 werkende hersencellen.

Die moeder moet zich helemaal de pleuris schamen, je kind zo opvoeden. Dan ben je het ouderschap niet waard hoor.

2 likes