Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Wie liep hier nou de hele tijd Bram in de buurt te pluggen? Bedankt/lekker dan want ik wil nu alles kijken, moet er hard om lachen :joy:

8 likes

Onder andere ik :joy:. Leuk he! Nog meer mensen hebben het wel gedeeld al! Hebben een Bram fanbase hier volgens mij.

2 likes

Hier ging het vandaag of laatst nog over toch? :thinking:

41 likes

Omg wel heeeeel toevallig haha

7 likes

Jokes on him, hij is nu allemaal verhalen van 17 jarige meisjes over hun dode huisdieren aan het beantwoorden.

59 likes

en @tuula goh, ik schrik er een beetje van hoe belangrijk het is. Wel goed dat jij het ook nog eens benoemt hoor @lijnewiets. Misschien toch tijd om fotograferen een kans te geven.

(En mochten hier meiden zitten die met me mee willen denken dan hoor ik het heel graag, want zou bij het grootste gedeelte van m’n blogs echt niet weten wat voor foto’s ik er zelf bij had kunnen maken. :see_no_evil:)

Overigens vind ik jouw foto’s altijd echt heel mooi @tuula, ik denk dat jij ook gewoon echt oog hebt voor wat visueel mooi is!

2 likes

Sanne maakt haar onderlip ook altijd zo nattig voordat ze een insta story maakt.Vind dat er altijd zo vies uitzien

1 like

Ik heb het idee dat zij iedere maand jarig is?? Gaat altijd over haar verjaardag

20 likes

Het is ook nooit goed hè.

1 like

Zo ik verpestte mijn post, even overnieuw:

En dan mensen die nog reageren op al dat aandachtvragen ook nog zo behandelen. Kan het niet geloven #cho :roll_eyes:

57 likes

Hahaha als dit gebeurd ga ik helemaal stuk.

Wat is er mis met haar :roll_eyes:

6 likes

Je hebt nog gelijk ook hahaha

49 likes

Het moment waarvan je wist dat het zou komen is eindelijk hiiiiiieeeer

62 likes

Normaal negeer ik berichten die over haar gaan omdat het me simpelweg niet boeit, maar ik word er inmiddels gewoon agressief van. Wat doet zij overal moeilijk over zeg. Als zij nou eindelijk wat gaat doen met haar leven, zou ze rond dit tijdstip wellicht ook gewoon al slapen.

24 likes

My god… gefeliciteerd met je 4e verjaardag Sanne :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

23 likes

Inderdaad zeg.
Dit is echt gedrag van een puberende onzekere tiener die nog geen “real problems” heeft.
Vind het echt ongelooflijk, een soort parodie.

14 likes

Ja en daarbij doet ze dit over alles in haar leven. Het triggert echt iets bij me ofzo, het wijzen naar de ander en altijd overal het negatieve van inzien. Zo bijzonder en bizar en zo weinig zelfreflectie

Tegelijkertijd: waar hou ik me mee bezig :wink: omg op mezelf

3 likes

Was is dat cakesmash voor nieuw gebruik? Ik las er laatst ook al iets over op het forum, maar heb eigenlijk geen idee wat het is/waar het vandaan komt/waarom?

Lijkt me echt lastig om Sanneke te zijn. Niks is goed.

8 likes