Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Het gaat helemaal los in de laatste vlog van Selma Omari. Ze is samen met Boef gezien en ze wordt uitgescholden voor hoer etc. Lijkt me echt heftig om zoveel stront over je heen te krijgen. Ze wordt ook bekritiseerd omdat de haar nagels heeft gedaan en zo niet mag bidden.

1 like

Ik denk niet dat ze hierdoor stoppen hoor. Demonetized betekent alleen dat ze niet meer die automatische advertenties op hun video’s hebben. Maar volgens mij verdien je daar sowieso niet zo heel erg veel mee. Behalve als je video’s miljoenen views hebben denk ik. Ze kunnen nog wel brand sponsorships doen, dat brengt het echte geld binnen. En natuurlijk helpt je youtube kanaal je instagram en daar kan je ook geld mee verdienen.

Er zijn heel veel grote youtubers die demonetized zijn. Zoals Shane Dawson, Tana Mongeau, zij verdienen als nog bakken met geld.

Ik weet natuurlijk niet of er ook sponsors zijn voor kinder channels maar het hoeft niet automatisch te betekenen dat ze dan stoppen (helaas).

1 like

Ja, zij is inderdaad ook geen heilige en in dat programma probeert ze wel zo over te komen, maar vind de reacties best wel heftig.

Het schijnt dat haar ex dit heeft gepost

Selma haar insta is ook gehackt en uit de lucht

4 likes

Ohhhh juice
Ik zie Selma haar insta wel nog gewoon
Daarnaast ging het gerucht toch dat haar vriend (deze guy dus) een dealer was/is?

1 like

Klopt dat gerucht was er… of het klopt, geen idee😅

Deze tekst is echt niet te lezen.

1 like

Het nieuwe huis van Billie Rose is niet echt wat ik verwacht had! Gezien haar stijl had ik gedacht dat ze voor een wat ouder huis zouden gaan ipv deze nieuwbouw/vinex. Misschien willen ze heel graag extra ruimte vanwege een tweede? :innocent:

Vind Teske de laatste tijd weer fijn om te volgen!

3 likes

Die kraak in haar stem vind ik wel echt vreselijk.

2 likes

Haar zus heeft 3 u geleden gepost “she’s back” en dan met het account van Selma erbij

Kan je vertellen wat ze hier zegt? Geen zin om zelf te kijken, maar wel nieuwsgierig.

Mijn moeder zou zeggen: dan maak je maar zin.

29 likes

Haha echt he :stuck_out_tongue: zijn 20+ vragen ofzo

2 likes

“Zonder zin kan het ook!” Is ook een mooie :stuck_out_tongue_winking_eye:
@Ladybug

4 likes

Ik besef nu pas hoe erg dit klinkt als Jamie Li :face_with_raised_eyebrow:

Haha ja dat dus @Rockabye. Mijn arme vadertje.

2 likes

…waarom stond dit in mijn recommendations

2 likes

Ik vind sommige van haar video’s best leuk maar video’s met dit soort titels krijg ik zo fucking de kriebels van dat ik spontaan zin heb haar te boycotten.

Wat een bullshit. Allemachtig. Ik heb em na een paar minuten afgezet. Man man man wat kansloos.

Zie ik iets over het hoofd of zijn er al een tijdje geen video’s van de zusters van Endless weekend?

1 like