gore traditie waarbij een baby alles met de taart mag doen onder toeziend oog van kirrende ouder en fotograaf. Snap niet waarom je het als volwassene zou willen.
Heb even haar insta bekeken maar het hele idee van een cakeSMASH is toch dat je hem uiteindelijk kapot maakt? Ze heeft nu alleen een semi-erotische foto met wat taart op haar vingers…
Ik vind de reacties op Sanneke hier best wel ver gaan. Ja ze zoekt de hele tijd aandacht op een ogenschijnlijk kinderachtige manier en is onbeschoft tegen anderen, maar wij weten allemaal niet wat daar achter schuilgaat. Als ze zich echt zo somber voelt en alles in het leven zo zwaar neemt dan is dat toch juist best wel zielig en komt dat denk ik wel ergens vandaan. Dan vind ik het wel ver gaan om haar met enige regelmaat zo belachelijk te maken.
Die foto’s… Hoe ongemakkelijk moet dat zijn geweest om die te maken. Het straalt er van af. En het heeft echt iets treurigs. Gelukkig heeft ze alwel wel ruim 120 felicitaties.
Nee ik vind zeker dat je er een mening over mag hebben en dat ze hier daarom besproken kan worden, maar ik vind de manier waarop ze wordt besproken hier ver gaan.
Er ligt vast een dieperliggend probleem achter haar gedrag en dat is niet leuk.
Maar KOM OP als je weetijhet 30 ofzo bent en je blijft op tot 0.00 om te wachten op felicitaties (terwijl andere mensen werken, dus slapen, dus je in de ochtend feliciteren. Of gewoon niet, want ze zijn dat energiezuigende gedrag ook beu) en vervolgens feliciteert iemand je via twitter en je krijgt het zelfs voor elkaar om daar gemeen op te reageren?! Dat is niet ok!
Tuurlijk is het ergens ook zielig en ze zou vast hulp kunnen gebruiken. Maar los daarvan is ze ook gewoon zeurderig én gemeen
Als je wilt dat anderen je om 00:00 feliciteren moet je gewoon lekker met je vrienden naar de kroeg gaan. Oh wacht…
Oké dat verklaart waarom ik het niet begreep. Ik had namelijk foto’s gezien van volwassen vrouwen met taart op hun gezicht en nu Sanne ook weer, maar het is dus voor baby’s :’)
Ik vind dit wel een beetje te hard hoor, volgens mij kan ze ook echt wel een lieve vriendin zijn die moeite voor je wilt doen en je een kaartje stuurt als je het kan gebruiken.
Ohh Sanne
Ik hoop dat ze nog een beetje een leuke dag heeft.
Ik vind ook dat jullie erg hard zijn. Ze komt op mij over als heel eenzaam en dat vind ik alleen maar heel erg rot voor haar. Ik begrijp niet helemaal waarom ze altijd op dezelfde afwijzende manier reageert maar eenzaam zijn op je dertigste is niet erg makkelijk of cool. Dus ik snap wel dat ze het moeilijk vindt daar vorm aan te geven. Buiten dat vind ik wel dat ze af en toe iets aardiger kan zijn.
Dit vind ik ook te ver gaan. We weten niet of haar vriendin het eerst lieten afweten en dat ze daarom zo doet of andersom. We hebben hier allemaal wel eens problemen met vrienden, er is niet voor niks een heel topic over het leed dat vriendschap heet.
Ja ik zou denk ik ook niet bevriend met haar kunnen zijn, maar om te zeggen dat het een hel en een kwelling is vind ik wel wat anders.
Daar heb je natuurlijk ook gelijk over en natuurlijk kan er iets gebeurd zijn. Toch, van haar social media berichten maak ik uit dat ze het leuk vindt om gefeliciteerd te worden en dat ze liever heeft dat anderen iets voor haar organiseren. Na een paar jaar kan ze dan toch zelf wat organiseren en dat doet ze niet.
En ik wilde niet zeggen dat ze vriendloos is, want dat bedoelde ik totaal niet. Het ging meer over dat ze na een tijdje nog steeds niks onderneemt.
Edit: Ik doelde echt niet op haar vriendschappen, maar echt dat het niet blijkt dat ze zelf wat organiseert.
Over het algemeen lees (en voel) ik hier veel verbijstering over hoe zij op zaken reageert en niet zozeer belachelijk maken. Ik heb zeker ook met haar te doen, maar ik schrik ervan dat een 30-jarige zo weinig vermogen tot zelfreflectie toont.
Die wc rollen idd:joy:
Ja op zich is die foto gewoon wel leuk, maar aangezien iedereen alle tweets en berichtjes eraan vooraf heeft gezien is het gewoon een beetje treurig allemaal.
Als ik haar iets mocht geven voor haar verjaardag zou ik haar als een soort Doornroosje-fee willen betoveren. En haar het vermogen willen geven om eens tevreden te zijn met wat ze heeft.
Ik denk zeker dat ze eenzaam is (en heel eerlijk misschien ook andere dieperliggende problemen) en dat is ook een groot probleem in Nederland.
Maar… dat kan ze alleen zelf oplossen én daarvoor moet ze het eerst erkennen. Hoewel ze veel op sm gooit, weten we natuurlijk lang niet alles van haar. Ook niet over haar vriendschappen die al dan niet verwateren. Maar ze laat gewoon veel verwijten en negativiteit naar anderen zien en zoekt het probleem niet bij zichzelf. En ik kan me best voorstellen dat je als vriend(in) zijnde daar op den duur klaar mee bent. Ik bedoel, dat ben ik al en ik ken haar niet eens. Dat is lullig voor Sanne, maar die mensen moeten ook voor zichzelf kiezen.
En we hebben al zo vaak gezien dat iemand die dan wel lief regaeert wordt afgekat door Sanne. Doet ze dat expres? Vast niet, maar het is natuurlijk wel logisch dat anderen daarop afknappen.
Als je eenzaam bent moet je daar iets aan doen (en ja dat is uiteraard makkelijker gezegd dan gedaan), niet de paar mensen die er voor je zijn nog verder afbranden?