Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Hahahahah nee, ze was heel chagrijnig met haar telefoon bezig!

2 likes

Hahaha tjongejonge, ja ik zou ook zo chagrijnig rondlopen wanneer ik speciaal wakker blijf tot 0.00 en niemand mij feliciteert.

2 likes

Wat vreselijk irritant, dat gehijg en gehinnik. Ik zou me kapot ergeren als mensen zo luidruchtig zijn in paskamers.

3 likes

Vind het hier ook inderdaad leuk! Zag van de week bij Lotte ook iets met Bonnie en vond het toen ook leuk. De kleur staat eigenlijk ook wel.

1 like

die lach van Wil is op dezelfde geluidsfrequentie als een hondenfluitje, mn arme oren.

3 likes

De sexy veeg op haar wang ook … helemaal niet in scene gezet. Zo eet ik ook taart.

1 like

Claire (van trendgloss) gaat dagelijks vloggen! Vind het wel leuk, ben benieuwd.

5 likes

Ik vind dit grappiger dan is toegestaan :disappointed:

22 likes

I love zeiken en zwelgen. Ik heb de stervende zwaan echt perfecte onder de knie. Maar dan wel gewoon in m’n slobbertrui op de bank, onder het genot van een slechte film en chips/ij, niet op social media :joy:

4 likes

Deze hihi? Oke flauw.

5 likes

Net de laatste vlog van Aimee bekeken, gaat volgens mij niet zo goed met haar/burnout achtige klachten. Vind het zo erg, je merkt ook dat ze niet uit haar woorden komt : (
Valt me op de laatste tijd dat steeds meer bekende mensen dit hebben/erover praten. Weet niet zo goed of ik me zorgen moet maken dat het meer voorkomt of blij moet zijn dat de drempel om erover te praten/voor uit te komen lager is.

1 like

Ik weet niet of Rebecca hier wel eens besproken word maar ik vind het zo mooi hoe ze allerlei taboes bespreekbaar maakt. Ik zit al zes jaar in een depressie en heb een bak ellende over me heen gekregen toen mijn verloofde en ik besloten voor een kindje te gaan. Sowieso heftig wat ze allemaal heeft meegemaakt maar zo dapper hoe er mee omgegaan word.

7 likes

Is er een yt’er met een dubbele naam waarvan de eerste Anna is? Ik ben in mijn hoofd een yt naamketting aan het maken haha. Sarah Rebecca, Rebecca Denise, Denise Anna…

6 likes

Anna liss?

4 likes

Waarom maken zo veel mensen zich hier zo druk om. Is echt al 900 keer voorbij gekomen. Ze kunnen er toch ook niks aan doen dat dat hun naam is

Huh ze vraagt alleen of iemand diegene herkent?

35 likes

En dan is de volgende chain Lisanne :biggrin:

6 likes

Safiya Nygaard heeft een nieuwe video over het passen van trouwjurken van Wish

Echt een beetje jammer ofzo, om wegwerpfashion weer zo te promoten :slightly_frowning_face:

8 likes

Wie maakt zich hier nou druk?:yum:

4 likes

Zij koopt toch sowieso wel veel voor haar video’s, niet alleen van wish

4 likes