GA. STUK
Hahaha. Ik zie gelijkenissen
Sanne zou eens moeten weten hoeveel aandacht ze op haar verjaardag krijgt. Hier.
Vind het Sanne bashen hier echt een beetje te ver gaan vaak.
OkƩ dit komt echt heel triest over. Maar na een schokkend incident is onze vriendengroep ook uit elkaar gevallen en hebben wij ook geen vrienden meer. Ja dat is best eenzaam.
Maar mij hoor en zie je niet zielig doen op mijn verjaardag of andere dagen. Wat bereik je er mee?
Maar is āsaaie tattasā echt een bekritisering? Ik vind dat wel enigzins lichtgeraakt. Het zegt niets over hun inhoudelijke vriendschappen, de dynamiek en karakters van die personen? Ik ben zelf een enorme burgertrut, met superstandaard saaie, maar fijne vrienden en vriendinnen. Dat mogen anderen gerust zo benoemen.
Wat mij dan puzzelt is waarom je het niet rechtstreeks tegen diegene zegt? Dan kun je het ook vragen
Helemaal mee eens. En dat is dus precies het punt waarom ik Sanneke niet trek. Alleen maar zeiken zeiken zeiken zeiken en er niks mee doen. Ik weet uit eigen ervaring dat het werkelijk iets doen echt makkelijker gezegd is dan gedaan, maar probeer het dan op zijn minst en kraak anderen dan niet zo af. Je behandelt anderen mensen zo zoals jij ook behandeld wilt worden, en dat is dus precies wat zij niet doet en dat vind ik eigenlijk best hypocriet dat je dan gaan zeuren. Of je accepteert je situatie zoals het is, of je doet er wat aan.
Haha als je niet van directheid houdt, zit je echt verkeerd tussen alle Nederlanders hier
Maar het is ook wel iets wat je voor een groot gedeelte kunt leren. Ik heb jarenlang een blog gehad en in het begin waren mijn fotoās spuuglelijk, maar ze werden wel steeds beter. Niet zo goed als die van @tuula maar oefenen, oefenen, oefenen is echt een onderdeel ervan.
En je kiest nu toch een stockfoto bij een blog, die kan je dan toch zelf maken? Ik weet niet precies waar je over schrijft, maar stel je schrijft over poezie (ik zeg maar wat) dan kom je met een foto van een mooie zonsondergang al een heel eind!
Haha vielen mij ook direct op
Het is zo lastig bij mensen als Sanneke omdat ze zo hard schreeuwen. Ze zoekt zoveel aandacht op en is zo uitgesproken. Dan is het logisch dat anderen een mening over je gaan hebben. Het feit dat je Twitter hebt is geen reden om bekritiseerd te worden natuurlijk maar soms vraagt ze er haast om.
Het gesmeek heeft niks geholpen schijnbaar want er zijn 0 kaartjes.
Wil tegen Lisanne graag zeggen āstop try to make mr A happenā .
Leuk dat ze een relatie heeft en gelukkig is. Maar de meeste mensen volgen haar om wie zij is, niet om hem
Ik zie daarom ook echt niet in waarom ik hem een kaartje zal sturen. Ken die hele man niet en ik vind hem totaal niet boeiend. Oke ik vind Lisanne ook niet echt boeiend meer (vraag me soms echt af waarom ik haar nog volg).
Je zegt precies wat ik denk .
Ik wel net als Sanneke. Ik geef het toe.
Same same
Nou mijn leven is allesbehalve aangenaam kan ik je vertellen en dat ga ik hier niet allemaal vertellen onder het mom van āmijn cavia is meer dood dan die van jouā, alleen dat ik vaker dagen heb waarvan het allemaal van mij niet meer hoeft dan dagen waarop ik het leven echt zie zitten en de grootste oorzaak is enorme chronische pijn, 24/7. Vanuit mijn optiek kan ik er tegen vechten, maar het is zoals het is. Ik denk dat dat in de meeste gevallen geldt als het buiten je macht is. Je kan er maar beter het beste van maken. Betekent niet dat je er nooit over mag klagen, maar Sanneke blijft er maar over doorzagen EN reageert het af op anderen en dat is waar ik het niet mee eens ben en me zwaar aan irriteer.
En een beetje zwelgen is af en toe ook gewoon lekker en moet kunnen.
(Nee Sanneke zwelgt niet maar een beetje I know)
Ik ben wel heel benieuwd naar het schokkende incident nu