Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Op hun blog staat wat uitleg erover

1 like

Hm, klinkt een beetje als een bore out. Het lijkt mij ook echt saai om 10 jaar lang full time te bloggen en daarnaast niks anders doen wat voldoening geeft (een opleiding, baan oid, iets waarin je kan groeien/ontwikkelen).

6 likes

Ja ik heb ook vaak geen flauw idee. Als ze geen voormalig bloggers zijn anno 2010 tast ik vaak al in het duister.

17 likes

Ik wist niet hoeveel vragen het waren. De vorige keren dat ik zoiets keek waren er hooguit 10 vragen. Waarvan de helft niet boeiend. Dacht dat dat wel samen te vatten was.

@Solsikke, dankjewel.

Zij zijn toch nog geen 10 jaar afgestudeerd?
Verder ben ik het met je eens hoor.

Ik zag net een vlog van Bonnie en ik was wel nieuwsgierig naar haar vrienden omdat iedereen ze altijd zo leuk vindt hier. Ik vind ze wel lief tegen elkaar hoor maar impopulaire mening: ik vind het echt een groepje saaie tatta’s :redface:

42 likes

Dat vind ik dus zelf ook van Bonnie … (soort zoekt soort?)

5 likes

Hm ja dat is wel een heel endless weekend

2 likes

Bram is weer in de buurt. Met weer een brandende vraag.

Ik zal nu stoppen met iedere week Bram te delen.

15 likes

welke video? linkje?

De laatste zijn als ik even snel kijk wel allemaal tussen de 4:30 en 6:00 minuten. Van mij mogen ze wel langer duren hoor haha.

1 like
2 likes

Maar ze had een maand of anderhalf maand geleden nog een vriend! Kan me niet voorstellen dat ze iets zou hebben met boef hoor :thinking:

Omg en boef heeft een foto op insta geplaatst met haar “power couple 2019”
Kan t ff niet delen, But its true dus

1 like

Sommige mensen denken dat het sarcastisch is haha

Ik keek hem vroeger vaak en graag (de eerste serie dagelijkse vlogs), ik vond hem wel verfrissend toen. De combinatie van zijn werkethiek met tegelijk een impulsiviteit/speelsheid vond ik heel tof, maar ik ben ergens onderweg m’n interesse verloren. Ik kijk hem nu nooit meer. Het werd een beetje teveel van hetzelfde, inderdaad ook te veel gadgets en ook steeds het duidelijk zoeken naar een nieuwe viral video.

@Boppie Ik ben wel benieuwd wat je zo leuk vindt aan Candice. Ik heb ook vaak in de comments gelezen dat mensen fan zijn van haar, maar ik snap het niet goed. Ze komt op mij nogal saai en vooral heel ongeïnteresseerd over.

2 likes

Nee, ik was op het moment dat ze daarmee begonnen, al lang m’n interesse verloren, dus ik ken Candice alleen van de korte stukjes die ze in de oude vlogs te zien was. Misschien moet ik dan inderdaad eens gaan luisteren!

Haha, dat is inderdaad wel cool van haar (het is ook wel zo :joy:).

Haha serieus, waarom vind je dat? :slight_smile: Mij leken ze echt vet leuk allemaal, en creatief en niet zo standaard. Geen omg-reactie hoor, ben gewoon oprecht benieuwd. Ik vond het zo grappig dat Bonnie zelfs vrienden met haar tandarts werd, ik heb wel het gevoel dat ze heel sociaal is

5 likes

Waren zij niet al vrienden dan? Lijkt me wel gek om vrienden te worden met je tandarts haha

Ik ben ook wel benieuwd trouwens. Ik kan me voorstellen dat het je types niet zijn maar ‘tatta’ is nou niet iets waar ik aan moet denken bij hen. En ik vind ze ook niet saai overkomen ofzo

5 likes