Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Billie Rose is inderdaad weer zwanger.

What’s up met al die youtubers die verrast zijn dat ze zwanger zijn?
Je hebt seks zonder bescherming, kijk eens om je heen, waar denk je precies dat die 7,5 miljard mensen vandaan komen?

61 likes

Zowel Sanny als Billie zeggen dat ze er niet mee bezig waren zwanger te worden

1 like

Wow gaat echt veel te ver ja! Als dit bij Giel was gebeurd dan was hij sowieso uit zn dak gegaan en had hij heel die serie niet meer afgemaakt :joy: best raar ook dat de politie aan dit soort dingen meewerkt

7 likes

Tik hem aan.

Hij was de vorige prankweek ook juist zo geschrokken toen hij werd aangehouden door agenten met getrokken pistool, vind dat extra stom dan nu

Waar werkt Claire lucia ook al weer. Hoe heet die winkel.

Inderdaad! Ik keek het filmpje want het idee met de paspoppen vind ik best leuk. Maar oei, die lach! Zo fake? Moet dat van Annic of was ze altijd al zo? Heb het geluid toen maar uitgezet

Oh man, ik zou haar zo graag eens flink door elkaar rammelen

8 likes

Jeetje zelfs na haar verjaardag stopt het niet.

22 likes

Naar mijn idee is zij gewoon al maanden jarig.

45 likes

Haha wauw inderdaad :joy: nee als man kun je écht niet vintage gaan shoppen hoor! Heel bijzonder dat dit in deze video gaat gebeuren :astonished:

Feliciteren in drievoud alstublieft.

1 like

Wow, ik zie net dat Cowiththeflow al 39K volgers op youtube heeft. Denk dat het niet heel lang meer hoeft te duren voordat ze Rachel (46K) inhaalt. Vind de vlogs van Co ook veel leuker. Ze is heel sprankelend en zij vindt het heel leuk om meer van haar werk te zien

20 likes

Waarom bespreken we Sanne hier eigenlijk nog? Is alles over haar niet al gezegd? Bovendien is ze geen blogger.

5 likes

Vind Co ook heel leuk! Elke vlog wel weer iets waar ik om moet lachen

1 like

Ik heb nu al zin in het eerstvolgende schrikkeljaar en dat Sanne dan lekker gaat zeiken dat ze langer op haar verjaardag moet wachten.

41 likes

Ik vind Sanne en haar nooit veranderende, voorspelbare en pessimistische gedrag ook bijzonder oninteressant en scroll dan ook altijd gauw langs alle berichten over haar zonder ze te te lezen. Snap ook niet waarom ze dag in dag uit besproken wordt en men nog zo veel aandacht aan haar schenkt.

3 likes

Wat mij het meest stoort is dat het hier nooit positief gaat over Sanne en dat zij eigenlijk altijd aan de schandpaal genageld wordt (wat ze wellicht deels zelf veroorzaakt maar dat terzijde). Er zit geen balans in zoals bij andere YouTubers die hier ook besproken worden, het is altijd negatief en dat vind ik gewoon niet cool. Dan vraag ik me oprecht af waarom volg je haar? Of als je haar niet volgt; waarom hou je haar twitter in de gaten als je je toch kapot ergert. Enige wat ik me kan bedenken is om likes binnen te harken achter de rug om van een ander of om jezelf zo beter te voelen. :woman_shrugging:

Maar ik lees er verder inderdaad overheen hoor :slight_smile:

12 likes

Yeah sure.