Ik denk beide. Het komt meer voor omdat bekende mensen met social media de hele dag onderhand aan moeten staan om dingen te delen. “vroeger” deden ze interviews in de hitkrant enzo en gaven ze een concert en dan was het weer klaar. Niet dat dat weinig werk is hoor, maar met het hele social media en alle kritiek die je kan lezen over jezelf is het een stuk meer geworden.
En de drempel is lager geworden om het te delen. Iedereen wil gewoon eerlijk zijn en misschien ergens op een verknipte manier hier ook een beetje een herkenbaarheid van maken/dat mensen je gaan volgen omdat ze hetzelfde meemaken.
Ik kijk nu pas die mukbang video van Noor en Jessie dus sorry voor m’n late reactie
Maar Noor zegt dat ze gestopt is met roken en zegt daarna ‘als ik uit eten ga en het is gezellig dan rook ik wel’ haha volgens mij gaat Noor 4 keer per week uit eten dus gestopt met roken zou ik het niet noemen dan
Misschien is het nooit gezellig als ze uit eten gaat
New York is duur
En ze heeft nu iemand die edit toch? Dat maakt wel verschil
Nee volgens mij zei ze dat ze alles zelf edit maar het voor een werkvlog zoveel werk was omdat ze per dag alles moest bekijken wat ze er in wilde hebben en nu is het schijnbaar makkelijker. Maar ze werkt ook niet fulltime volgens mij, ze zei in haar vlog dat andere meiden waar ze mee om gaat natuurlijk 5 dagen werken en zij niet.
Tja blijkbaar toch wel weer inderdaad. Ze gaat het nu eerst 1 maand doen.
Het lag dus niet aan mij dat ik dit een raar stuk vond… Op een gegeven moment hoorde ik alleen nog maar die lach en niet meer wat Martine zei. En dan klinkt het inderdaad zo nep en monotoon en ze ging zo lang door :"") “whaaaa… Whaaaa… Whaaaa” Ze vond het duidelijk hilarisch.
Inderdaad… En wat martine er over zei, maar dat was niet eens zo grappig? Bijzondere humor hebben die twee haha.
T was sinds een lange tijd dat ik weer eens een video van hen bekeek maar door dat gegeit viel het me behoorlijk tegen haha. Ik zou me ook dood ergeren als ik wat aan het passen was en je hebt hun twee naast je… Ik zou weg gaan
Volgens mij vond ze het helemaal niet zo hilarisch, maar acteerde ze dat ze het hilarisch vond. Gezien de langgerekte neplach.
Die outfit die willemijn aan had uiteindelijk in dat pashok bij de bershka, zo’n cycle short, op dat broekje na wat ik nou ook niet zo bijzonder vond, was het toch een doodsaaie outfit, nou ze stiiiiieeeerven van het lachen??? En dan inderdaad dat trainingspak in de etalage… nou alsof ze nog nooooit zoiets gezien hadden. Ik kreeg het gevoel dat ik naar een grapje zat te kijken, waarin ze net alsof deden, maar dit sloeg toch helemaal nergens op? Precies wat @Willem zegt, van die boerentrienen die alles gek vinden, doodvermoeiend
Als al die youtubers nu is zouden stoppen met het maken van die wegwerptrouwjurkvideos. Bestel nu eens enkele doodskisten en probeer die uit. Een van karton, een van eikenhout en een van triplex
Simplynailogical heeft dat gedaan…
Gewoon testen op ligcomfort, duurzaamheid etc en als ze dan rugpijn krijgen etc en misschien krijgen ze dan weer van een bedrijf een gratis matras. Alles voor de viewsssss
In de nieuwste vlog van Enzo is echt meerdere keren zijn huisnummer in beeld. Hij moet al steeds zeggen dat het niet de bedoeling is dat fans naar zijn huis komen dus ik snap niet waarom hij zijn huisnummer niet weghaalt.
En daarna verkopen op marktplaats ofzo?
Ja, voor een leuk vriendenprijsje.
Hoeveel zouden minions neerleggen voor eentje waar Mascha in heeft gelegen?
Edit: met de Momo-challenge misschien een goed idee nu voor een merchandise lijn
Jeetje die prank van Giel (prankoorlog #3) gaat toch veel te ver, echt naar en niet grappig bah
Wat doet ie dan?
Inbrekers die Stefan overvallen in huis, iedereen op de grond geduwd en best bedreigend enz, Stefan in de kofferbak van een auto totdat de politie hem zogenaamd ging bevrijden. Hij was ook echt helemaal van de kaart