Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

O dat weet ik niet, ik nam het gewoon dat ze vrienden zijn geworden omdat zij bij hem in de behandelstoel lag :stuck_out_tongue:

1 like

Volgens mij was ze al bevriend met haar tandarts! Ik meen me zoiets te herinneren toen ze daar een kerstkaartje van kreeg.
Ik vind Bonnies vriendengroep fantastisch overkomen en ik volg Bonnie sinds december supertrouw mede dankzij de goede indruk die haar friends op me maakten, maar ik kan me voorstellen dat je dat niet kunt vinden, zeker aan de hand van één vlog. In de vlog van Bonnies feestje vond ik die vriend van Marciano bijv. echt vet irritant (om naar te kijken op video zeg maar, ik kan me voorstellen dat hij wel grappig was in het echt/als je erbij was) en vond ik de kneuterige inside jokes enzo een beetje ongemakkelijk om naar te kijken. Geen saaie tatta’s, overigens, wat ik echt grappig vind want ik denk stiekem best vaak “oo zo tatta”, maar bij Bonnie nooit. :woman_shrugging:

3 likes

Ik vind die vriendengroep ook fantastisch, maar herken ook wel wat je zegt over die Boudewijn (?).

Bij mij is het vooral dat ik dat zelf heel erg mis, zo’n vriendengroep waarmee je leuke feestjes hebt en veel leuke mensen met wie je ook één op één (of in kleinere groepjes) afspreekt. En iedereen is altijd zo attent en betrokken. En ik hou zelf ook gewoon van kneuterige dingen die ze ook regelmatig doen. Het lijkt me gewoon heel fijn om altijd wat mensen hebben om op terug te vallen. Ik heb twee goede vriendinnen die op twee uur afstand wonen en dan wat oud-collega’s waarmee ik omga maar heel goed moet plannen wanneer we elkaar weer eens kunnen zien. Ik ben heel introvert en het kost me best veel energie om sociale activiteiten te ondernemen, maar het lijkt me wel heel fijn om zo’n groep om me heen te hebben om af en toe mee te eten, een middagje naar de stad te gaan, even snel wat te drinken etc.

21 likes

Ik zag vandaag Bonnie’s vriendin Wieke en ik vond het echt magisch om iemand van youtube in het wild tegen te komen. Ook al is zij niet eens echt bekend, haha.

23 likes

Ff frustraties uiten. Maar ik kan er echt niet tegen als ik instastories van mensen luister (Shifra bv) en dan beginnen ze een verhaal en dan na 3 woorden ‘oh mijn vriend/kind/hond loopt door het beeld hahaha rest van story afgeleid
Volgende story gaat het verhaal dan eindelijk verder. Echt neem die story gewoon opnieuw op! Vind dit echt zo mega irritant, ik wil het verhaal horen en niet wat er in je omgeving gebeurd op dat moment.

9 likes

Of dat je bij instastories DOOF wordt van die &&&((&(* muziek die ze eronder zetten. Kappen met die onzin als je oortjes in hebt.

die reacties ook. Ik moest wel lachen om deze: “Ze pakt niet eens je hand vast maar je rolex.” :sob::joy:

2 likes

Ik heb Bonnie zelf een keer in het wild gezien en zelfs een paar woorden met haar gewisseld!!!

Nee, het was verder allemaal totaal niet boeiend, maar ik zat daarna te denken dat het eigenlijk wel heel vreemd is dat het voor haar een gesprekje met een vreemde was en dat ze waarschijnlijk dacht dat het dat voor mij ook was, maar dat ik eigenlijk gewoon wist wie zij is :thinking: Alsof ik een beetje stiekem zat te doen ofzo, maarja, om nou heel random mee te delen dat ik haar trouwens ken van youtube zou ook weer vreemd zijn.

5 likes

Ok hahaha helemaal prima als jullie die vrienden van Bon leuk vinden hoor, zoals ik al zei dacht ik al dat het een impopulaire mening was. Maar ik sta wel achter mijn saaie tatta beschrijving. Heb daar ook verder geen specifieke argumenten voor behalve dat ik naar ze kijk en denk: zzzzzzz.

6 likes

Volgens mij is het juist geen impopulaire mening gezien de likes die je er op kreeg :stuck_out_tongue:

Ik ben vlogs aan het terugkijken dus loop wat achter, maar wat is dit stukje uit die verjaardagsvlog van Bonnie op 12:14 :joy:

Ik kan ook echt niet verstaan wat ze zegt na “seksuele”? Vind het eigenlijk iets voor haar om het zo in de vlog te laten :sweat_smile:

Ze zagen er allemaal wel heel leuk uit vond ik!

Volgensmij omdat ze bukt voor die guy en ze een kort rokje aan heeft?

Ik heb ook die podcasts geluisterd maar omg wat een ellende. Candice komt op mij altijd over alsof ze geen levenslust heeft en altijd sacherijnig is en Casey als iemand die totaal geen rekening met haar houdt en er nooit is. Toen ze weer zwanger was hield ik echt mijn hart vast want zij was heel ongelukkig tijdens/na haar bevalling volgens mij.

Maar als ik die verhalen over haar van vroeger hoor lijkt ze me heel leuk en spontaan? Maar volgens mij passen ze helemaal niet bij elkaar en maken ze elkaar eerder ongelukkig.

Ik vind trouwens vlogs van Casey niet interessant maar zijn creatieve video’s wel. Al heb ik niet meer gekeken sinds zijn video met Logan Paul want die vond ik gewoon dom en ik snap niet waarom hij hem een platform gaf.

3 likes

Bonnie en Lotte hebben ook meegepost op egf he jongens remember :crazy_face:

Hahaha ja dit vond ik ook pikant voor Bonnie’s doen. Dat ze ook zo met haar bips gaan schudden…

1 like

En Noëlle, Jill en nog een fantastische, maar die wordt denk ik niet echt gevolgd…

Aimee en Lindsay V

Ja dat snap ik maar ik had het vooral over de bewegingen die ze maakte (en dat ze dit zo in de vlog gelaten heeft).

Oh brrrr, de Huismuts gebruikt ironieloos het woord “Babymoon”. Gruwel. Ben wel benieuwd wanneer haar baby er is, omdat ik nu zelf zwanger ben vind ik de vlogs weer echt leuk, hoewel ik de hoeveelheid Pip wel echt teveel vind.

Gok bij de namen op iets van Lou ofzo, of Lola. Hier nog andere ideeën? :smiley: Hij zal volgende week wel komen.

2 likes

In de vlog van Daddyhox (bah deze naam), hebben ze al wat namen laten vallen die het net niet zijn geworden. Dus dan kun je al een beetje zien welke kant het op gaat. Willem vroeg aan Pip wat zij een mooie naam vindt en dat bliept 'ie er vervolgens uit. Zag eruit als iets van Sophie ofzo :stuck_out_tongue:

1 like