Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Lijkt me echt voor niemand grappig ook…

6 likes

Holy moly in de kofferbak van een auto?? Je zou toch denken dat je laatste uur geslagen heeft zeg

4 likes

Ik vind de laatste tijd de vlogs van de huismuts zo irritant, kijk/keek altijd graag maar nu telkens zo’n geschreeuw van Willem en/of Pip er terwijl ze dingen aan het vertellen is. Nu ook weer Willem en Pip die leuk ‘dansen’ op kei harde grunge muziek. Gewoon echt niet meer fijn om naar te kijken zo. Ligt waarschijnlijk aan mij hoor, doet me denken aan het gevoel wat ik altijd heb als ik iets aan het vertellen ben aan iemand en er overheersend ongevingsgeluid is en ik daardoor zwaar geïrriteerd raak en denk LAAT MAAR!!1!!1 snap echt niet dat Rachel dat wel trekt :sweat_smile:

23 likes

Gister was ik die vlog aan het kijken en stuurde een vriendin van me net op dat grunge stukje een voicememo. Haar reactie:

1 like

Op zich zijn doodskisten voor overleden mensen die daar niet echt last van hebben toch​:thinking::grimacing:

Of mis ik een grap hier?

11 likes

Ja eens!!

Ik ben zelf slechthorend, maar vind dit een beroerde add. De video is leuk hoor (had veel leuker geweest als het geen ad was geweest, maar oprecht iets waarmee je haar leerde kennen), maar hij besteedt 0 aandacht aan zaken die écht belangrijk zijn aan een hoorapparaat, terwijl ze hem wel aanprijst zonder dat in de video 100 procent duidelijk wordt dat het een ad is en geen review.

Daarnaast ben ik fel tegen reclame voor medische hulpmiddelen/geneesmiddelen. Het wel/niet fijn vinden van een gehoorapparaat is super persoonlijk, daarin moet je je eigenlijk niet laten beinvloeden door een ander omdat jij 5 jaar door het leven moet met het specifieke geluid van dat toestel. Dit hoortoestel heeft behoorlijk wat imperfecties die zij niet heeft behandeld. Dit is geen leuke nieuwe trui of iets, maar een apparaat dat voor een slechthorende het verschil maakt tussen wel/niet goed horen.

24 likes

Ik vind het wel leuk dat dat kind wat andere muziek te horen krijgt dan K3. Op de een of andere manier erger ik me altijd dood aan ouders die dan ineens alleen nog maar kindermuziek gaan draaien.

3 likes

Mijn kind krijgt inderdaad de niet altijd voornkinderoortjes bedoelde teksten van Kraantje pappie te horen. :grimacing:

3 likes

Die van mij zingt hard mee met Andre Hazes ‘ik had een slokkie op of waren het die shotjes alles plakt en smaakt naar drop’.

18 likes

Goedzo, muziek hoort ook bij de opvoeding.

4 likes

Ik poste hetzelfde een paar dagen geleden! Dat kind zal best leuk zijn voor hun, maar ik vind het ook gruwelijk irritant… krijst echt de hele tijd overal doorheen. Denk sowieso dat ik er dan iets van zou zeggen als mijn kind de hele tijd op dat volume aandacht vraagt, maar goed dat zeg ik nu haha

1 like

Billie Rose is inderdaad weer zwanger.

What’s up met al die youtubers die verrast zijn dat ze zwanger zijn?
Je hebt seks zonder bescherming, kijk eens om je heen, waar denk je precies dat die 7,5 miljard mensen vandaan komen?

61 likes

Zowel Sanny als Billie zeggen dat ze er niet mee bezig waren zwanger te worden…

1 like

Wow gaat echt veel te ver ja! Als dit bij Giel was gebeurd dan was hij sowieso uit zn dak gegaan en had hij heel die serie niet meer afgemaakt :joy: best raar ook dat de politie aan dit soort dingen meewerkt

7 likes

Tik hem aan.

Hij was de vorige prankweek ook juist zo geschrokken toen hij werd aangehouden door agenten met getrokken pistool, vind dat extra stom dan nu

Waar werkt Claire lucia ook al weer. Hoe heet die winkel.

Inderdaad! Ik keek het filmpje want het idee met de paspoppen vind ik best leuk. Maar oei, die lach! Zo fake? Moet dat van Annic of was ze altijd al zo? Heb het geluid toen maar uitgezet