Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Ik krijg bij 't zien van de vlogs altijd het idee dat Pip op nummer 1 staan en Dibbus (de hond) op plek 10 ofzo. Vind het soms ongemakkelijk om naar te kijken omdat ik het sneu vind om te zien hoe hij er altijd bij loopt alsof hij ‘in de weg’ loopt. Hij kijkt ook zo sip :frowning: En ze reageren ook zo kattig op 'm of dan krijg je 100 sfeerbeelden van Pip te zien en dan eentje van Dibbus oh ja de hond is er ook nog. Maar ze zullen ongetwijfeld van 'm houden

17 likes

Beetje raar als Dibbes op plek 1 komt toch? Maar snap je punt wel :stuck_out_tongue:

1 like

Aww. Ik volg haar niet dus ik kan er niet over oordelen, maar dit breekt mijn hart een beetje

Ik moet bekennen dat ik nog nooit naar haar vlogs heb gekeken, maar het lijkt me juist nogal bizar als je je hond op dezelfde plek zet als je kind. Je kind is iets van jezelf, niet te vergelijken met een huisdier. Voor een hond moet je uiteraard ook goed zorgen, maar ik vind het echt niet te vergelijken met een kind. Ik zou het ook heel treurig vinden als mijn ouders mij op dezelfde plek zouden hebben staan als een hond.

10 likes

Nee is ook niet te vergelijken. Ik hou zelf meer van onschuldige hondjes dan van verwende kindertjes :upside_down_face:

Maar het viel me gewoon op. Vind dat ze altijd zo liefdevol omgaan met Pip maar dat zie ik niet terug bij Dibbus

22 likes

Ah ja, zover kan ik niet meepraten, want ik kijk haar vlogs niet. Het is natuurlijk ook niet de bedoeling dat een hond vergeten of achtergesteld wordt. Ik vind alleen wel dat je je huisdieren onder je kinderen moet plaatsen, maar ik heb geen kind en geen hond dus ik kan me ook niet inleven.

Ow ja!

Ja maar pip plek 1 en dibbes plek 10 is wel wat anders dan plek 4 ofzo. Vind het bij ikvrouwvanjou ook heel leuk om te zien dat ze nog steeds aandacht hebben en lief zijn voor Snor.

20 likes

Heel mooi ingericht wel

Een tijdje terug ging het over Julia van thingsjulialoves. In de vlog van vandaag heeft ze nieuwe wimperextensions laten zetten en ze is er super blij mee. Ik schrok echt van het resultaat omg :scream:.

Is dit serieus hoe het hoort?

5 likes

Ziet er lekker symmetrisch uit ook hahaha

11 likes

Oh jeetje, ziet er echt niet mooi uit…

1 like

Omg dit is niet hoe het hoort haha.

1 like

Omg Sanne zeurt op haar stories al twee dagen over dat ze ziek is en dat ze nu haar verjaardag maar moet overslaan… Tja, ziek is ziek toch? Daar kan niemand wat aan doen en komt nooit uit. Maar echt hoeveel kun je zeiken over je eigen verjaardag?!

Ben trouwens wel serieus benieuwd naar de foto’s van haar 30-years-birthdayparty-cakesmash. Ben benieuwd hoe hysterisch het is :joy:

3 likes

Wat zeurt ze nou. Niemand heeft iets voor haar georganiseerd dus welke verjaardag?

72 likes

Het grote feest wat ze nog steeds verwacht! En alle kaarten die ze hoopt te krijgen omdat haar moeder daar om vroeg!

Haar vrienden houden natuurlijk alles geheim, anders is het niet leuk!! :rofl:

5 likes

Hahaha het ziet eruit alsof ze twee harken aan d’r wimpers heeft geplakt

8 likes

Ik zat nog te denken over de blog van Cynthia. Op zich vind ik het wel leuk, al die persoonlijke blogjes. Ik hoop namelijk dat het persoonlijk bloggen weer een revival krijgt na de influencer hype.

Maar ik vind haar zelf gewoon niet zo sympathiek over komen. Door bv die wijnsnob tweet laatst, maar dat is een van vele voorbeelden. En dan wordt dus zo’n persoonlijk blogje ook gelijk minder interessant.

Bovendien zorgt het feit dat ze zo vaak stock foto’s gebruikt er ook voor dat het zo’n lekker makkelijk opvulartikel wordt. Bv bij het artikel van vandaag, over haar favoriete fastfood. Dan denk ik: wilde je dit écht delen? Of moest er iets nieuws online? Dat vind ik echt jammer, als je zoiets merkt bij bloggers.

9 likes

Ik denk dat dat ook een teken is van hoe snel deze blog geschreven is. Als je veel teksten snel achter elkaar schrijft sluipen er al snel van dit soort foutjes in.

1 like

Oprecht al een week ELKE tweet gaat erover. Vol verwachting en vooringenomen teleurstelling. Ik vind het zo bijzonder?!

5 likes