En speciale parkeerplaatsen bij de wallmart en target etc voor veteranen.
Wel een trauma rijker, maar wel verzekerd van een plekje om je auto neer te zetten.
ik ben voor!
Hij is live
Is dat niet ongemakkelijk om steeds je pasje te laten zien? Degene die toen voor mij ging shoppen vergat steeds dat pasje, omdat het fout voelde.
Ja ik ook en het is ook helemaal niet grappig. Ook dat hele stuk vandaag dat ze aangeschoten is en dan al die shots die dat soort van grappig moeten benadrukken? Ik vind het leuker als ze gewoon rustig doet en haar leven laat zien, niet zo lollig probeert te zijn.
Jezus het is ook echt nooit goed hè?
Ik heb het niet gekeken. Ik gun iedereen een droombevalling, maar echt, ik werd bijvoorbeeld ingeleid en kreeg een weëenstorm, echt niks hielp wat ik had geleerd. Dus ik heb geen zin om te horen hoe je kan zorgen dat je relax bent en een goede bevalling kan hebben. Ik vind dat ze altijd heel erg doet of alles maakbaar is, maar op sommige dingen heb je geen invloed (in het algemeen krijg ik die indruk van haar, maar ik kijk tegenwoordig haar video’s niet meer…)
Nou en zelfs dan niet hoor, dat doet toch pijn 
Maar ze zeggen toch ook een aantal keer dat ze geluk heeft gehad?
Ojee wat erg jaarlijks gaan 300 kippen en konijnen dood door defensie. KAMERVRAGEN!!! Maar megastallen en plofkip is geen punt hoor ga zo door jongens 
Annic heeft het heel de tijd over RUST NEMEN, rust rust rust, voor een betere bevalling, een voorbeeldig kind dat meteen doorslaapt. Ik kan dan alleen maar denken, ja als ik stink rijk was geweest en twee dagen per week zou werken zou ik ook wat meer RUST hebben. Ik vind haar uitspraken zo vermoeiend.
Stink rijk maar wel he-le-maal selfmade hoor!!11!
Ik vond het ook een irritante video, alsof alles bij haar altijd zo vanzelf gaat. Maar mbt rust nemen, als het je eerste kindje is moet dat best lukken toch, iedereen heeft toch recht op verlof vanaf in ieder geval week 36?
BRAM 

whoehoeee
Dat bij 3:47 vind ik echt herkenbaar. Ik roep al tig jaar dat mannen veel te snel ‘ik hou van je’ er uit floepen. :’)
Ik schrik echt van die pakketten die ze aanbieden !
750 euro basispakket en 1500 premium pakket !
Zo veel meer service krijg je niet eens bij het basis als ik het vergelijk met mijn verloskundige. En ik ben nog geen 200 euro kwijt !
Whut, en ze is 3??
Ik denk dat ze Noor bedoelt.
Hahahah mega lolllzzzz
Hahaha