Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Ik kan er nog steeds niet bij dat ze verwachtte dat iemand een feest organiseerde EN betaalde…

8 likes

Welkom in het magische brein van Sanneke

8 likes

Ik was gisteren jarig (dus elke keer weer vlak voor Sanne haha) en ik vind mijn eigen verjaardag nog steeds een leuke dag steeds. Maar door al dat geklaag vaan haar erover en hoe ‘groot’ zij het maakt denk ik soms haast dat ik niet genoeg geef om mijn eigen verjaardag of zo?

(Lastig uitleggen haha. Ik word gewoon een beetje ongemakkelijk van die tweets, als ik zie dat iemand er ZO mee bezig is en ik zelf niet)

Wat betreft Cynthia: ze vertelt wel vaker dat ze ongeveer een maand vooruit schrijft. Daardoor merk je ook wel dat er soms ‘geforceerde’ content online komt of zo, zoals dat fastfood artikel…

2 likes

Valt mee dat ze de term ‘crowdfunding’ nog niet heeft laten vallen. Dat haar volgers een feestje kunnen organiseren :roll_eyes:

7 likes

Pas op! Straks breng je haar nog op ideeën hahaha

2 likes

Feestfunding heuj

1 like

Oh dat is echt heel erg heftig! Vorige keer dat ze het bij haar had gedaan was het ook al zo rampzalig

2 likes

Ik snap wel wat je bedoelt, maar weet niet of het mooier was geweest als ze zelf haar eten op de foto had gezet?

(Al had ze misschien a la Noor met pizzadozen kunnen poseren :grin:)

Gebruik op mijn blog eigenlijk ook alleen maar stockfoto’s, heb geen goede camera en geloof ik ook geen plezier in fotografie, en zou het jammer vinden als mensen afhaken omdat ze mijn foto’s zo amateuristisch vinden.

Maar je zet me wel aan het denken erover, haha.

1 like

Hm ja ik vind beeld zelf heel belangrijk. En als iemand stockfoto’s gebruikt zie ik dat meteen (omdat ik het zelf ook wel eens doe, dus ik kom dezelfde foto’s tegen). Af en toe vind ik niet erg, maar als je het altijd doet vind ik het je blog minder persoonlijk maken, dat is iets wat voor mij zwaar weegt. Ik maak overigens heel veel foto’s voor mijn blog gewoon met m’n telefoon!

1 like

Veenmollenalert

1 like

@tuula Ik haak hier even op in. Ik kom eerlijk gezegd vaker terug naar de blog van tuula omdat naast een fijne schrijfstijl en leuke onderwerpen, de foto’s ook goed en relevant zijn. En stockfoto’s vind ik echt minder mooi. Met telefoons kun je echt goede foto’s maken en stockfoto’s zijn (vind ik) zo nep en komen op mij vaak een beetje lui over. Dus dat is inderdaad voor mij wel een reden minder vaak naar een bepaalde blog terug te gaan.

3 likes

Wie liep hier nou de hele tijd Bram in de buurt te pluggen? Bedankt/lekker dan want ik wil nu alles kijken, moet er hard om lachen :joy:

8 likes

Onder andere ik :joy:. Leuk he! Nog meer mensen hebben het wel gedeeld al! Hebben een Bram fanbase hier volgens mij.

2 likes

Hier ging het vandaag of laatst nog over toch? :thinking:

41 likes

Omg wel heeeeel toevallig haha

7 likes

‘hebben jullie huisdieren?’ wat een engagement he

44 likes

Jokes on him, hij is nu allemaal verhalen van 17 jarige meisjes over hun dode huisdieren aan het beantwoorden.

59 likes

en @tuula goh, ik schrik er een beetje van hoe belangrijk het is. Wel goed dat jij het ook nog eens benoemt hoor @lijnewiets. Misschien toch tijd om fotograferen een kans te geven.

(En mochten hier meiden zitten die met me mee willen denken dan hoor ik het heel graag, want zou bij het grootste gedeelte van m’n blogs echt niet weten wat voor foto’s ik er zelf bij had kunnen maken. :see_no_evil:)

Overigens vind ik jouw foto’s altijd echt heel mooi @tuula, ik denk dat jij ook gewoon echt oog hebt voor wat visueel mooi is!

2 likes

Sanne maakt haar onderlip ook altijd zo nattig voordat ze een insta story maakt.Vind dat er altijd zo vies uitzien

1 like

Ik heb het idee dat zij iedere maand jarig is?? Gaat altijd over haar verjaardag

20 likes