Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Oh man, ik zou haar zo graag eens flink door elkaar rammelen…

8 likes

Jeetje zelfs na haar verjaardag stopt het niet.

22 likes

Naar mijn idee is zij gewoon al maanden jarig.

45 likes

Haha wauw inderdaad :joy: nee als man kun je écht niet vintage gaan shoppen hoor! Heel bijzonder dat dit in deze video gaat gebeuren :astonished:

Feliciteren in drievoud alstublieft.

1 like

Wow, ik zie net dat Cowiththeflow al 39K volgers op youtube heeft. Denk dat het niet heel lang meer hoeft te duren voordat ze Rachel (46K) inhaalt. Vind de vlogs van Co ook veel leuker. Ze is heel sprankelend en zij vindt het heel leuk om meer van haar werk te zien

20 likes

Waarom bespreken we Sanne hier eigenlijk nog? Is alles over haar niet al gezegd? Bovendien is ze geen blogger.

5 likes

Vind Co ook heel leuk! Elke vlog wel weer iets waar ik om moet lachen

1 like

Ik heb nu al zin in het eerstvolgende schrikkeljaar en dat Sanne dan lekker gaat zeiken dat ze langer op haar verjaardag moet wachten.

41 likes

Ik vind Sanne en haar nooit veranderende, voorspelbare en pessimistische gedrag ook bijzonder oninteressant en scroll dan ook altijd gauw langs alle berichten over haar zonder ze te te lezen. Snap ook niet waarom ze dag in dag uit besproken wordt en men nog zo veel aandacht aan haar schenkt.

3 likes

Wat mij het meest stoort is dat het hier nooit positief gaat over Sanne en dat zij eigenlijk altijd aan de schandpaal genageld wordt (wat ze wellicht deels zelf veroorzaakt maar dat terzijde). Er zit geen balans in zoals bij andere YouTubers die hier ook besproken worden, het is altijd negatief en dat vind ik gewoon niet cool. Dan vraag ik me oprecht af waarom volg je haar? Of als je haar niet volgt; waarom hou je haar twitter in de gaten als je je toch kapot ergert. Enige wat ik me kan bedenken is om likes binnen te harken achter de rug om van een ander of om jezelf zo beter te voelen. :woman_shrugging:

Maar ik lees er verder inderdaad overheen hoor :slight_smile:

12 likes

Yeah sure.

Maar laten we eerlijk zijn; ze tweet toch ook zelden iets aardigs/leuks/liefs.

1 like

Geen idee, ik volg haar verder niet. En als ze inderdaad niets boeiends te melden heeft dan zie ik ook geen reden om haar te volgen of om dat hier te dumpen

Zelfde reden waarom ik dat programma van de Kardashians kijk. Soort tijdverdrijf, leedvermaak, ergernis en non stop verbazing

4 likes

Ik weet niet of dit aan mij is (voelt wel zo n.a.v. mijn vorige post), maar ik lees hier wel altijd mee en post hier ook regelmatig dingen, en echt niet alleen maar positieve dingen. En dit topic hoeft ook niet positief te zijn en ik vind het chill dat iedereen hier kritisch is, maar ik vind een goede balans wel belangrijk

Ik kijk zelden in het Beutyblogtopic dus lees eigenlijk vrij weinig over Mascha. Vind dit topic juist wel een fijne afwisseling tussen kritische (negatieve) reacties in combinatie met positieve reacties wanneer iemand een toffe video oid heeft gemaakt (bijv. Bonnie met haar Kringloopkwartier). Maar bij iedereen ligt de grens ergens anders natuurlijk en ook niet iedereen leest alles dus dit blijft altijd discutabel

Hahaha ik moest zo hard lachen om Monica in haar nieuwe blog. Dat ze zooo erg opziet tegen vaccinaties voor op reis dat ze zegt ja durf ze ook weer niet niet te nemen want ja zal je zien dat ik dood ga aan gele koorts ofzo. Snap de afweging helemaal haha.

30 likes

Zelfkastijding, nee grapje :stuck_out_tongue_winking_eye:

@Xiomara ik snap je punt, maar als veel mensen hier nu hetzelfde over haar denken dan is het toch niet anders? Ze creeert zelf zo’n stortvloed aan negativiteit? Als iemand hier iets positiefs zegt kan dat gerust, maar moet iemand dat dan maar verzinnen om een tegenwoord te creëeren.
Wat een lariekoek dat dan voor likes is :face_with_raised_eyebrow:

En nu ik dit type bedenk ik dat er vaak positief over Sanne’s haar wordt gesproken.

1 like

jaaa zo jammer want ik vind haar vlogs altijd wel heel leuk! het lijkt steeds erger te worden ofzo