onze gaby heeft ook weer een nieuwe picca.
Scarlet & Joyce van Ik vrouw van jou praten ook constant met stemmetjes. DE HELE TIJD.
En dat nog wel gecombineerd met een boodschappennet voor om je tet.
En een topje die ze net zo goed uit had kunnen laten.
In ieder geval is het zonder plastic en herbruikbaar. #gabybewust
#staypositive #duurzaam
Van onder chill en zondags. Van boven… eh. Boodschappennet ja. #zondagwasdag?
Twee kaatseballen in een net, geen letter van banket.
O, kom maar eens kijken wat je op mijn Instagram-feed vind, Alles gekregen van die goede PR-Sint.
Ik vind dit echt bizar, hij is een best bekende gaming youtuber en hij is net verhuisd en er staan nu al allemaal kijkers voor het gebouw waar hij woont; minuut 10:00
Meer views.
Oh ik vind dit zo lastig om te kijken. Wel interessant hoor, maar ik zou echt janken. Met dat gekrijs dwing je toch geen respect af?
Tja Amerika… En maar afvragen waarom de mensen in defensie PTSS hebben. Maar hé, gelukkig krijg je met je pasje in elke winkel 20% korting. Dat verzacht wel de pijn /s
Gaby topic anyone?
En speciale parkeerplaatsen bij de wallmart en target etc voor veteranen. Wel een trauma rijker, maar wel verzekerd van een plekje om je auto neer te zetten.
ik ben voor!
Hij is live
Is dat niet ongemakkelijk om steeds je pasje te laten zien? Degene die toen voor mij ging shoppen vergat steeds dat pasje, omdat het fout voelde.
Ja ik ook en het is ook helemaal niet grappig. Ook dat hele stuk vandaag dat ze aangeschoten is en dan al die shots die dat soort van grappig moeten benadrukken? Ik vind het leuker als ze gewoon rustig doet en haar leven laat zien, niet zo lollig probeert te zijn.
Jezus het is ook echt nooit goed hè?
Ik heb het niet gekeken. Ik gun iedereen een droombevalling, maar echt, ik werd bijvoorbeeld ingeleid en kreeg een weëenstorm, echt niks hielp wat ik had geleerd. Dus ik heb geen zin om te horen hoe je kan zorgen dat je relax bent en een goede bevalling kan hebben. Ik vind dat ze altijd heel erg doet of alles maakbaar is, maar op sommige dingen heb je geen invloed (in het algemeen krijg ik die indruk van haar, maar ik kijk tegenwoordig haar video’s niet meer…)