Nou en zelfs dan niet hoor, dat doet toch pijn
Maar ze zeggen toch ook een aantal keer dat ze geluk heeft gehad?
Ojee wat erg jaarlijks gaan 300 kippen en konijnen dood door defensie. KAMERVRAGEN!!! Maar megastallen en plofkip is geen punt hoor ga zo door jongens
Annic heeft het heel de tijd over RUST NEMEN, rust rust rust, voor een betere bevalling, een voorbeeldig kind dat meteen doorslaapt. Ik kan dan alleen maar denken, ja als ik stink rijk was geweest en twee dagen per week zou werken zou ik ook wat meer RUST hebben. Ik vind haar uitspraken zo vermoeiend.
Stink rijk maar wel he-le-maal selfmade hoor!!11!
Ik vond het ook een irritante video, alsof alles bij haar altijd zo vanzelf gaat. Maar mbt rust nemen, als het je eerste kindje is moet dat best lukken toch, iedereen heeft toch recht op verlof vanaf in ieder geval week 36?
Ik heb hem helemaal uitgekeken tijdens de afwas. Allereerst is Femme Amsterdam een elitepraktijk. Ze bieden extra zorg aan tegen een meerprijs. Daar staan vrouwen om te springen dus weigeren ze zorg aan vrouwen die enkel het standaardpakket willen nemen. Wil niet zeggen dat ik er zelf geen gebruik van zou maken, maar met geld is alle rust, ontspanning, aandacht, accupuntuur etc. waar zij over praat nou eenmaal te koop. Dat garandeert geen superbevalling, maar draagt wel bij aan de algehele ervaring. Dat ze daar nooit op reflecteert (zelfde met haar verbouwingen en trouwerijen) maakt dat al dit soort videos in mijn allergiezone zitten.
BRAM whoehoeee
Dat bij 3:47 vind ik echt herkenbaar. Ik roep al tig jaar dat mannen veel te snel ‘ik hou van je’ er uit floepen. :’)
Ik schrik echt van die pakketten die ze aanbieden !
750 euro basispakket en 1500 premium pakket !
Zo veel meer service krijg je niet eens bij het basis als ik het vergelijk met mijn verloskundige. En ik ben nog geen 200 euro kwijt !
Whut, en ze is 3??
Ik denk dat ze Noor bedoelt.
Hahahah mega lolllzzzz
Hahaha
Ja ik, ik ben normaal geen fan van haar, maar ik vond het echt een super mooie video. Voel me nu helemaal optimistisch over de bevalling. Je weet natuurlijk nooit hoe het wordt, maar je kunt er maar beter ontspannen in gaan en daar heeft deze video bij mij echt bij geholpen. Vond haar heel prettig in deze video.
Maar iedereen heeft toch zwangerschapsverlof voor de bevalling, dat is toch juist zodat iedereen die rust kan nemen?
Hahahaha, het is iig geen babyOlivia meer.
Leuke tip! Kende haar niet en vind dat thema interessant.
WIE DAN
Geen idee of iemand haar kent maar na een aantal jaar van speculaties en gedoe is Meredith Foster (StilaBabe09) er voor uit gekomen dat ze last heeft gehad van een eetstoornis.
Wat eigenlijk veel mensen al wel dachten, nu dan toch bevestigd.
Haha ja maar hoeveel rust heb je werkelijk als er 1 of 2 (jonge) koters rondlopen. En een hond ofzo.