in de laatste weekvlog van Tien vertelt ze over haar onzekerheid, namelijk haar lichaam na de bevalling en wat social media daarin voor rol speelt. Zo sneu als ze dan moet huilen. en willemijn komt haar dan zo lief troosten!
Hahaha ik dacht ook dat de post daarover zou gaan
Omg de lach van Martine in de vlog van vandaag. Is dat echt?? Bizar
Ik vind dit echt heel erg zorgwekkend. Het kind is net 1 jaar oud en heeft al 15K subs.
En de ouders lekker cashen met ondertussen 4 actieve kanalen
Ik ken ook iemand die dit een jaar of 8 geleden nog heeft moeten doen, wel in Be ipv NL.
Ik lees hier vaak kritiek op Annic maar wat zouden jullie dan willen zien? Dat ze steeds zegt: ja jongens ik heb m’n huis verbouwd en disclaimer - ik weet dat niet iedereen dat kan maar ik heb nu eenmaal geld?
Ze zeggen in die bevallingsvlog ook dat je geluk moet hebben. Vergeet trouwens niet wat zij daar voorafgaand heeft meegemaakt, waar ze over heeft verteld. Ik geloof dus niet dat ‘alles bij haar vanzelf gaat’.
Ik kijk haar vlogs regelmatig, juist omdat ze ver van mij afstaat.
Leuk idee, maar die lasagne wil je toch niet eten?
Wat in de Nederlandse hel is Luxy voor een naam?
Nee haha! Lasagne met bloemkool, boerenkool (?) en pompoen. En geen bechamelsaus. Wel heel tof idee, enze was ook echt sip dat sommige dingen zonder plastic waren maar dan niet lekker of ei bv wat ze niet eet.
Echt fout maar ik vind Lars zo leuk in de nieuwste vlog van Monica als hij in bed ligt met Zara-Lizzy. Zo lief en dan dat blonde haar en die tatoeages
Ze hebben een caravan van het merk Lux. Als het een jongen geweest was zou hij Lux geheten hebben, ze kregen een meisje dus het werd Luxy.
Tldr: kind is vernoemd naar caravan
Arm kind
Oh ik heb ook weer eens een vlog gekeken van Monica en ben echt benieuwd wat ze in Afrika heeft gedaan. Zo geheimzinnig
El son hahahahahahhahahahahahhahahahahahahhahahahahahahahhahahahaha dat is pas echt wat in de Nederlandstalige hel.
Laat me raden, Debbie?
Huh dat slaat ook nergens op haha Lux is juist een meisjesnaam. Ik moet dan denken aan Kirsten Dunst uit The Virgin Suicides.
Gelukkig is het geen meisje geworden dan
Edit: oh wacht het is wel een meisje, balen man
Had even een error want las iets soortgelijks over de zoon van Jim die Lux heette of dit was een droom, want de discussie is precies hetzelfde (ook dat Lux een meisjesnaam is), helemaal in de war
Ja same! Was met elk nieuw stukje info aan het proberen uit te vinden waar ze nou was. Denk nu regio Oeganda, Rwanda, Congo, Burundi. Combi van reistijd, tijdverschil, vaccinaties en omgeving hahah
In de comments werd Waar is de Mol? Genoemd. Misschien zit ze daar met Johnny voor opnames.
Ik denk gebaseerd op vluchttijd dat ze naar Tanzania (Kilimanjaro airport) vloog (mijn vriend vloog daar twee weken geleden heen dus vandaar dat ik het herkende, ik heb niet als een stalker alle vluchten naar Afrika zitten checken )