Waren het nou ook de bellinga’s die toen in die truc van Rambam trapte (schadelijke energiedrank promoten)? Of was dat een andere familie? Echt bizar hoe je zo alles publiekelijk gooit.
Oja ik zie het nu, de Wanders familie blijkbaar. Dit is echt een hele nieuwe wereld voor me, wist niet dat er meerdere vlogfamilies bestonden. 
Volgens mij heeft ze der ogen laten laseren want normaal droeg ze altijd een bril. En je zag een keer een story op instagram dat ze bij een oogarts/opticien was.
Oh ik dacht dat het misschien zou gaan over een schoonheidsideaal ding, aangezien Saske nu toch nauwelijks makeup meer draagt? Achja volgende week weten we het
Ja dacht ik ook aan maar moet je daar je best voor doen??
Ik heb dat stukje gemist dat ze zeiden dat Saske der best er voor heeft moeten doen? Alleen dat je het nu aan haar kon zien en dat ze veel aan die video heeft gedaan.
Het lijkt mij wel interessant als het gaat over ogen laseren, zou dat zelf ook wel willen.
Ik heb wel vluchten gecheckt hiha. Ik ben in Tanzania geweest en herkende de omgeving niet echt, als in waar ik was waren niet zullen bergen en meren. Maar de rest klopt inderdaad wel!
Ik dacht ook afvallen of sporten oid. Als je het aan iemand kan zien in een video (dus oppervlakkig en iemand die je niet ‘echt’ kent) en het heeft veel werk gekost, dan zijn er maar weinig dingen die daarbij passen.
Ogen laseren is toch niet een proces van een half jaar lijkt me?
Ja dit dacht ik ook!
Ik denk oprecht dat het dus ogen laseren is omdat ze altijd een bril droeg en nu dus niet en ook op foto’s niet meer. Er was dus ook een story dat je zag dat ze een oogtest aan het doen was en dat zou in een video komen.
Maar dat ging toch over het editen van de video dat ze daar al even mee bezig zijn en dat dat veel werk kostte, niet wat er aan haar verandert is.
Dan denk ik dat het gaat over make-up, omdat het voor sommige mensen echt moeilijk kan zijn om zonder de deur uit te gaan en dit dus een heel proces kan zijn. Anders weet ik het ook niet!
Volgens mij ging Saske wel vaker zonder make-up over straat/ in video’s.
Ja sowieso gaat het over dr ogen, wel heel toevallig dat ze nu geen bril meer draagt. En ze ging inderdaad wel vaker zonder make-up naar buiten
Nog erger is als hij haar meertje noemt.
Dat zou goed kunnen, haha. Dan heb ik het verkeerd gehoord/begrepen
Ik vind de reactie van Lotte inderdaad niet heel tactisch en doordacht, maar volgens mij bedoeld ze het hartstikke goed. Deze reactie van Sanne vind ik dan weer lullig en onnodig.
Eens! Komt inderdaad niet zo tof over.