Ik heb dat stukje gemist dat ze zeiden dat Saske der best er voor heeft moeten doen? Alleen dat je het nu aan haar kon zien en dat ze veel aan die video heeft gedaan.
Het lijkt mij wel interessant als het gaat over ogen laseren, zou dat zelf ook wel willen.
Ik heb wel vluchten gecheckt hiha. Ik ben in Tanzania geweest en herkende de omgeving niet echt, als in waar ik was waren niet zullen bergen en meren. Maar de rest klopt inderdaad wel!
Ik dacht ook afvallen of sporten oid. Als je het aan iemand kan zien in een video (dus oppervlakkig en iemand die je niet āechtā kent) en het heeft veel werk gekost, dan zijn er maar weinig dingen die daarbij passen.
Ogen laseren is toch niet een proces van een half jaar lijkt me?
Ja dit dacht ik ook!
Ik denk oprecht dat het dus ogen laseren is omdat ze altijd een bril droeg en nu dus niet en ook op fotoās niet meer. Er was dus ook een story dat je zag dat ze een oogtest aan het doen was en dat zou in een video komen.
Maar dat ging toch over het editen van de video dat ze daar al even mee bezig zijn en dat dat veel werk kostte, niet wat er aan haar verandert is.
Dan denk ik dat het gaat over make-up, omdat het voor sommige mensen echt moeilijk kan zijn om zonder de deur uit te gaan en dit dus een heel proces kan zijn. Anders weet ik het ook niet!
Volgens mij ging Saske wel vaker zonder make-up over straat/ in videoās.
Ja sowieso gaat het over dr ogen, wel heel toevallig dat ze nu geen bril meer draagt. En ze ging inderdaad wel vaker zonder make-up naar buiten
Nog erger is als hij haar meertje noemt.
Dat zou goed kunnen, haha. Dan heb ik het verkeerd gehoord/begrepen
Ik vind de reactie van Lotte inderdaad niet heel tactisch en doordacht, maar volgens mij bedoeld ze het hartstikke goed. Deze reactie van Sanne vind ik dan weer lullig en onnodig.
Eens! Komt inderdaad niet zo tof over.
āja i know, slecht voor het milieu maar daarvoor bestel ik al teveelā Dus dat is een reden om het dan maar gewoon voort te zetten?! Ik snap dit dus echt niet hè⦠š¤¦
Huh wat een domme gedachtengang?
Haha, geef dan gewoon toe dat je er niet zo mee bezig bent.
Ik las dit net ook vol verbazing. Eerste gedachte was wtf, toen dacht ik āzeg dan niksā en nu vraag ik me af hoezo ze überhaupt zoveel bestelt dat haar man zich ervoor schaamt. Blijkbaar nog nooit gehoord van minder consumeren en in de stad iets kopen en passen ipv alles online in grote getallen dus dan maar retourneren.
Jep zorgt in de hele productieketen voor alleen maar meer uitstoot, verpakkingsmateriaal en kosten. Echt zo onnodig. Sowieso snap ik niet dat je zoveel (zo vaak) kleding bestelt, maar dan ook nog eens van alle stukken verschillende maten. Snap dat dat lastig is en zeker met een kindje, maar ga dan idd gewoon naar de stad. T is ook allemaal van de Zara geloof ik, dus t is niet iets wat je niet āofflineā zou kunnen passen/kopen ofzo
En het dan ook nog goed proberen te praten dat je dan maar alles in een keer bestelt. Yeah right
Dit soort mensen moeten maar gewoon weer de stad in gaan en in de fysieke winkel kleding passen. Zo zonde allemaal. Als je de maat niet precies weet, ga gewoon even passen ipv alle maatjes laten bezorgen.