Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Mijn vriend kijkt wel eens mee als ik vlogs kijk en hij vond Claire altijd leuk om mee te kijken, vooral vanwege haar uiterlijk :joy: en omdat ie gek op New York is, maar hij zei gisteren: zet dit asjeblieft uit. Ze kan niet één zin meer normaal uitspreken en wil continue grappig doen.

Nou, helemaal mee eens, vond haar vlogs altijd leuk maar kan dit niet meer aan.

En oh my God ik kan het niet aan hoe schattig het kind van Monica is. Wat een dotje.

6 likes

Oohh ja indd. Ik vind Claire heel leuk, maar dat praten… Als je er op gaat letten is het zó irritant. Indd geen enkele zin die er gewoon normaal uitkomt. Echt jammer, want ik vind haar vlogs verder wel leuk…

1 like

De naïve persoon in mij vindt het gewoon bizar dat mensen dat A) durven te doen en B) daar schijnbaar geen moeite mee hebben om dat te flikken want het zijn vaak mensen die vaker dat soort dingen flikken (hotelkamer ontzettend smerig achterlaten etc).

6 likes

Jaaa, zij heeft zo een vrolijkheid waarbij het soms lijkt of ze gaat exploderen van vreugde!

13 likes

Ik begrijp je mening en het is ook soms een kwestie van luiheid, maar tijd is ook heel kostbaar. Als mensen die tijd beter kunnen besteden aan meer waardevolle dingen, is bezorgen van boodschappen toch een mooie optie? En milieu technisch gaan er zo ontzettend veel mensen met de auto boodschappen doen, dat het denk ik beter voor het milieu is als de bezorger dit in een keer, in een meer efficiëntere, rit kan doen.

3 likes

Zoo ik bestel wel vaak mn kleren ( brn dik maar wil er fashionable uit zien en het internet heeft dan net iets meer te bieden)
Maar ik ken mn lichaam heel goed dus weet wat past en niet. En als het niet helemaal goed zit geef ik het gwn weg of vermaak ik t of wat dan ook. Maar voor 700 euro bestellen en dan 2 dinge n houden omdat je geen zin hebt om nasr de winkel te gaan…
En vervolgens zeuren over dat het warm is im februarie en dat winkels verdwijnen. Jaa daaag

14 likes

waren we allemaal maar zoals jij

38 likes

Wat fijn voor je.

Hopelijk heb je door dat je nu echt overkomt als een elitaire snob.

Ik ben het helemaal met je eens qua bestellen van dozen vol kleding die weer terug worden gestuurd, en ook over de enorme consumptiemaatschappij die er is, maar die opmerking over mensen die lui zijn en zelf maar boodschappen moeten doen, slaat nergens op. Dit is een godsgeschenk voor mensen die elke dag om 7 uur 's ochtends richting hun werk vertrekken en pas weer om 19.00 's avonds thuis zijn, en evt. ver van een supermarkt wonen.

Dat jij ruim de tijd hebt om hup op je fiets te springen om boodschappen te doen, betekent niet dat dat voor iedereen het geval is.

32 likes

Omdat er mensen waren die het wel fijn vonden als onze geliefde Bram in de buurt gedeeld word:

Joe joe

13 likes

Nou ja dat Lotte niet het scherpste mes in de lade is heeft ze al wel laten zien met die hele zonnebanksituatie is he.

52 likes

Mijn nieuwe favoriete opmerking!

5 likes

Die bezorgfietsers rijden vaak op onveilige e-bikes, werken bij bedrijven die ze zo minimaal mogelijk verzekeren (terwijl ze keihard trappen om zo snel mogelijk te zijn zodat hun prestaties hoog blijven) en tot voor kort weigerden ze in dienst te nemen. Ook zien ze hun lonen gestaagd dalen omdat ze werken voor platformen die geen donder om de bezorger geven. Als je zo streng bent op het bezorgen van boodschappen is dit er wellicht een om bij na te denken? Het bezorgen per fiets is iets beter voor het milieu, maar daar stopt het ook.

4 likes

zit lotte’s beste vriendin nog hier op het forum? op egf toen wel
leuk voor lotte (en haar vriendin haha) dat ze daar op bezoek gaat (Amerika)

1 like

jaaa dat weet ik wel 100% zeker van veel vloggers dat ze meelezen haha

Annemerel is een leuke meid maar heb geen vlog meer aangeklikt sinds ze met Tuur is. Dat tuurtje en meertje de hele tijd…en al die duimpjes omhoog. Tuur is echt de oudere versie van foefje.

11 likes

Wow lullig. Alsof ze dat nodig had ook…

1 like

Wanneer je alle andere interessante plekken in je huis al gebruikt hebt voor je insta-fotoshoots.

75 likes

Ik blijf me verbazen over haar foto’s. Hoe verzint ze het haha.

8 likes

Herkende het verhaal van @broodjepindakaas omdat ik het krantenartikel ook had gelezen, ging over Sans online.
https://www.tubantia.nl/rijssen-holten/wat-nu-deze-twentse-webshop-krijgt-helft-van-alle-bestellingen-retour~a78220d1/

1 like

Ik zit dagelijks zo in een hoekje van mijn keuken, op mijn tenen.

4 likes