Wel mooi haar. Maar voor de rest is het net alsof ze in die blender heeft gekotst en zich probeert te herpakken en iemand neemt op dat moment net een foto.
Hahahahahahah dit is zo waar
Dit soort foto’s zijn voor mij wel altijd een soort extra reminder dat ik hartstikke tevreden ben met mijzelf.
Ze heeft in de blender geplast…
Ik hou best wel van een niet realistische geposeerde instagram post op zn tijd maar dit slaat echt nergens op. Ga dan op zijn minst even in de keuken staan
Ik vind haar voeten altijd zo grappig op die foto’s.
Wie zei nou laatst dat ze steeds meer op Kim Holland leek? Ik kan het niet meer niet zien.
Ik denk dat jij wat retail therapie nodig hebt
Ik zou het wel in 3 aparte bestellingen doen! Meer om uit te pakken
Maar wat koppel je dan aan het hedonisme? De consumptiemaatschappij?
Misschien is lui zijn dus eigenlijk beter voor het milieu dan heel ijverig zijn, wat gaat dan voor
Oh oeps @hvo ik antwoord op jouw post maar reageer op het citaat.
Ik ben het met je eens, ik vind boodschappen thuis laten bezorgen echt een overbodig en vreemd concept (behalve voor mensen die slecht te been zijn dan).
Uitslapen… LUI!
Ik probeer me niet in de duurzaamheidsdiscussie te mengen, maar wat vind je er overbodig en vreemd aan?
Ik vind dat je gewoon naar de supermarkt kan gaan en ik niet geloof dat je daar nooit in de week tijd voor hebt. Ik vind het gewoon extreme luxe. Oh en ik vind het gewoon raar dat je alles tegenwoordig online kan bestellen haha. Geen idee trouwens of boodschappen bezorgen zo slecht is voor het mileu maar voor mij voelt het wel als een raar concept. Nogmaals voor oudere mensen of mensen die slecht te been zijn snap ik het wel.
Waarom? Het is voor mij heel handig omdat ik alleen een veredelde AH To Go in de Buurt heb dus heb bij Picnic meer keus en ik koop alleen wat ik echt nodig heb ipv allemaal impulsaankopen. Ik verspil veel minder en bespaar geld.
Edit: sorry, zie net je tweede berichtje met uitleg pas!
Ah oké! Ik ben het niet met je eens, maar was wel benieuwd naar je redenatie er achter dus thanks voor je uitleg!
Kijkt er ook iemand been there done that met Dionne?
Ik vind ook eigenlijk wel dat je kunt discussiëren of Picnic onder de supermarkt CAO valt. (Ik zeg niet per se dat ik vind van niet maar het lijkt me wel een interessante zaak en niet klaar als een klontje, zeg maar. Dat ze zichzelf bijv. een supermarkt zouden noemen is niet altijd een argument. Hoe je jezelf noemt is niet bepalend voor wat voor soort bedrijf je bent.)
Daarnaast kopen ze anders in dus daarmee zullen ze ook wel besparen vergeleken met bijv. AH.
Ik!
Vind het best naar om te zien. De situatie dan.
Dionne gaat er wel goed op in.