Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Daar kun je eigenlijk niets over zeggen adhv persoonlijke ervaringen. Dat probeerde ik eigenlijk te zeggen.

Ook ontopic: ik vind de vlogs van Co with the Flow echt leuk maar haar titels zijn wel echt clickbait.

2 likes

Nee zo bedoel ik het niet. Ik vind het inderdaad een goed concept voor mensen die er graag gebruik van maken. Ik snap alleen de discussies niet waarin de één zegt “ga lekker naar de winkel” en dat de ander zegt “die mogelijkheid / tijd heb ik nu eenmaal niet door die en die reden”. Iedereen heeft tijd om naar de winkel te gaan, je boodschappen laten bezorgen is een extra luxe in je leven, geen noodzaak. Dus daarom noem ik het “goed praten”. Live and let live.

1 like

Dat was meer mijn strekking, misschien niet goed verwoord dan. Ik zal er over ophouden.

Ik dacht dit ook toen ik het zag. Tot ik bedacht: zij is superjong begonnen. Als ze 6 jaar lang gemiddeld 2500 per maand (Zeer conservatieve schatting) verdiend zou hebben zou ze nu bijna twee ton hebben nu als ze niets heeft uitgegeven. Ze woonde grotendeels thuis en zal qua salaris ruim boven dit bedrag zitten. Dus ik denk dat zij wel een flinke smak geld heeft. Daarnaast: aangeven dat je een stalen deur wilt betekent meestal: “spon mij een glazen deur”.

6 likes

Ik vond haar omslag heel fake lijken? Of is dit echt heel erg wat ik nu zeg
 Wel dikke complimenten aan Dionne.

Ik irriteer me de laatste tijd echt aan Lotte (lovesbeauty). Vond haar vlogs altijd leuk wegkijken tijdens het lunchen oid, maar de laatste tijd zeurt ze soms zo om dingen dat ik denk: grow up.

Laatst moest ze eens ‘de hele dag weg’. Ze was van 9 tot 5 ofzo van huis weg. Toen ze thuis was: o jemig dat was echt een enorm lange dag, ik ga vanavond niks meer doen hoor blabla. Dat vind ik zo ver van de werkelijkheid afstaan? De meeste mensen hebben langere dagen dat met reistijd er nog bij enzo.

Nu deze vlog ook: zo het is redelijk vroeg nog hoor, het is half 9 (op maandagochtend)!! staat in badjas en een maskertje op voor de spiegel

Denk dat ik haar vlogs naar niet meer moet kijken haha. Maar vind het zo jammer, nu moet ik op zoek naar iets anders.

16 likes

Nee daar is ze mee gestopt.

Ik beschuldigde jou ervan dat je iemand een elitaire snob had genoemd :sweat_smile:

Dat heb ik ook heel erg bij haar terwijl ik haar echt heel leuk vond toen ze nog als juf werkte. Nu zeurt ze ook vaak dat ze wilt puzzelen maar ook moet werken en haar werk nooit ophoudt, terwijl het dan drie uur is. Of laatst toen Lilo loops was en ze zo baalde dat ze daardoor heel de dag thuis moest zijn ipv leuke dingen doen. Trok dat zo slecht.

Ja zulk soort dingen inderdaad! Ik bedoel: ik vind het echt helemaal prima als je geen volle dagen werkt en op een doordeweekse dag om 8.30 nog lekker in je badjas kan hangen, good for you. Maar zeur dan niet zo.

1 like

Hoezo moest ze thuis blijven als haar hond loops is? Is dat normaal dat je dan thuis blijft?

3 likes

Is van een poosje geleden dus pin me er niet op vast, maar het was de eerste keer en ze hadden geen bescherming (?) waardoor Bollie te enthousiast was en ze er voor moest zorgen dat Bollie Lilo niet zou bevruchten. En je kon pas steriliseren na de eerste keer loops zijn ofzo.

1 like

Ohja, zoiets had ik toen ook meegekregen, maar ik dacht toen ook gelezen te hebben dat ze ze niet wilde laten steriliseren. Maar misschien klopt dat niet mag hopen dat ze dat wel gaat doen. Had ze trouwens ook beter eerst haar andere hond kunnen laten castreren voordat ze een nieuwe nam maar goed. Lijkt mij wel vreselijk om tussen twee van die honden dan steeds te moeten springen haha.

2 likes

ik denk dat ik iets gemist heb
 ANYWAYS

Samantha zorgt ervoor dat ik een dewy prinses wil zijn

11 likes

Jemig kunnen we nu eens ophouden met het bashen van @lipkip? Zij heeft haar punt gemaakt, jullie hebben je punt gemaakt dus geen reden verder om iemand verder uit te dagen đŸ€·

45 likes

Moet je je boodschappen zelf doen? Een discussie JOE JOE

5 likes

Ik las in een interview met haar dat ze niet naar een kliniek wilde, ze was wel al 26 keer met spoed in het ziekenhuis opgenomen. Ze heeft geen sondevoeding meer, omdat het beter gaat.

Vind het echt heftig hoe die therapeut erin ging maar kennelijk is dat wel de juiste manier

Ik skip nu door stukjes verhuisvlog van Onnedi en ze heeft echt allemaal spullen opgestuurd gekregen van de action om een alledaagse mak-up look te creeeren. De action is aanbeland in 2014. maar liefde voor de behangkeuzes in haar nieuwe huis.

Lol Bonnie is op zoek naar sandalen waar ze op vakantie een hele dag op kan lopen en ze koopt vervolgens die standaard Teva sandalen :woman_facepalming: Dat zijn toch geen wandelsandalen? Die gebruik ik alleen als ik naar 't strand ga ofzo omdat ze nat mogen worden maar door dat materiaal kun je daar echt niet lang op lopen. Die Teva’s die ze een vlog terug aan 't passen was zijn wel echt typische wandelsandalen maarja die zijn natuurlijk niet hip genoeg

1 like

Ja zijn ze ook, bepaalde modellen. Maar niet die zij heeft gekocht, dat is gewoon de modieuze, simpele variant. Ik heb ze zelf ook maar ze lopen absoluut niet chill, enige voordeel is dat ze nat mogen worden

1 like