Nee ze heeft uiteindelijk andere gekocht want die goede Teva’s vond ze niet mooi :’) Terwijl die wel echt goed zijn voor wandelingen. Deze zijn ook maar 50 euro ofzo en de zool is gemaakt van schuim. Ja dat ze ze inloopt met sokken is mij ook een raadsel, maar misschien wil ze ze straks ook met sokken gaan dragen
Mijn hoofd maakte er tesla sandalen van, en dacht wow wat kunnen ze niet maken, ook al high tech sandalen?!?!
Hahaha zouden die dan ook vanzelf lopen
Haha yes, met batterijen op zonne-energie uiteraard!
Haha jaaa ik was hier ook zo verbaasd over. Je kunt er best prima op lopen, maar het zijn geen sandalen waar je enorme wandelingen mee kunt maken. Plus: als je bergop/bergaf moet lopen zijn ze alles behalve ideaal als je natte of een beetje zweetvoeten hebt, want dan ga je glijden op dat gladde voetbed. Dus ja succes Bonnie Ik snap niet dat ze gewoon niet even wil investeren in iets goeds als ze altijd last heeft van haar voeten.
Huh? Deel 4 is toch nog lang niet vol?
Edit: oh grapje! Ik zag het beutyblog topic.
Per ongeluk verwijderd volgens mij… als ik wat er in WJEKW staat mag geloven.
Tien punten voor wie het liedje raadt (als je de vlog niet gezien hebt)
Als ik ze zo zie dansen lijkt het een ziek techno nummer maaaar volgens mij is het de vlog van Bonnie dus dan gok ik dat nummer die die Bram had gemaakt, met daar zit potentie in?
Jazeker. Televisie wordt sowieso nog in wat strenggelovigere kringen gezien als overbodige luxe + wat denk je van toen kant-en-klaarmaaltijden op de markt komen was ook overbodige luxe. In principe zou je alles wat geen directe levensbehoefte is kunnen zien als overbodige luxe. Overbodige luxe die het soms wel allemaal wat makkelijker maakt.
Edit: Sorry lees nu dat de discussie voorbij was dus negeer het maar gewoon.
Hahahaha ik zat er wel heeel ver naast
Ja dat ook maar je hebt natuurlijk ook strenggelovigen die zo sober mogelijk leven. Dan is een tv wel een behoorlijk overbodige luxe.
Welk nummer was het?;p
Another one bites the dust
Ik heb dezelfde tevas die bonnie heeft en ik kan daar makkelijk hele dagen op lopen. Ligt er misschien aan wat je gaat doen, als je een berg gaat beklimmen kan je sowieso beter dichte schoenen aan. Maar wilde dus even zeggen dat ik deze sandalen echt fijn vind. Ik liep ook veel op mijn havaianas slippers, maar deze zijn net iets fijner.
Ik heb dezelfde teva’s als bonnie ook gehad, en binnen 10 minuten lagen m’n hele voeten open. Goedkoop is duurkoop in dit geval.
Omdat ze zoveel omgaat met Charlotte Blitzblum en die zeurt ook alleen maar. Haar leven is zooo zwaar
Ik volg lotte niet, maar ik vroeg me ook al af of dat gezeur en gezeik besmettelijk was en ze er daardoor last van heeft
Hahahahah lol. Blijkbaar wel dus