Waar kan ik dit kijken? Op youtube vind ik het niet.
Npo.
Sowieso in bonnies geval had zij beter meteen fatsoenlijke sandalen kunnen kopen, ipv elke jaar nieuwe net niet sandalen Volgens mij heeft ze elk jaar weer last van haar voeten.
Ik heb 9 jaar geleden teva’s gekocht (de lelijke doch praktische jesusversie) en ze Ijn nog steeds goed
De huismuts verkoopt haar net nieuwe bank alweer… Zo bijzonder om te zien hoevaak zij alles veranderd, koopt en verkoopt. Het staat zo ver van mij af. Ik woon al twee jaar in mijn appartement en alles is nog steeds hetzelfde als op dag 1
Money to blow!
Volgens mij gewoon zelf gekocht bij de Ikea maar dat weet ik niet 100% zeker.
Oo wow, keek laatst een video van haar en daar zei ze dat ze het gehele huis had ingericht ahv de bank
Ja, ze gaan dezelfde bank in een maat groter kopen blijkbaar, dus de rest hoeven ze niet te vervangen
Ah oké, dan is het opzich wel logisch!
Ik dacht toen dat ze het had gekregen, maar ze doet nu in ieder geval inderdaad alsof ze het zelf heeft gekocht. Ik denk dan: mag hopen dat ze er niet over liegt, maar toch gek dat ik toen meende dat het spon was.
Ja precies! Het blijft natuurlijk helemaal hun eigen keuze. Maar het verbaasd me dan een beetje over hoe er wordt nagedacht. Ik denk altijd erg goed na voordat ik “grote” aankopen doe. Maar goed ik denk dat ik er gewoon heel anders in sta!
Geen idee of zij hier al eens is besproken maar volgt iemand Michelle Bollen op YouTube? Ik heb haar een beetje ontdekt sinds die video van haar met Willemijn en Martine en ik vind haar eigenlijk best leuk, nu een paar vlogs gekeken.
Anna nooshin & Jessie hebben dus seksueel geëxperimenteerd, if anyone was interested (bron: roddelvideo met jessie. eerste vraag die wordt behandeld)
ongelooflijk he
Jeetje. Heftig. Twee vrouwen die seks hebben.
Ha ja, maar hun zijn zo vreselijk burgerlijk. Ze is wel mooi en heel lief volgens mij.
Moest er alleen niet aan denken op Mn 24e om zo te leven, maar dat ben ik.
huh ik doe toch nergens raar of lullig over?
Nee, was op hun, was sarcastisch