Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Wat is die achtergrond van die roddel video? Twee van die doeken met kreukels erin en dat vast geplakt aan de muur met een stuk duct tape wat nog in beeld is :face_with_raised_eyebrow:

7 likes

ah oke haha, ja ik denk ook van waarom behandel je zo’n vraag in de eerste plaats en waarom zeg je niet gewoon ‘ja is gebeurd/nee niet gebeurd’ maar goed

2 likes

Omdat dit goed is voor haar spannende/sexy imago uiteraard

3 likes

Ik vind nou echt niet per se uit die video blijken dat ze seks gehad hebben. Volgens mij laten ze het indd meer in het midden om een beetje mysterieus en sexy over te komen

9 likes

Oh wat grappig dat je dat zegt want ik vind juist bijvoorbeeld het leven van Diana (D is for Dazzle) en Annemerel veel burgerlijker (=saaier?) lijken dan dat van Michelle, ondanks dat zij 2 kinderen hebben. Ze hebben een super sociaal en druk leven met veel feestjes en leuk werk, ik zou juist liever met haar ruilen!

:flushed::flushed::flushed: Ze is toch net Patricia Paay zo?!

1 like

Ja ik volg haar ook sinds die video. Vind haar heel leuk! Indd niet burgerlijk of saai. Vind haar en haar vriend ook zo knap!:heart_eyes:

Het bier wat ze drinken in Mos vlog komt uit kenia #detective

5 likes

Huh dit kon ik er niet uithalen? Ze zeiden alleen dat ze klef met elkaar zijn maar heb niet gehoord dat ze “meer” hebben gedaan met elkaar? De vraag of ze seksueel geëxperimenteerd hadden met elkaar werd volgens mij niet echt beantwoord.

1 like

Nou Anna hintte er toch op “ja en over dat andere ehhh” giebel giebel, geen antwoord.

Pff wat erg

Oh wat verschrikkelijk zeg :pensive:

Oh wat erg :disappointed_relieved:

Jeetje wat afschuwelijk…

wow shocking. :persevere:

Jeetje wat heftig! :cry:

Echt verschrikkelijk…

Jeetje zo’n jonge meid nog. Superheftig zeg… wat een nachtmerrie voor de nabestaanden.

1 like

Wat bizar en enorm verdrietig…

Jeetje, wat een drama.