Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Zegt ze ook waarom? Ik denk dat het dus niet echt helpt dat ze Russische roots heeft. De VS is zo’n kutland (nu). Echt heel sneu voor haar want ze was echt lekker bezig.

Sorry kan me echt druk maken over hun immigratiebeleid. Als je wilt blijven vanwege je werk, zoals zij, dan moet je dus zelf bewijzen dat je geen baan afpakt van iemand die wel Amerikaans staatsburger is. De try guys hebben hier een hele interessante video over gemaakt.

(Hoewel dat van NL ook dikke kut is ofc.)
4 likes

Wij hadden zo’n ouderwetse school dat ik vanaf de 2e tot de 6e alleen met meisjes gymde. Dus we mochten wel aan wat we wilden omdat de jongens toch gescheiden gymden haha. Hopeloos

2 likes

Ja terugkijkend zijn er zoveel dingen die eigenlijk niet konden en seksisme herbergen. “Meisjes en wiskune hahahaha”. :disappointed_relieved:. Nou influencers help ik jullie nu aan een goed onderwerp? (om hier ontopic te blijven).

1 like

Wij moesten bij gym ook altijd van die wijde witte shirts aan die: 1. doorschijnend waren; en 2. die dus ook naar beneden zakten als je op je kop in de ringen hing. Echt goed over nagedacht.

4 likes

Ik kan me echt alleen maar hotpants en korte hemdjes herinneren :rofl:

Jeetje, een tijdje geleden werd hier gepost over dit meisje, dat een hartstilstand had gehad. Zij is woensdag overleden. https://www.instagram.com/lotte_zee/

Jeetje wat een huis. Zal de informatie kloppen? https://www.bekendeburen.nl/het-miljoenen-paleis-van-anna-nooshin

Ja klopt, maar ze gaat er dan wel wonen misschien?

Ik vind het een beetje raar dat er elke keer gezegd wordt dat hij haar “nieuwe grote liefde” is. :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Ik vraag me af of ik deze trend ook in het dagelijks leven ga zien.

Haha ja ik moest ook zooo lachen om gapende Nick en Sjakie, heeft ze leuk gemonteerd.

15 likes

De tour is volgens mij ook echt niet uitverkocht of wel?

1 like

bijzonder hoe anna nooit of zelden iets van danny deelde op haar social media tijdens hun relatie en nu bij die nieuwe vriend juist om de haverklap

29 likes

Ik heb wel vaker artiesten zonder schoenen zien optreden. Ik denk dat die mensen haar meer special snowflake maken dan dat Teske zichzelf zo ziet haha.

1 like

Ik zag trouwens een paar stories voorbij komen van Teske der optreden en ik vind haar wel vooruit gegaan qua zang.

1 like

Waaaarom zou je in godsnaam de hele dag wachten in de kou? Het is niet de Ziggodome ofzo maar gewoon Effenaar en tis niet eens uitverkocht dus je staat sowieso vooraan haha wauw wat zonde van je tijd

Wel chill gratis pizza :thumbsup:

3 likes

Biecht: ik was vroeger mega fan van Di-rect en ging bij optredens ook altijd supervroeg van tevoren voor de deur zitten, in weer en wind ook echt :joy:
Wilde per se vooraan en het was ook altijd supergezellig. Heb destijds ook best veel vrienden gemaakt in die wachtrijen

5 likes

Ja ik kan het nog enigszins begrijpen hoor als je voor een populaire artiest in de rij gaat staan. Maar dit is Teske (no offense), ze geeft 10 shows ofzo in kleine zalen en geen enkele is uitverkocht (verre van) dus grote kans dat je vooraan staat. Ja dan snap ik het doel niet zo goed :crazy_face: ga dan met z’n allen de kroeg in ofzo

1 like

Oh ja dat is natuurlijk wel waar denk ik. De oma in mij komt naar boven bij zulke dingen :stuck_out_tongue:

:duck:

16 likes