Wow wat heftig zeg
Ja, ook dat ze zoveel sportte en er zo gezond uitziet⦠Brrr⦠Ze was zelfs net op 538ā¦
Ja dit vind ik zo bizar. Verschrikkelijk zeg.
Pff wat verschrikkelijk, echt geen woorden voor.
Het zou niet mijn tekst zijn maar ik denk gewoon eerste emotie beetje uitspraak in het kader van Heaven must be missing an angel
Los van wat er wellicht ongelukkig uitgedrukt staat: de intentie was onverminderd goed, dat lees je eraan af.
Ik ben haar filmpjes gaan kijken toen ze al die cheapest things filmpjes ging maken. Ik vind haar soms best fascinerend want ze is echt in veel opzichten het tegenovergestelde van mij (veel aan je lichaam laten veranderen + goedkope sexy barbie-like kleding kopen).Vind het alleen irritant hoe ze steeds een bepaalde rugzak met CUTIES van haar eigen merch / een bepaalde samenwerking waar ze geld mee verdient nog steeds aan de man probeert te brengen.
Zo heftig van Lotte, ik ken haar nog van een aanral jaar teruf. Bizar.
Van die verhalen als van Lotte krijg ik zoveel paniek altijd. Als ik dan niet lekker word ben ik direct bang dat ik ook een hartstilstand krijg of er echt iets heel erg mis is.
Dit heb ik ook heel sterk, zo naar. Ik ga dan ook helemaal op zoek naar mogelijke āāverklaringenāā omdat het er bij mij gewoon niet in gaat dat een gezond persoon zoiets zomaar kan krijgen. Ik wil dat gewoon niet geloven omdat ik daar mega angstig van word.
Nee maar ook zonder controle vind ik het eng om het idee te hebben dat ik het loodje aan het leggen ben
je er druk om maken dat het kan gebeuren maakt het waarschijnlijker dat het gebeurd, dus niet doen, stress is slecht voor je
Het zijn geen zwarte kousen maar behaarde benen
Sneu voor haar, ze heeft haar visa niet gekregen dus ze komt eind maart terug naar NL voor een paar maanden. Ze moet nu veel spullen uit haar appartement ook verkopen enzo. Had het haar gegund!
Misschien is deze video een goed voorbeeld voor mensen die zeggen āAls je maar hard genoeg werkt, kan je alles bereikenā , dat irl geluk ook wel een rol speelt. Zonde ja, want ik gunde haar het ook wel.
zij is altijd wel zelf iemand die dat zo zegt volgens mij haha
oke en marvin en fadim zijn nu dus uit elkaar, fadim zit in het huis marvin is er uit
ben benieuwd voor hoelang
in die liveās doen ze ook best rot over elkaar
Ik was zo blij dat deze outfit niet verplicht was bij mij op de middelbare school met gym. Dat je per se als vrouw zoān zwart broekje moest dragen met een oversized shirt met het schoollogo.
Ik dacht dus dat je een foto van een gymoutfit had opgesnord ter illustratie bij weer een is-fietsbroekjes-mode-discussie die ik misschien gemist had en ik āja, das precies mijn uniform van de gym van school!ā MAAR HET IS EEN FASHIONOUTFIT dit gaat te ver!!! Dat shirt erbij!!! Dat is PRECIES het gymuniform van mijn middelbare, alleen het schoollogo mist?!