Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

Een man van 50 die zichzelf ‘Tuurtje’ noemt :face_vomiting:

21 likes

Mijn oom en tante waren precies 25 jaar samen en hielden precies op die dag een “groot feest” met om 21:00 een “verrassing die je niet wilt missen” en wij dachten allemaal dat ze ter plekke zouden gaan trouwen. Maar de verrassing was dat iedereen een zak patat kreeg

218 likes

ik ga stuk
1 like

Ik ben echt verslaafd aan dit kanaal. Natuurlijk neem ik dit met een korrel zout, maar het is zo rustgevend

Zoals Darcy al begin februari zij, zal er ‘soon’, aka eind april, een grote onthulling komen. Dus vandaag is dan eindelijk de dag, spannend hoor. Wat denken jullie dat het is?

Haha ik volg haar niet, maar moet altijd hier aan denken: Het andere YouTubers/bloggerstopic #2
En dat iedereen het zo leuk voor haar vond :stuck_out_tongue:

1 like

Ging wel echt kapot aan dat stukje van hem over Pip, met die voice-over en aanzwellende piaonomuziek.

2 likes

Heeft ze al iets gespoild? Ik hou het niet meer van de spanning

Ahhh balen ik wilde deze gister nog kijken en had al zo’n voorgevoel dat hij verwijderd zou worden, maar ik heb toch gewacht tot vandaag en nu is ie offline :frowning:

1 like

Haha ja ik kan het ook wel begrijpen op basis van de reacties, maar word daar dan toch nieuwsgierig van haha. Maar wel goed dat het offline is gehaald dan idd want dat sommige “pranks” gaan echt zo ver dat het niet meer grappig is.

Die Sarah Rebecca en d’r man
 Zij lijkt zich alleen maar aan hem te ergeren? Hij mag bij haar in de buurt zijn maar moet vooral z’n mond houden. Nou vind ik hem verder ook niet heel veel toevoegen maar goed, het is mijn man dan ook niet. Ze zegt ook supervaak dat ze er niet uitziet of dat iets haar dik maakt en dan zegt hij standaard ‘je bent prachtig’ en dan doet ze nog net geen eyeroll. Echt een vervelende vibe om naar te kijken.

4 likes

Ik vind zijn stem zo mooi!

5 likes

Zo, schrik hier wel van. Niet dat hij veroordeeld is, maar wat hij allemaal heeft gedaan en aangericht.

5 likes

Brr
 wat een engerd. En wat een milde straf voor al die dingen die hij heeft gedaan.

Nou, inderdaad.

iets wat sommige kijkers allang doorhadden.

24 likes

Wtf

Dat deze jongen uberhaupt nog een platform krijgt op insta en yt :-1:

8 likes

Gaat het om Famke wanneer er staat ‘zijn ex’? Of iemand anders?

Was hij toen ook niet diegene die bij zo’n programma het prima vond om een gevaarlijk product te promoten?