Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

Ooh ja, dat ongemakkelijke aanzoek. Macha betrekken in je aanzoek kan ook echt alleen gebeuren door een man die zichzelf Sjenkie noemt :woman_facepalming:

Krijg overigens altijd zulke Libelle vibes van Kelly. Volgens mij is de heel gelukkig hoor, maar ik word altijd intens gelukkig van m’n eigen leven als ik haar insta zie.

3 likes

Omg Sanne heeft dr haar verpest met roze verf. Dr uitgroei is nu oranje. Ze wilde voorlopig nog niet naar de kapper… En nu vraagt ze of er niet een van dr volgers kapper is haar wil helpen… Misschien sws verstandig om het aan een professional over te laten? Al VOOR die tijd?! :roll_eyes:

Maar dat geldt toch voor alle beroepen? Hoeveel mensen lopen in de nabije toekomst wel niet het risico hun baan kwijt te raken omdat hun beroep vanwege digitalisering komt te vervallen? Heel veel, volgens mij.

1 like

Ja maar dat is dus niet anders dan wanneer je in loondienst bent. Als mijn baas besluit om te kappen met de afdeling/het bedrijf heb ik ook niks meer omdat niks ervan van mij is.

1 like

Schijnbaar krijgt een management een deel van opbrengst die youtubers verdienen aan de reclame die tijdens een youtube filmpje wordt afgespeeld of in ieder geval bij Lotte.

1 like

Wel echt weer zo’n stom niet bevredigend antwoord, een soort van de vraag beantwoorden maar toch ook niet. Niemand boeit het dat je met advertenties ongeveer 850 dollar binnen hebt geharkt maar goed.

Snap overigens wel dat haar management een deel krijgt

2 likes

Wil Kelly de nieuwe Mari Kondo worden met dr opruimcursus en ebook? :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Youtubers hebben wel een specifieke baan die absurd veel verdiend met bijbehorende levensstijl. Bij andere banen ligt dat toch anders. Al besef ik mij wel dat ontslag voor iedereen lastig kan zijn.

Klopt, dat blonde stond haar echt heel mooi!

Volgens mij is het zelfs tussen de 15 en 25% wat zo een management krijgt. Best veel ook.
Raar dat ze dat niet mag zeggen…

1 like

Ik snap niet dat je jezelf zo overstuur op internet gooit (sanneke op insta stories) wat de reden ook moge zijn…

Overstuur is erg overdreven. Ze baalt gewoon maar kan er ook nog wel om lachen?

Is verwijderd ! Bedoelde de story van paar min geleden over hoe reacties op het Internet haar lieten voelen. Ze moest heel erg huilen

1 like

Ik heb t idd ook gezien! Is vlak daarna verwijderd.

Oooh echt?! Excuus dan, I missed the drama :joy:

Sanne :cherries: ā€ @ Sanneke89 57 min.57 minuten geleden

Meer

Ik eindig mijn dag ook huilend dankzij mensen die me er constant aan herinneren wat voor negatief rotmens ik ben. En gelijk de confrontatie met mijn eigen gevoelens. Ben idd even niet happy met mij en mijn leven. Haat me er maar om.

1 like

Ohh zie nu de twitter berichten die erbij horen indd!

Christian Alxs | Music & Mgmt ā€ @ ChristianAlxs

Volgen@ ChristianAlxs volgen

Meer

Honderden festivals per jaar in parken, natuurgebieden en waar dan ook, met daarbij vuurwerk en andere troep… 1x per jaar vieren we Koningsdag, en dan zijn er allemaal azijnzeikerds die nu ineens lopen te piepen over onze natuur, waaronder @ Sanneke89 …

Sanne :cherries: ā€ @ Sanneke89 46 min.46 minuten geleden

Meer

Als antwoord op @ ChristianAlxs @ Wianda

Sanne :cherries:heeft geretweet Christian Alxs | Music & Mgmt

Niet eens beledigd? Je noemde me letterlijk een azijnzeiker en maakte een openbare tweet met mijn naam.

Ik vind dit heel dubbel. Ik snap het niet en zou het zelf nooit doen. Tegelijkertijd vind ik het, zeker als het om nare reacties gaat, goed om te laten zien wat het nou echt doet. Vind het sowieso raar dat we ooit besloten hebben onze levens te delen, maar niet te delen wanneer we er compleet doorheen zitten. Daarmee houden we voor anderen het beeld op dat het met iedereen uitstekend gaat.

12 likes

Shifra haar verjaardag insta post (met de taart) roept iets kinds bij mij op. Ik zie dat wel vaker.(bijvoorbeeld ook met Sanneke haar verjaardag).

Vraag me dan af, is dat dan puur voor content? Shifra komt ook door haar gezichtsuitdrukking.

1 like