Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

Vanaf nu zul je het hier regelmatig voorbij zien komen denk ik. Volgens mij bestaat het alleen op het forum:)

2 likes

Waar gaat het heen met deze wereld als er dingen als psychosynthese als posthbo opleiding worden aangeboden. En mensen dat volgen.

3 likes

Nee hoor, is gewoon een standaard YouTube riedel.

Edit; zeg ik wel nu maar geen idee of ze minder abbo’s heeft.

1 like

ik dacht eerst dat dit de desk was van RTL boulevard.

10 likes

Ik vraag mij af of die getallen kloppen, zeker wat ze zouden verdienen. Want volgens mij moeten youtubers het tegenwoordig vooral van spon hebben en niet zo zeer van views.

Van mij mag Enzo dingen alleen doen hoor, ik wacht wel op ‘m ‘s avonds in bed. :smirk:

9 likes

Ik vind dit best wel kinderachtig. Geen idee hoe zij het geregeld hebben natuurlijk maar meestal als mensen getrouwd zijn is het gewoon ‘ons geld’ en dan vind ik het best stom om iemand steeds boven het hoofd te houden dat zijn of haar partner het meeste verdient.

36 likes

Dit inderdaad en sowieso is Gregor ook onderdeel van haar werk (zeg je dit zo?)want hij komt dagelijks in haar vlogs voor en volgens mij edit hij ook een deel van haar video’s.

1 like

Inderdaad. Misschien vinden zij het prima zo. En zien ze het als dat hij aan de inkomsten bijdraagt door in haar vlogs te verschijnen.

1 like

Geld zat is geld zat, wie het ook binnenbrengt.

1 like

Pochen :relieved:

6 likes

Nou ja, dit is per maand en wel voor belastingen neem ik aan? Ze zal ook wel genoeg binnen krijgen uit andere bronnen, instaspon en haar planners en zo, anders kunnen ze zich toch echt geen 2x hypotheek én huur én elke avond uit eten én business class naar Bali veroorloven lijkt me…

Huh? Ik dacht waarom zie ik mijn reactie niet in Beutyblog… hebben we het in twee topics over Mascha :woman_facepalming:t4:

3 likes

Yes ik was al weken op zoek naar deze term!

1 like

Wat een intelligentie op dit forum toch, dat je (naar mijn mening) ingewikkelde termen zomaar tegenkomt in een discussie over bloggers :biggrin:

1 like

Adsense (dus van die screenshots die hier zijn gepost) is meestal echt het allerkleinste deel van hrt inkomen van een youtuber. Heel veel mensen hebben adblock aan, dus spons in videos zijn veel beter voor de moneys!

Wat veel negatieve reacties onder de gossip video van Anna met Selma

My god. Beter geven ze zichzelf een prachtig cadeautje (in wat voor omgeving dan ook): een cursus lopende, toegankelijke en begrijpelijke zinnen schrijven. Die niet onnodig kilometers lang zijn.

Haha ik dacht eerst dat het over een cursus voor Antwerpenaars (naren eigenlijk?) ging :joy:

4 likes

Nou inderdaad. De comments onder haar eigen video’s zijn ook vaak heftig.

1 like