Maar hoe krijg ik dan mijn bikini’s gespond?
Samenvatting
Ja, ik kreeg vandaag een bericht voor een goedkope bikini spondeal wtf
Maar hoe krijg ik dan mijn bikini’s gespond?
Ja, ik kreeg vandaag een bericht voor een goedkope bikini spondeal wtf
ze zeggen zelf dat ze het doen om de sociale druk te verminderen en mensen aan te sporen zich meer te richten op wat ze posten dan bezig zijn met je volgers. maar zal ongetwijfeld meer achter zitten…
Als je een business account hebt, kun je vast alsnog statistieken van jezelf inzien.
Hahaha ‘Heb je jaren gezwoegd om een flinke digitale achterban op te bouwen’ kunnen ze beter veranderen naar ‘Heb je net 100 euro uitgegeven aan een flinke digitale achterban’
Ja maar ik doel juist op de andere partij, voor eventuele samenwerkingen. Ik merk dat ik voor werk vaak kijk naar de hoeveelheid volgers en dan de hoeveelheid likes en wat voor type reacties er zijn geplaatst. Iemand met duizenden volgers en paar honderd likes skip ik, dat kan ik dan niet meer zien.
Ik denk dat wel vaker bij al die influencers. Je verdient geld met instagram; wat als instagram stopt? Of YouTube helemaal verandert.
Ooh ja, dat ongemakkelijke aanzoek. Macha betrekken in je aanzoek kan ook echt alleen gebeuren door een man die zichzelf Sjenkie noemt
Krijg overigens altijd zulke Libelle vibes van Kelly. Volgens mij is de heel gelukkig hoor, maar ik word altijd intens gelukkig van m’n eigen leven als ik haar insta zie.
Omg Sanne heeft dr haar verpest met roze verf. Dr uitgroei is nu oranje. Ze wilde voorlopig nog niet naar de kapper… En nu vraagt ze of er niet een van dr volgers kapper is haar wil helpen… Misschien sws verstandig om het aan een professional over te laten? Al VOOR die tijd?!
Maar dat geldt toch voor alle beroepen? Hoeveel mensen lopen in de nabije toekomst wel niet het risico hun baan kwijt te raken omdat hun beroep vanwege digitalisering komt te vervallen? Heel veel, volgens mij.
Ja maar dat is dus niet anders dan wanneer je in loondienst bent. Als mijn baas besluit om te kappen met de afdeling/het bedrijf heb ik ook niks meer omdat niks ervan van mij is.
Schijnbaar krijgt een management een deel van opbrengst die youtubers verdienen aan de reclame die tijdens een youtube filmpje wordt afgespeeld of in ieder geval bij Lotte.
Wel echt weer zo’n stom niet bevredigend antwoord, een soort van de vraag beantwoorden maar toch ook niet. Niemand boeit het dat je met advertenties ongeveer 850 dollar binnen hebt geharkt maar goed.
Snap overigens wel dat haar management een deel krijgt
Wil Kelly de nieuwe Mari Kondo worden met dr opruimcursus en ebook?
Youtubers hebben wel een specifieke baan die absurd veel verdiend met bijbehorende levensstijl. Bij andere banen ligt dat toch anders. Al besef ik mij wel dat ontslag voor iedereen lastig kan zijn.
Klopt, dat blonde stond haar echt heel mooi!
Volgens mij is het zelfs tussen de 15 en 25% wat zo een management krijgt. Best veel ook.
Raar dat ze dat niet mag zeggen…
Ik snap niet dat je jezelf zo overstuur op internet gooit (sanneke op insta stories) wat de reden ook moge zijn…
Overstuur is erg overdreven. Ze baalt gewoon maar kan er ook nog wel om lachen?
Is verwijderd ! Bedoelde de story van paar min geleden over hoe reacties op het Internet haar lieten voelen. Ze moest heel erg huilen