Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

Huh zo weinig Karamo? Antoni* is mijn fave maar Karamo zeker nr 2.

*Misschien stom maar ik vind het leuk dat hij (ik geloof als enige en sowieso als enige ten opzichte van de oude garde) niet identificeert als homoseksueel. Want wie zegt dat je homo moet zijn om fab te zijn? Er is meer dan homo of hetero dus die representatie vind ik top. (Al was dat volgens mij niet eens bewust toen ze de nieuwe fab 5 samenstelden.)

6 likes

Inderdaad, zo’n mooie eigenschap vind ik dat. Hij was net zo blij met zijn vaas vol bruisballen als met zijn nieuwe lambo. Oké misschien niet helemaal maar dat vond hij ook een geweldig cadeau. En dat siert 'm!

12 likes

Is dit het juiste topic voor Beautygurusdramashit?

En we hebben een nieuw drama.

1 like

Ja, dat hebben we. Het beutyblogtopic.

1 like

Jeugdsentiment :heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Misschien handig om ook meteen even te linken? @Neena hier vind je hem: Beutyblogtopic XL #5

6 likes

Met haar stagevergoeding kan ze blijkbaar wel mooi een huis kopen :joy:

2 likes

Ik denk het echt niet. En dat heeft vooral te maken met het feit dat het veel geld kost om die “series” te maken die zij op youtube heeft. Ook al zie je dat er niet persé aan af. Maar ze heeft nou eenmaal een heel goed netwerk via Kelvin: cameramensen, editors, apparatuur, productie voor de video’s, vormgeving, gasten die ze uitnodigt, een manager, etc etc.
Ze vult haar content met andere youtubers en (halve) bn’ers. Die had ze niet gekend zonder Kelvin.

1 like

Iemand de video van Jill al gezien? Waar gaat het over? Titel is nogal dramatisch

Zo te lezen in de comments moet ze verhuizen omdat ze haar appartement niet meer kan betalen? Of ik interpreteer het verkeerd.

Ze heeft veel persoonlijke problemen waardoor ze een tijd niet heeft geüpload. Een van die problemen zijn haar financiën geweest, en daar verteld ze over in deze video. Ze is hier nooit goed in geweest en is daardoor in de problemen gekomen. Nu heeft ze hulp en weer overzicht en gaat ze inderdaad verhuizen.

Vind het overigens erg goed dat ze dit bespreekbaar maakt, denk dat het soms lijkt alsof de youtube monnies nooit op kunnen. Blijkbaar wel dus.

29 likes

willemijn net ook, dat ze hun vakantie hebben afgezegd ivm financien. heel eerlijk en open.

9 likes

Ik vond het eigenlijk ook wel een hele goede video van haar. Ze legt ook uit dat ze wel uitgenodigd wordt (want influencerlife) naar luxe dingen zoals Marco borsato’s concert en die Magnum party. Lijkt me dan zo apart om daar te zijn en die luxe en gratis spullen te ervaren maar vervolgens tijdens de wekelijkse boodschappen wel op de kleintjes moet letten

14 likes

Wow mindblowing, Jill gaat zelfs naar de markt voor groente en fruit! Sorry hoor maar hoe ver sta je dan van de werkelijkheid?

6 likes

Goede video, ofja goed dat ze het bespreekbaar maakt! Ik vroeg me sinds de relatiebreuk af hoe ze het kon redden in dat appartement op die A-locatie (en Nijmegen is mega duur) + die auto. Ze gaf zelf steeds aan in video’s dat het allemaal makkelijk te halen was, maar dit klinkt veel logischer (als in: kleiner moeten wonen en niet zo luxe leven). Hopelijk lukt het haar om er snel uit te komen met alles!

5 likes

Vind het wel echt knap dat Jill dit bespreekbaar maakt, zeker als ze zich er zo voor heeft geschaamd en er niet over durfde te praten. Maar denk dat het haar nu veel meer rust geeft dat ze het heeft kunnen vertellen. Ben wel benieuwd naar haar verhuisvlogs en hoe het nu verder gaat!

9 likes

Ik denk dat @Noor doelde op het ‘zelfs’-gedeelte. Alsof het een hele opoffering/openbaring is, terwijl het dus juist zo normaal is om te doen voor veel mensen.

Maargoed, ik ga zelf ook nooit naar de markt dus ikzelf zou het waarschijnlijk ook zo kunnen verwoorden haha, aangezien ik dan vooruit moet denken over daarheen gaan ipv de supermarkt. :grimacing:

2 likes

Wat een vreemde reactie? Niet iedereen denkt dagelijks na over de zuinigste manier van leven. Of dit nou komt omdat ze niet slim met een beperkt budget om kunnen gaan of omdat ze zoveel geld hebben dat ze de noodzaak niet voelen om er überhaupt over na te denken. Dat kun je je toch ook wel voorstellen?

2 likes

Eigenlijk ook wel logisch dat ze flink achteruit is gegaan in financiën aangezien ze er eerst met zn tweeën woonden, en ze een heel stuk minder video’s is gaan plaatsen. Soms gewoon een maand helemaal niks zonder ook iets te laten weten. Terwijl ze best lang dagelijks heeft gevlogd.
Maar goed, zeker goed dat ze dit deelt. Het lijkt me toch wel moeilijk om helemaal eigen baas te zijn vanaf vrij jonge leeftijd en als je dan merkt dat je inkomsten opeens achteruit gaan terwijl je aan een bepaalde standaard gewend bent is het misschien wel moeilijk om orde in je hoofd te krijgen hoe je dit op moet gaan lossen.

5 likes

Huh dus al zou je 600 miljoen hebben dan mag je niet naar de markt?:face_with_raised_eyebrow: